- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister dat mijn bovenarm net iets onder parallel met de vloer waren..dieper is IMO niet nodig! Ik wissel dat nog welleens af! Twee weken terug gingen ze easy going met 36 tot bijna helemaal beneden! Vandaar dat gister terrible tuesday was.. Moet ook wel zeggen dat ik wat lichter begin te worden en het een zwaar weekend was!8x36 is wel echt heel sterk zeg, hoe diep zak je die dumbbell dan?

Klopt Dumba! Waren erg geconcentreerde upright rows! Een DBB approved upright row kan wel met 50kgGoede db press, maar naar verhouding wat matige upr row of zie ik dat niet helemaal goed?![]()

Klopt Dumba! Waren erg geconcentreerde upright rows! Een DBB approved upright row kan wel met 50kg![]()

Nadeel ook nog dat die biceps er door je schouders er nog slechter uitzien, ook geen aanleg voor neem ik aan?
ThanksOk. Uitvoering is belangrijk idd. Heb met gooi en smijtwerk wel eens 100k upr row gedaan, maar het zag er niet uit...maar goed bezig.![]()

Declines zijn zeker fijn en ja ik heb ruk aanleg voor biceps denk!Nadeel ook nog dat die biceps er door je schouders er nog slechter uitzien, ook geen aanleg voor neem ik aan?
Zag ook dat je declines hebt gedaan laatst, goed idee, moet ik ook weer eens doen.
Ik probeer eens wat nieuws...je trained ze ook met minigewichtjes zie ik in je log vergeleken met je andere oefeningen, en persoonlijk zou ik geen fst-7 doen voor je biceps, maak je meer kapot dan je groeiprikkels geeft denk ik..fst-7 is (zeker naturel, zelfs met gear denk ik) to much voor je biceps imo
En train altijd behoorlijk strikt! Vandaar dat de gewichten niet geweldig zijn, maar dat interesseerd met niet!Ik probeer eens wat nieuws...En train altijd behoorlijk strikt! Vandaar dat de gewichten niet geweldig zijn, maar dat interesseerd met niet!
Volgend schema ga ik misschien eens high rep volume/set doen voor biceps...pumpin'iron..absoluut mee eens, uitvoering staat boven het gewicht, ik heb zelf ook veel moeite mijn biceps te laten groeien maar die van mij groeien juist niet met veel volume qua sets..
wat ik doe is meestal 9 of maximaal 10 sets verdeeld over 3 of 4 oefeningen en dan wel hoog in de reps, minimaal 12 of meer, soms wel richting de 20..dat werkt tot nu toe als enige voor mij, misschien eens proberen?

Volgend schema ga ik misschien eens high rep volume/set doen voor biceps...pumpin'iron..![]()

Ik kan niet schema-loos trainen, dan raak ik ontregeld!dat is het voordeel van mijn schema, er is geen schema
suc6 iig!
Haha, staan ook een pagina terug volgens mij..Mmmm de nieuwe facebookpics maar even detectiven dan![]()
Komt goed met jou Bart!klasse training weer marvin! 8 x 36 staat ook mijn menu voor volgende week, najaaa 6 - 8 reps, maar ga uiteraard voor 8![]()