istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah!
p*ssyHhehe lekkere training! En damnn wat een lading junk, dat krijg ik zelfs niet weg..![]()

Haha, thanks Hendrie!
Kokos en niet lekker passen bij mij buiten deze net geschreven zin niet bij elkaar in de buurt! Kokosik vind die kokos echt niet lekker![]()
rest ziet er wel goed uit, nomnom

Op filmpjes zagen ze er prima uit, maar om ze uit te voeren was het niks IMO...mooie training weer ...
jammer dat die Cuban press je niet bevalt![]()
..or it did'nt happen..
Op filmpjes zagen ze er prima uit, maar om ze uit te voeren was het niks IMO...
Tip van de dag: Laat je vriendin niet voor de lol een hele pil dexaprine nemen..![]()
Ik geef ze nog een tweede kans..Tja, ik doe ze eigenlijk altijd met een ezbar bij mijn opwarming. Vind ze wel aardig aanvoelen.

Ontzettend gay..ik weet het, maar mijn 2e borsttraining begin ik met incline dumbels, en heb een hekel aan benchen..en twee keer dumbbell pressen achter elkaar vind ik ook niet alles, daarom goed gecontroleerde vertical 'gay' chestpresses..Vertical chest machine
Gay, begin dan met de incline dumbbell press.
Haha..Trainze kerel!
Enige goeie uit Cuba zijn de bishes en de sigaren brah.....
dus.........
Wait whut?!
Beetje pompen, met name op triceps! Die twee eerste borstoefeningen waren best zwaar IMO! De dumbbell press was qua gewicht wel wat lichter, maar werd toch behoorlijk zwaar door trage uitvoering!Mooie weer Marv, ik zie dat je je hebt ingehoudenMeer op herhaling?
Zeker Hendrie, prima weekend gehad! Jij dan?
Variatie...en voelt opzich goed (MM-connectie)strange dat je die Bent over cable fly’s erbij hebt staan ...