- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging trillen van die dexaprine, en nee dat was niet ''vet'' drugs is veel anders, dexaprine is gewoon rommel, ik kreeg een terrible gevoel en werd moe.
back to track: :d
Haha...dat had ik de eerste keer ook...maar is nu een stuk minder!Dexaprine is echt drugs, 1x genomen. Nooit ****ing meer neem ik dat. Voelde mij net een opgejaagde junk.
+1

Ik heb dat gelukkig niet!Ik ging trillen van die dexaprine, en nee dat was niet ''vet'' drugs is veel anders, dexaprine is gewoon rommel, ik kreeg een terrible gevoel en werd moe.
back to track: :d

Dexaprine is inderdaad niet super voor je concentratie vermogen..True story, ik had het genomen toen ik moest leren voor belangrijk tentamen. Had ik beter niet kunnen doen. Heb 200x de trap gelopen, en viel toen in slaap.

Thanks! Heb er alleen van het weekend een zooitje van gemaakt (Decibel) en dat merkt mijn lichaam wel! Ben helaas Istimewa niet tegengekomen! Volgende keer beter!Super bezig. Respect vóór je doorzettingsvermogen:-)

Het zit inderdaad behoorlijk vol ja!
Ik vind mezelf er ook beter uit zien! Ben ook iets droger! (Schade na Decibel, vandaag sávonds na het eten: 80.0kgik vind je er op deze foto's beter uit zien dan op de contest pics marvin. lekkere training man, ik krijg gelijk zin om te squattenBij FST-7 wordt aangeraden niet elke training en voor elke spiergroep het systeem toe te passen...jij doet dit wel of niet?
)
I did'nt know that! Maar lekker is het zeker!
Thanks Dennis!
Thanks lady!
Ik weet niet wat je muziek smaak is...ik ben bij main, hardcore4life en loudness geweest..euphoria was ik vergeten en was te lui om naar pussylounge te lopen (nu al spijt van!)Schouders knallen er uit op die foto's! Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen..
Ons verschil in muzieksmaak zal ook wel niet mee geholpen hebben.![]()
Ben endo he! En weeg momenteel niet bijster veel, dus vrees toch dat deze zielige hoeveelheid voedsel nodig is om vet te droppen of denk jij dat het averechts werkt?op die foto s sta je er idd stukken beter bij. Echter vind ik dat je nog steeds te weinig eet. Ook gezien je cut.
Thanks Flower!

Also thanks

Lijkt me een goed plan! Training met Sjaak en ook nog 1 met jou in het verschiet! Lijkt me niks mis mee!leuke foto's binnenkort weer keertje trainen? (nohomo)

Was brak, maar probeer inderdaad ook iets meer te focussen op mijn quads in plaats van gewoon kilo's weer omhoog verplaatsen...dus even geen 200kg squats...tijdje op max. 150kg draaienHeb je iets aan je techniek gewijzigd dat je nu minder squat?

Was brak, maar probeer inderdaad ook iets meer te focussen op mijn quads in plaats van gewoon kilo's weer omhoog verplaatsen...dus even geen 200kg squats...tijdje op max. 150kg draaien![]()
Ik merk met mijn mini squats ook terug vooruitgang op mijn quads.