MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

mooi training marvin en ook mooi doel voor deze zomer

Ik zie dat je front raises doet ... misschien ook eens Cuban Presses proberen? ;)
Nice trouwens die 36ers

Shoulderpress man! Nice stuff brah

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.604
Dikke Shoulder-press altijd :D! Lekker brah
Thanks Ron!:D
mooi training marvin en ook mooi doel voor deze zomer
Lijkt me ook een mooi doel! Zal ik dan eigenlijk toch nog moeten gaan (clean) bulken..

Ik zie dat je front raises doet ... misschien ook eens Cuban Presses proberen? ;)
Nice trouwens die 36ers
Zijn die Cuban presses niet onwijze blessure veroorzakers met de movement die je maakt?

Shoulderpress man! Nice stuff brah
Thanks Koek!:D

Ok, mijn discipline qua voeding is HEEEEEEEL ver te zoeken!:rolleyes: Maak er al vanaf zondag een zooitje van maar genieten doe ik zeker:o:meal:! Gister dacht ik rustig aan te doen, maar was er iemand jarig op mijn werk…resultaat 2 gebakjes (nomnom)…dus nam ik mij voor vandaag rustig aan te doen..gaat er iemand weg..resultaat: stuk chocoroomvlaai…(wederom nomnom)!

Morgen maar rustig(er) aan dan?!:D

Wel even lekker trainen vanavond!:D

Dag 3: Borst + triceps + buik
Incline dumbbell press: 3x8-10
Vertical chest press: 3x8-10
Fly’s: 3x8-10
Incline cable fly’s (FST-7): 7x8-10

Rope pressdown: 3x8-10
Dippen: 3x8-10
Lying tricep extentions: 3x8-10

Voeding donderdag 06-10-2011: :meal:
7:00 40g whey + 40g brinta + 30g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit en visolie
9:00 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + appel
11:00 25g pinda’s + stuk chocoroomvlaai
12:30 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + appel
15:00 50g rijst + 140g kipfilet
18:00 200g aardappels + 150g spruiten + ~125g kipfilet
~20:00 200ml soya melk light + 30g whey + 50g rijst + 140g kipfilet
Pre sleep: 25g nightprotein

~2860kcals: E/K/V = 225g (32%) / 290g (40%) / 90g (28%)

Ach, jij bent altijd zo strict met je voeding, mag wel hoor, ben niet boos op je!

Hoppa, marv is weer goed bezig! Knallen als een malle:)

cheers

Maar mijn eerdere opmerking meende ik wel. Waarvoor nu tijdje niet clean bulken, je geniet van het eten. Heerlijk toch, geen kwaad. Maar wel telkens een schuld gevoel neem ik aan (Anders cut je niet imo) Doe je nu toch gewoon lekker clean bulk. Bepaald aantal cal strict met een deel wat je kan cheaten. Vet gains zullen minimaal zijn. Imo beter dan wat je nu doet.

hahahahaha, weer afehaakt:D

• #5.610
Tja, dat zijn behind the neck movements ook. (en upright rows, etc...)
Gewoon niet te heavy gaan en niet gaan zwiepen
Ik ga ze eens proberen!:D

Ach, jij bent altijd zo strict met je voeding, mag wel hoor, ben niet boos op je!
Gelukkig maar Ron..:D
Hoppa, marv is weer goed bezig! Knallen als een malle:)

cheers
Haha..zeker goed bezig:D!:p

Maar mijn eerdere opmerking meende ik wel. Waarvoor nu tijdje niet clean bulken, je geniet van het eten. Heerlijk toch, geen kwaad. Maar wel telkens een schuld gevoel neem ik aan (Anders cut je niet imo) Doe je nu toch gewoon lekker clean bulk. Bepaald aantal cal strict met een deel wat je kan cheaten. Vet gains zullen minimaal zijn. Imo beter dan wat je nu doet.
Ik voel me niet schuldig en heb momenteel even vrede met mijn fysiek...dus er hoeft van mij even niet gebulkt te worden en ook niet gecut...vandaar dat mijn kcals een beetje schommelen rond mijn onderhoud, meestal inclusief junk:D. Ik begrijp wat je zegt hoor, don't get me wrong!

