- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks brah!
Met spotter zeg ik ja..maar zonder ging het toch lastig worden. Kreeg ze er moeilijk in positie namelijknice man - volgende keer meer sets draaien met de 40s, kan je best!

Ging wel lekker inderdaad!kijk wat meer kh erin en hij knalt er weer een super mooi training uit! lekker hoor die krentebollenmmmmm
Thanks gozer!

Zeker Lèkker!!

100% genieten natuurlijk, maar toch vandaag even iets rustiger aan!...omdat het kan!
indd die 40's voor paar sets moet wel lukken bro, impressive shiz!

Bedankt voor het vertrouwen!
Neen, ik ga niet bulken! Ik haat het om vet te zijn..en af en toe even een zooitje van mijn eten maken is geen probleem en zelfs goed voor mijn metabolismeGa gewoon bulken! Dan hoef je ook geen junk dagen meer.
![]()

Komen eraan...Kom maar door met die deadlifts (ook al geef je ze geen prioriteit vandaag)!
Zooooo lekker!!Pepernoten. Aaaaaaahhhhhh die had ik ook onder mijn steen moeten meenemen.;-)

Goed plan Hendrie..en ik zal je vertellen waarommmmm zondag oo ma is paar pepernoten eten en die gele m&ms heerlijk![]()
...donderdag was een junkdag, maar gister werd er uit eindelijk ook 1...ik at bij mijn ouders en daar aten we pannekoeken...3 stuks met appel en poedersuiker en 7 met stroop...s'avonds nog 6 merci en een baquette filet
...
!

En wachten op mijn nieuwe lading Whey (Delicious!
)
Zekers!Pomp training kunnen ook goed zijn hoor marvin... lekker volume sowieso!
Rug - Hammies is een leuke combie!

Jup...and the story continued!
Jup..taille was kleiner dan de week ervoor!wwhhhhaaaaatttt 10 pannekoeken.
En dan nog blij met je taille.
Ik doe toch echt iets niet goed![]()

Ik vond het nog wel prima die deads eigenlijk..zeker op de hoeveelheid reps..maar dat het zwaarder kon is wel waar!Whut, was je zo voorvermoeid van die pullups/tbars enzo?
Aight, ik vind m ook lekker!

Junk weekend zit er weer op!Toch een nette training zo voor je junk weekend kerel!
Altijd lekker![]()

Marv, waarom begin je met leg extension ?
GL today brah!
Die quads al vast lekker vol laten lopen. Leg Extensions worden vaak als goede warming-up voor squats gezien.
Jaa als dat de gedachte er achter is, snap ik het wel. Als het werksetjes zijn beetje jammer voor je squat toch..
Ik vond het nog wel prima die deads eigenlijk..zeker op de hoeveelheid reps..maar dat het zwaarder kon is wel waar!![]()