- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes! Op mijn prachtige zwarte fiets met krat! Met de chick gaat het goed! Vandaag alvast mijn ouders een beetje ingelicht..

uhu..lekkere supp dangewoon nemen als je gaat stappen hahah
Feels amazing 
Thanks Stuiter..vooral het ontbijt

Echter was ik vergeten wat ik voor tricepd moest doen, dus dat is totaal wat anders geworden..nou ja..prima!
Thanks Lady!Mooie db pressennne de vliegjes zijn ook heel sterk
![]()

Thanks ook Hendrie! Fysiek gaat opzich prima..tikje droger..weinig groeiambities en ongeveer 81-84kg bij 1.80m. Bodybuilding technisch nothing special dus..
Thanks Bart! Was ook zeker niet ontevreden!

logjes zijn niet alleen bedoelt om mensen veren in hun reet te steken, al denkt het merendeel daar anders over.bigmc krijgt wel praatjes sinds ie als een grote man deadlift.....
Lekkere training Kerel.
Ik vind die veren juist zo lekker!logjes zijn niet alleen bedoelt om mensen veren in hun reet te steken, al denkt het merendeel daar anders over.
@ marvin: wat wil je trainen als je langskomt? jij mag het zeggen
Doe maar een UB-training a la Sjaak..ik wijk namelijk wat makkelijker van schema af dan jij momenteel denk. Welke dagen train je dat?
!
Goede trainplannen. Hoe gaat t met cutten, zo te horen nog zat power?

Thanks Hendrie..
Ontbijt is zeker genieten!Mirin je ontbijthaha!
Goodluck with the wheels today brah
Ben weer een beetje op onderhoud aan het klooien..en vind het ook wel even prima zo!Goede trainplannen. Hoe gaat t met cutten, zo te horen nog zat power?
Iets droger mag natuurlijk altijd!
Niet b**chen WWE! Heb speciaal 1 rep met 180 gedaan! Omdat het kan!Mwah genoeg power? Vroeger repte marv met 180/190 op de squat en tegenwoordig is dat 140/150![]()
Zeer goed weekend gehad!de plannen zien er weer goed uit Marv... lekker weekend gehad.
Haha..geen hangover part 3 deze week! Maar wel een top weekend gehad..

Huisje is bewoonbaar! en zit er ook al een tijdje!
Uiteraard is het nog wat kaal en mogen er zeker nog wat dingetjes aan de muur! Maar dat komt met de tijd wel!..Ik zal wel een keer wat foto's delen..je kunt evt. ook op mijn facebook kijken..Ziet er nice uit goos!
Ben wel benieuwd naar pics van je huisje, als je die wilt delen ofc.