istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das mooi! zeker in combinatie met FST-7 op de leg extention begin ik volgens mij al iets meer vorm in mijn quads te krijgen!Ga je geen spijt van krijgenIk merk met mijn mini squats ook terug vooruitgang op mijn quads.
Volgende keer beter! Al wat op de planning staan?Hmm ok, dan matched 't toch nog redelijk. Ben voornamelijk bij de hc4l en de early geweest. Voor de rest ook vooral rondgelopen en stil gestaan.![]()
Thanks Arnold!ziet er goed en mooi droog al uit op de foto's idd!
Lijkt me een goed voornemen!Nee, helemaal niks. Begin over een paar weken met m'n nieuwe studie, en ben van plan daar wat van te gaan maken..
Vorig najaar ben ik elk feestje afgegaan, was toen ook na twee maand klaar met m'n toenmalige studie. Dat gaat nu anders!![]()
Volgend jaar Defqon of decibel dan maar 
Damn, maar 80 kg, gelukkig dat je je niet 's ochtends hebt gewogen of je zat onder de 80En dat kan natuurlijk niet hé Marvin! Wel brute foto's kerel, ik had ze juist ook gezien op fb en ik vind je fysiek erg nice. Stukken beter dan op de contest!

Mijn metabolisme is niet geweldig, maar kijk wel even wat ik doe! Hou het nu redelijk laag...behalve vandaag, veroorzaakt door 400g overheerlijke varkensreepjes met shoarmakruiden!2500 kcal is niet veel. Ook al weeg je 80 kg vind ik persoonlijk.
Maar goed, het is natuurlijk lastig in te schatten, weet niet hoe jouw metabolisme is. Zelf heb ik ook tijden zo laag als jou gezeten, dit werkte voor mij eigenlijk eerder averechts. Nu cut ik zelf op trainingsdagen op 3500kcal en op niet trainingsdagen 3100, doe geen cardio en drop goed in bf%.

Thanks Bart! Dit waren de foto's dat ik er nog acceptabel op stond

Ach dat gewicht boeit me niet zoveel, zolang er nog steeds mensen denken dat ik zwaarder geworden ben..en ik het zelf ok of beter vind worden in de spiegel hoor je mij nietDamn, maar 80 kg, gelukkig dat je je niet 's ochtends hebt gewogen of je zat onder de 80En dat kan natuurlijk niet hé Marvin! Wel brute foto's kerel, ik had ze juist ook gezien op fb en ik vind je fysiek erg nice. Stukken beter dan op de contest!

Could be better! Maar mag niet klagen! Vooral de db presses vielen me tegen! Die deed ik vorige keer alle sets met 36 volgens mij..
Heb ze er pas twee weken weer in! Is zeker niet mijn favo oefening..maar juist niet favo oefenigen moet je soms juist doen!Ik hoorde laatst al geruchten dat er nog iemand was die upright rows deed,dus jij bent diegene!![]()

Heb ze er pas twee weken weer in! Is zeker niet mijn favo oefening..maar juist niet favo oefenigen moet je soms juist doen!![]()

RugoefeningIs eigenlijk een rugoefening en het schijnt (ik geloof dat ik Big-T het heb zien posten) dat je na (soms pas na jaren) blijvende schouderschade op kunt lopen,als je ze met de barbell doet![]()
ook als je schouder breedte grip gebruikt?Rugoefeningook als je schouder breedte grip gebruikt?

Hmm, ik vind ehm best fijn, maar ga eens overwegen ehm te vervangen voor een Arnold press of een side raise..Durf het niet te zeggen,ik doe die oefening nooit meer nadat ik een keer in de flex las waarom die oefening niks toevoegd behalve extra kans op blessures![]()