Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

damn een taile van 78,5cm:P
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet,maar wil je aankomen of cutten?

Want je eet wel 3000 cal.,maar je valt af,iets wat je niet wilt neem ik aan met dat aantal cal.?

En geniet lekker van je rustdagje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.702
Lekker rustdagje fijn:-) veel plezier vanavond en lekker blijven junken je boekt vooru:-) itgang
Thanks gozer! Dat komt wel goed!

godver man !

jelly @ metabolime ...
Haha, snap er ook weinig van..maar heb ook weinig massa..;)
damn een taile van 78,5cm:P
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet,maar wil je aankomen of cutten?

Want je eet wel 3000 cal.,maar je valt af,iets wat je niet wilt neem ik aan met dat aantal cal.?

En geniet lekker van je rustdagje.
eet momenteel een beewtje op onderhoud...vind het wel even prima zo en de motivatie om echt groter te worden is er even niet..dus jojo ik mijn voeding ergens tussen 2400-3600kcals...weeg mezelf elke week en meet daarbij mijn taille...als de tweede onder controlle blijft, dan hoor je mij niet klagen :D

Hahaha die taille van jou red ik nooooooooooooit.....

wat lees ik nou op facebook :o

Wat is je naam.op facebook?

• #5.707
Hahaha die taille van jou red ik nooooooooooooit.....
Beter je best doen..J/k Bartje!:D

Ehm..er is toch wel een beetje gejunkt...of bedoel je wat anders, haha

4.5 burrito met veel teveel kaas, kokos/stratciatella pudding en iets van 6 chickenwings

Zie PM:D
:roflol: What happened?

:gay: Whats next, stoppen met squatten? Marvin3000?
Ja, nu weet ik het wel..chest machine gebruik is gay! Daarom blijf ik het lekker doen..;)

Mijn vriendin zat na een hele caps dexaprine shakend (met hartkloppingen) op de bank, voelde zich vreselijk slap en viel op een gegeven moment gewoon in slaap...beetje overdosis effect:o:eek:

presses op goeie chestmachines, mits ook goed uitgevoerd natuurlijk, belasten je borst veel meer en beter dan bankdrukken imo :cool:

• #5.709
BigMC heeft gewoon wat tegen machine, hij moet nog leren dat je met machines ook heel veel kan bereiken:)

Ik voel de chestpressmachine ook veel beter dan benchen bijvoorbeeld, ander voordeel, bij machine heb ik geen last van de schouders...

Al die helden die denken dat je borst alleen groeit met BP en dumbelpressen moeten is wakker worden. Lekker aan het junken Marvin hehehe.

• #5.712
BigMC heeft gewoon wat tegen machine, hij moet nog leren dat je met machines ook heel veel kan bereiken:)

Ik voel de chestpressmachine ook veel beter dan benchen bijvoorbeeld, ander voordeel, bij machine heb ik geen last van de schouders...
True story:D
Al die helden die denken dat je borst alleen groeit met BP en dumbelpressen moeten is wakker worden. Lekker aan het junken Marvin hehehe.
Junken gaat een beetje te goed de laatste tijd! Maar zie nagenoeg geen fysieke wijzingen, dus vind het wel even prima!

Vanmiddag na mijn werk even rug en biceps aanpakken!

A, Rug + Biceps:
Chin-up: 20 reps
Reverse grip barbell rows: 3x6-8
T-bar rows: 3x6-8
SLDL: 3x8-12

Dumbbell shrugs ss CG pull-ups (midden-traps focus: 5x5 ss 4x12+

Hammer curl: 4x6-8
Dumbbell concentration curl: 3x8-12
Evt. Fore arms

Voeding woensdag 19-10-2011: :meal:
7:00 35g whey + 40g brinta + 25g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit & visolie
9:00 2 boterhammen (1 pindakaas, 1 filet) + appel
11:00 50g rijst + 140g kipfilet
12:30 2 boterhammen (1 pindakaas, 1 filet) + appel
15:00 50g rijst + 140g kipfilet + snack-a-jack
18:00 Avondeten
20:00 200ml soya melk light + 30g whey + 30g pinda’s
Pre sleep: 25g nightprotein

~2530kcals: E/K/V = 210g (33%) / 245g (39%) / 80g (28%)

Waarom zo weinig kcal op trainingsdag?

Kijk is naar je topic titel;).

• #5.716
Kijk is naar je topic titel;).
Heb al eens 94kg gewogen, maar kwam erachter dat ik dat verre van ideaal vind..zeker qua bf toendertijd. Omdat ik momenteel mijn fysiek wel even prima vind hou ik mijn voeding een beetje op onderhoud. Mocht ik dan straks weer behoefte krijgen om te bulken, dan voer ik de vetten+koolhydraten weer wat op. Het is IMO niet nodig om 300+g eiwit te consumeren (been there)..

Ben ik blij dat ik me niet zozeer met kcals bezig hou en vreet wat ik kan/wil (clean):P

• #5.718
Ben ik blij dat ik me niet zozeer met kcals bezig hou en vreet wat ik kan/wil (clean):P
Ben niet jaloers:rolleyes:

Zoveel cleane kcals als jij moet wegwerken wordt me veel te duur..;) Als ik clean wil bulken is IMO 3000-3500 ook al voldoende, maar heb ook een niet bb-waardig fysiek..:p

Hahaha ik zelf vind altijd dat ik niet clean eet persoonlijk, ook niet eens veel kcals probeer gewoon bepaalde hoeveelheden binnen te krijgen.
Toch maar eens gaan berrekenen

• #5.720
Vond het even lollig een foto te nemen...volledig koud uiteraard

:sd:

19102011488.jpg - 24236

Terug
Naar boven