hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Ron!

Lijkt me ook een mooi doel! Zal ik dan eigenlijk toch nog moeten gaan (clean) bulken..mooi training marvin en ook mooi doel voor deze zomer
Zijn die Cuban presses niet onwijze blessure veroorzakers met de movement die je maakt?Ik zie dat je front raises doet ... misschien ook eens Cuban Presses proberen?
Nice trouwens die 36ers
Thanks Koek!

Maak er al vanaf zondag een zooitje van maar genieten doe ik zeker
! Gister dacht ik rustig aan te doen, maar was er iemand jarig op mijn werk…resultaat 2 gebakjes (nomnom)…dus nam ik mij voor vandaag rustig aan te doen..gaat er iemand weg..resultaat: stuk chocoroomvlaai…(wederom nomnom)!

Zijn die Cuban presses niet onwijze blessure veroorzakers met de movement die je maakt?
Ik ga ze eens proberen!Tja, dat zijn behind the neck movements ook. (en upright rows, etc...)
Gewoon niet te heavy gaan en niet gaan zwiepen

Gelukkig maar Ron..Ach, jij bent altijd zo strict met je voeding, mag wel hoor, ben niet boos op je!

Haha..zeker goed bezigHoppa, marv is weer goed bezig! Knallen als een malle
cheers
!
Ik voel me niet schuldig en heb momenteel even vrede met mijn fysiek...dus er hoeft van mij even niet gebulkt te worden en ook niet gecut...vandaar dat mijn kcals een beetje schommelen rond mijn onderhoud, meestal inclusief junkMaar mijn eerdere opmerking meende ik wel. Waarvoor nu tijdje niet clean bulken, je geniet van het eten. Heerlijk toch, geen kwaad. Maar wel telkens een schuld gevoel neem ik aan (Anders cut je niet imo) Doe je nu toch gewoon lekker clean bulk. Bepaald aantal cal strict met een deel wat je kan cheaten. Vet gains zullen minimaal zijn. Imo beter dan wat je nu doet.
. Ik begrijp wat je zegt hoor, don't get me wrong!

Nee..als ik was afgehaakt had ik niet gezellig taart gegeten met mijn collega's...

. Met spotter had een tweede setje er ook wel ingezeten, maar er was geen goede voor handen..

ja ik doe het je niet na kerel! 40's = nice en sterk
Thanks mate!

Daar was ook wel blij mee
Die stap was misschien wel wat groot, maar het viel me niet tegen!pff flinke stap van 22 naar 36, zowiezo mirin die db's in je gym!
flyes zijn ook veel voorruit gegaan in kracht
Haha, Bartje..jij pakt zo die 40's volgens mij!ja ik doe het je niet na kerel! 40's = nice en sterk

Thanks Rob! Die dips waren trouwens geinproviseerd! Het dipstation was bezet en het squat rek niet, dus heb ik daar 2 OL bars in gehangen en ben daar tussen gaan dippenYeah ! 40s Man !
Trouwens, lekker dips nog zo even ertussen![]()

Komt goed Bartje!op dit moment niet makker..... maar ik denk als ik beter ben en een maandje voluit kan trainen dat ik ze ook wel druk idd![]()

Waren zeker lekker!geniet van je rustdagje mmm lekker opgebakken aardappels