Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I Know Sjaak! Maar focus wat meer op uitvoering...en niet alleen op gewicht omhoog duwen! Verder merk ik ook..superdude als ik ben..dat als ik motivatie issues heb dat ik als eerst begin te lieren met mijn benen training..yo kerel...squats beginnen nu wel wat achteruit te gaan heh - uiteraard nog steeds beresterk, maar ik heb veel sterker van je gezien als ik het goed heb. jammer dat je kampt met een gebrek aan motivatie...zit zat kracht in jou

Aaight..dat is inderdaad goede motivatie...zie onderGewoon weer een nette benentraining kerel.
Motivatie...................
VOOR DE BISHES BRO![]()

Omdat ik lichtjes aan het cutten ben Lennart! Het uppen van die pinda's is uiteraard een goed idee voor de (clean) bulk!Waarom neem jij altijd maar iets van 30gram pinda's, het is toch een prima bron van eiwitten en makkelijk om aan je kcals te komen?
Done..geen motivatie? wat is dat nou..
Lees mijn "handtekening" maar![]()

Dank je!
hoppabezoek van een mooie dame is nog geen rede om niet te trainen Marv
![]()

Avond was nice
!Rukkers! Pics komt wel als er wat meer zeker is!
Bezoek van een leuke dame is zeker wel een reden om niet te trainen..uiteraard moet ze niet de hele week op bezoek komen, want dan kan ik niet meer trainen..nu schuiven we gewoon alles een beetje ophoppabezoek van een mooie dame is nog geen rede om niet te trainen Marv
![]()
!Dame is prima tilbaar..Als die mooie dame niet te zwaar is kun je ook best leuke oefeningen met haar doen. Lady bench press/girlcurl etc.![]()

Whaha...

Ja toch

Probably...

Mietjes shruggs voelen zo goed..MietjesshrugsDat kan ik ook wel /motivationalslap
Geef ff een seintje als je naar Utrecht komt![]()
! Ik zal een seintje geven zodra ik kom trainen! 
)
Zin an!
bigmc krijgt wel praatjes sinds ie als een grote man deadlift.....
Correct me if I am wrong, volgens mij kan Marvin wel wat peper in z'n reet gebruiken.Dat speed gevoel had ik zeker de eerste paar keer! Dat wordt wel iets minder...daarna komt het MDMA gevoel, hahabigmc krijgt wel praatjes sinds ie als een grote man deadlift.....
Lekkere training Kerel.
Ik had in mijn logje al gevraagd maar mss lees je er overheen... Ik heb die dexaprine vanmorgen genomen en sta nu nog strak...... Heb jij dat ook... Lijkt wel speed man, damn

True story!Niks nieuws onder de zon dusCorrect me if I am wrong, volgens mij kan Marvin wel wat peper in z'n reet gebruiken.