AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

8x36 is wel echt heel sterk zeg, hoe diep zak je die dumbbell dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.302
8x36 is wel echt heel sterk zeg, hoe diep zak je die dumbbell dan?
Gister dat mijn bovenarm net iets onder parallel met de vloer waren..dieper is IMO niet nodig! Ik wissel dat nog welleens af! Twee weken terug gingen ze easy going met 36 tot bijna helemaal beneden! Vandaar dat gister terrible tuesday was.. Moet ook wel zeggen dat ik wat lichter begin te worden en het een zwaar weekend was!

Meting van vannochtend:

Gewicht: 81.5kg
Taille: 79cm
Biceps (beide koud): ~38cm :mad:

Goede db press, maar naar verhouding wat matige upr row of zie ik dat niet helemaal goed?:)

• #5.304
Nadeel ook nog dat die biceps er door je schouders er nog slechter uitzien, ook geen aanleg voor neem ik aan?
Zag ook dat je declines hebt gedaan laatst, goed idee, moet ik ook weer eens doen.

Nadeel ook nog dat die biceps er door je schouders er nog slechter uitzien, ook geen aanleg voor neem ik aan?

je trained ze ook met minigewichtjes zie ik in je log vergeleken met je andere oefeningen, en persoonlijk zou ik geen fst-7 doen voor je biceps, maak je meer kapot dan je groeiprikkels geeft denk ik..fst-7 is (zeker naturel, zelfs met gear denk ik) to much voor je biceps imo

• #5.308
Ok. Uitvoering is belangrijk idd. Heb met gooi en smijtwerk wel eens 100k upr row gedaan, maar het zag er niet uit...maar goed bezig.:)

Zag ook dat je declines hebt gedaan laatst, goed idee, moet ik ook weer eens doen.
Declines zijn zeker fijn en ja ik heb ruk aanleg voor biceps denk!

je trained ze ook met minigewichtjes zie ik in je log vergeleken met je andere oefeningen, en persoonlijk zou ik geen fst-7 doen voor je biceps, maak je meer kapot dan je groeiprikkels geeft denk ik..fst-7 is (zeker naturel, zelfs met gear denk ik) to much voor je biceps imo
Ik probeer eens wat nieuws...;) En train altijd behoorlijk strikt! Vandaar dat de gewichten niet geweldig zijn, maar dat interesseerd met niet!

Ik probeer eens wat nieuws...;) En train altijd behoorlijk strikt! Vandaar dat de gewichten niet geweldig zijn, maar dat interesseerd met niet!

absoluut mee eens, uitvoering staat boven het gewicht, ik heb zelf ook veel moeite mijn biceps te laten groeien maar die van mij groeien juist niet met veel volume qua sets..

wat ik doe is meestal 9 of maximaal 10 sets verdeeld over 3 of 4 oefeningen en dan wel hoog in de reps, minimaal 12 of meer, soms wel richting de 20..dat werkt tot nu toe als enige voor mij, misschien eens proberen?

• #5.310
absoluut mee eens, uitvoering staat boven het gewicht, ik heb zelf ook veel moeite mijn biceps te laten groeien maar die van mij groeien juist niet met veel volume qua sets..

wat ik doe is meestal 9 of maximaal 10 sets verdeeld over 3 of 4 oefeningen en dan wel hoog in de reps, minimaal 12 of meer, soms wel richting de 20..dat werkt tot nu toe als enige voor mij, misschien eens proberen?
Volgend schema ga ik misschien eens high rep volume/set doen voor biceps...pumpin'iron..;)

Mmmm de nieuwe facebookpics maar even detectiven dan :P

klasse training weer marvin! 8 x 36 staat ook mijn menu voor volgende week, najaaa 6 - 8 reps, maar ga uiteraard voor 8:)

• #5.314
dat is het voordeel van mijn schema, er is geen schema :p

suc6 iig!
Ik kan niet schema-loos trainen, dan raak ik ontregeld!

Mmmm de nieuwe facebookpics maar even detectiven dan :P
Haha, staan ook een pagina terug volgens mij..

klasse training weer marvin! 8 x 36 staat ook mijn menu voor volgende week, najaaa 6 - 8 reps, maar ga uiteraard voor 8:)
Komt goed met jou Bart!

Rustdagje vandaag! Morgen trainen met MHL! Probeer het wat ‘lower’carb te houden vandaag

Voeding woensdag 24-08-2011: :meal:
8:30 1 caps Dexaprine
9:30 40g brinta + 40g whey + 30g rozijnen + multivit & visolie + halve grapefruit
11:00 50g rijst + 150g kipfilet
13:00 2 boterhammen (1 filet, 1 pindakaas) + 100g runderburger + halve grapefruit
15:00 50g rijst + 150g kipfilet + 100g runderburger
17:30 Avondeten
20:00 30g whey
~22:45 25g nightprotein

~2530kcals: E/K/V = 245g (39%) / 170g (27%) / 95g (34%)

Whahaha die foto's :roflol: koning.

alles gaat goed, maar jij verliest gewicht, terwijl iedereen juist aankomt:o:D

Upright zijn imo (en bv ook Lee Haney) één van de beste massa bouwers voor je schouders.
Je moet gewoon kijken dat je ze niet te smal pakt en je ellebogen goed laat naar buiten komen.

En ja, ze ****en je schouders maar wat doet dat niet? Neck Presses bv ook, maar toch is
dat een goede oefening. Gewoon niet te zwaar gaan, geen overdreven ROM maken en
altijd in control of the weights blijven. En alles komt goed ;)

• #5.318
Vandaag training met MHL! Was wel weer even gezellig, maar training zelf ging niet super..of het nu door de hektiek, moeheid of wat anders was weet ik niet!

Maar wel weer even chill om samen met een mede-dbb’er te trainen. Even andere training dan gewend ook!

Borst + Bicep + tricep:
Incline benchpress: 10x50kg, 10x70kg, 5x80kg, 8x70kg
Dumbbellpress: 6x40kg (WTF), 8x36kg, 8x34kg, 12x26kg
Standing fly’s: 4x12+x 23kg

Dippen ss EZ-bar curl: 3x12xbw ss 10x27.5kg, 8x32.5kg, 6x32.5kg
Pressdown ss Alternate dumbbell curl: 15x41kg (normal), 15x50kg (close grip), 15x41kg (reverse grip) ss 2x10x16kg, 8x16kg

Voeding donderdag 25-08-2011: :meal:
9:50 30g brinta + 3 pannekoeken + stroop + halve grapefruit + multivit
12:00 2 boterhammen + 3 gebakken eieren + 125g aardappels + halve grapefruit
14:30 50g rijst + 150g kipfilet + 100g aardappels + mineola
15:30 30g whey + 200ml soya melk light + appel
16:30 2 rozijnen boterhammnen
19:00 ~150g rijst + 120g kipfilet + sperziebonen/paprika en kerriesaus
21:30 50g rijst + 150g kipfilet
~22:45 25g nightprotein

~2980kcals: E/K/V = 235g (31%) / 320g (43%) / 85g (26%)

Mooie, training marf

training kon wel wat beter voor beide volgens mij:P Mjah was wel gezellig (nohomo)

Terug
Naar boven