Sim1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks gozer! Dat komt wel goed!Lekker rustdagje fijn:-) veel plezier vanavond en lekker blijven junken je boekt vooru:-) itgang
Haha, snap er ook weinig van..maar heb ook weinig massa..
eet momenteel een beewtje op onderhoud...vind het wel even prima zo en de motivatie om echt groter te worden is er even niet..dus jojo ik mijn voeding ergens tussen 2400-3600kcals...weeg mezelf elke week en meet daarbij mijn taille...als de tweede onder controlle blijft, dan hoor je mij niet klagendamn een taile van 78,5cm
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet,maar wil je aankomen of cutten?
Want je eet wel 3000 cal.,maar je valt af,iets wat je niet wilt neem ik aan met dat aantal cal.?
En geniet lekker van je rustdagje.
Tip van de dag: Laat je vriendin niet voor de lol een hele pil dexaprine nemen..![]()
Vertical chest machine: 8x86.5kg, 7x91kg, 6x91kg, 8x84kg
Whats next, stoppen met squatten? Marvin3000?Beter je best doen..J/k Bartje!Hahaha die taille van jou red ik nooooooooooooit.....
Ehm..er is toch wel een beetje gejunkt...of bedoel je wat anders, haha
Zie PM
Ja, nu weet ik het wel..chest machine gebruik is gay! Daarom blijf ik het lekker doen..What happened?
Whats next, stoppen met squatten? Marvin3000?
En zo kijk ik er ook tegenaan..presses op goeie chestmachines, mits ook goed uitgevoerd natuurlijk, belasten je borst veel meer en beter dan bankdrukken imo![]()
True storyBigMC heeft gewoon wat tegen machine, hij moet nog leren dat je met machines ook heel veel kan bereiken
Ik voel de chestpressmachine ook veel beter dan benchen bijvoorbeeld, ander voordeel, bij machine heb ik geen last van de schouders...
Junken gaat een beetje te goed de laatste tijd! Maar zie nagenoeg geen fysieke wijzingen, dus vind het wel even prima!Al die helden die denken dat je borst alleen groeit met BP en dumbelpressen moeten is wakker worden. Lekker aan het junken Marvin hehehe.
Omdat ik er gister veel te veel had op een niet trainingsdag..
Heb al eens 94kg gewogen, maar kwam erachter dat ik dat verre van ideaal vind..zeker qua bf toendertijd. Omdat ik momenteel mijn fysiek wel even prima vind hou ik mijn voeding een beetje op onderhoud. Mocht ik dan straks weer behoefte krijgen om te bulken, dan voer ik de vetten+koolhydraten weer wat op. Het is IMO niet nodig om 300+g eiwit te consumeren (been there)..
Ben niet jaloersBen ik blij dat ik me niet zozeer met kcals bezig hou en vreet wat ik kan/wil (clean)![]()