Maar ik heb gezien, dat het met mijn huidige fysiek geen fluit uitmaakt of ik regelmatig junk of superstrict eet!:D:D

Nee..als ik was afgehaakt had ik niet gezellig taart gegeten met mijn collega's...;)

Maar er is weer getraind en dat ging dan weer best aardig op een zooitje extra carbs:D

Dag 3: Borst + triceps
Incline dumbbell press: 10x14kg, 6x22kg, 12x36kg, 8x40kg, 9x38kg
Vertical chest press: 10x77kg, 8x77kg, 10x71kg+6x50kg (Dropset
Fly’s: 12x18kg, 10x24kg, 8x24kg
Single arm cable fly: 5 sets

Rope pressdown: 12x46kg, 10x46kg, 10x41kg
Dippen: 10xbw, 2x8xbw
Lying tricep extentions: 2x12x30kg

Best blij met die 40's, de 22 voelde namelijk als warmup wat zwaar aan vandaag, maar de 36's gingen weer redelijk vlot, dus dacht pak gewoon die 40's:D. Met spotter had een tweede setje er ook wel ingezeten, maar er was geen goede voor handen..:o

Verder was het kabelstation aan 1 kant bezet en ben ik eigenlijk een beetje klaar met FST-7, dus heb ik single arm cable fly's gedaan in een aantal posities:D:D

prima training marvin lekker bezig geweest

toch nog die 40's lekker hoor!:)

pff flinke stap van 22 naar 36, zowiezo mirin die db's in je gym!
flyes zijn ook veel voorruit gegaan in kracht

ja ik doe het je niet na kerel! 40's = nice en sterk

Yeah ! 40s Man !

Trouwens, lekker dips nog zo even ertussen ;)

• #5.617
prima training marvin lekker bezig geweest
Thanks mate!:D
toch nog die 40's lekker hoor!:)
Daar was ook wel blij mee
pff flinke stap van 22 naar 36, zowiezo mirin die db's in je gym!
flyes zijn ook veel voorruit gegaan in kracht
Die stap was misschien wel wat groot, maar het viel me niet tegen!
ja ik doe het je niet na kerel! 40's = nice en sterk
Haha, Bartje..jij pakt zo die 40's volgens mij!

:D
Yeah ! 40s Man !

Trouwens, lekker dips nog zo even ertussen ;)
Thanks Rob! Die dips waren trouwens geinproviseerd! Het dipstation was bezet en het squat rek niet, dus heb ik daar 2 OL bars in gehangen en ben daar tussen gaan dippen:orly::yarly:

Geen training vandaag, dus IMO veel te veel carbs, maar goed…het maakt allemaal niet zoveel uit! Fysiek oogt droger, gewicht is tov vorige week gedaald (82.2kg) en mijn taille is weer 1cm (79cm) vanaf. Ook even mijn quads en biceps gemeten, respectivelijk 58-59cm (p*ssy quads!) en 38-39cm

Junk is the way to go..;)

Voeding vrijdag 07-10-2011: :meal:
7:00 30g whey + 3 pannekoeken + stroop + multivit en biergist
9:00 175g gebakkenaardappels + 140g kipfilet
11:00 25g pinda’s
12:30 175g gebakkenaardappels + 140g kipfilet + grapefruit
15:15 Hero B’tween (mueslireep) + appel
18:30 Avondeten
~20:30 200ml soya melk light
Pre sleep: 25g nightprotein

~2740kcals: E/K/V = 215g (31%) / 305g (45%) / 75g (24%)

Laatst bewerkt:
op dit moment niet makker..... maar ik denk als ik beter ben en een maandje voluit kan trainen dat ik ze ook wel druk idd:)

geniet van je rustdagje mmm lekker opgebakken aardappels

• #5.620
op dit moment niet makker..... maar ik denk als ik beter ben en een maandje voluit kan trainen dat ik ze ook wel druk idd:)
Komt goed Bartje!:D

geniet van je rustdagje mmm lekker opgebakken aardappels
Waren zeker lekker!:D

Vanochtend even getraind! Lag iets wat laat (03:00uur) in bed dus ging niet geweldig..ook was het druk, dus moest ik rows starten vanaf een bankje, SLDL vanaf de grond en moest ik af en toe onnodig wachen:mad:

A, Rug + Biceps:
Chin-up ss Reverse grip barbell rows: 10xbw, 6xbw, 4xbw+2neg. 8x90kg, 2x6x90kg
T-bar rows: 10x75kg, 8x95kg 6x95kg, 12x60kg (slow..)
SLDL: 2x12x110kg, 10x110kg

Dumbbell shrugs ss CG pull-ups (midden-traps focus: 5x5x40kg ss 2x12xbw-57kg (Assisted), 2x15xbw-64kg (Assisted)

Hammer curl: 5x22kg, 2x5x20kg, 2x5x18kg (Moet altijd erg wennen aan zware low reps, met name op biceps vind ik het moeilijk een compromis te vinden tussen mooi gewicht vs. uitvoering)
Dumbbell concentration curl: 12x12kg, 10x12kg, 8x12kg

Prettig weekend toegewens aan iedereen!:D:D

Terug
Naar boven