Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/dennisik-road-to-95kg-241279/index104.html#post5951504

Dit:

Dag 1 Krachttraining en Refeed 3500 kcal
Dag 2 Krachttraining en 2500 kcal
Dag 3 Rust, 2000 kcal en lit cardio(+- 350 kcal)
Dag 4 Krachttraining en Refeed 3500 kcal
Dag 5 Krachttraining en 2500 kcal
Dag 6 Rust, 2000 kcal en lit cardio(+- 350 kcal)
Dag 7 Rust, 2000 kcal en lit cardio(+- 350 kcal)

Zoals je volgens mij mijn log wel hebt gevolgd heb ik met de fiets soms absurd veel cardio gedaan, soms ritten van 2000cal eraf. Spierverlies was nihiel, volgende cut ga ik nog dieper snijden in cals zolang eiwit maar hoog genoeg is zie ik geen problemen.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 15:30 ----------

De definitie weg, dat kan net zo goed 2kg aan vocht zijn. Belangrijkste is dat je VP omlaag gaat, definitie ligt aan heel veel factoren. Bruin of niet, vasculariteit, VP, genen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/dennisik-road-to-95kg-241279/index104.html#post5951504

Dit:

Dag 1 Krachttraining en Refeed 3500 kcal
Dag 2 Krachttraining en 2500 kcal
Dag 3 Rust, 2000 kcal en lit cardio(+- 350 kcal)
Dag 4 Krachttraining en Refeed 3500 kcal
Dag 5 Krachttraining en 2500 kcal
Dag 6 Rust, 2000 kcal en lit cardio(+- 350 kcal)
Dag 7 Rust, 2000 kcal en lit cardio(+- 350 kcal)

Zoals je volgens mij mijn log wel hebt gevolgd heb ik met de fiets soms absurd veel cardio gedaan, soms ritten van 2000cal eraf. Spierverlies was nihiel, volgende cut ga ik nog dieper snijden in cals zolang eiwit maar hoog genoeg is zie ik geen problemen.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 15:30 ----------

De definitie weg, dat kan net zo goed 2kg aan vocht zijn. Belangrijkste is dat je VP omlaag gaat, definitie ligt aan heel veel factoren. Bruin of niet, vasculariteit, VP, genen.

Als het goed is ken je me ongeveer dus weet je dat ik je log gevolgd hebt;)
Ook je cardio sessies heb ik gezien en ik kan me goed voorstellen dat dat gewoon erg goed is in de cut. Wel is het zo dat ik het voornamelijk met voeding wil doen omdat ik er gewoon de tijd niet voor (over)heb om ook nog vele uren per week te gaan cardioeen.

En wat vind jij van 2 maanden bulken en dan 3 weken cutten?

Kan het ook liggen aan producten die ik neem zoals zuivel? Momenteel zit er bv een liter halfvolle melk in mn schema..

Zou het veel korter houden, 2 weken bulken en 1 week cutten bijv. Waarvoor 2 maanden, waarvoor zo lang? Of ga dan gewoon goed bulken en dan 8 weken stevig cutten evt met ECA.

Betreft cardio, tijd moet je maken. Klinkt bot maar zo zie ik het. Een cut zonder cardio, is enorm zwaar en dan een groot calorie tekort creeren gaat je niet lukken zonder je lichaam uit starvation mode te houden. Je kan ook savonds of snachts fietsen of hardlopen.

@Marvin
Ik hoop dat je het niet erg vind dat we je topic gebruiken hiervoor

Zou het veel korter houden, 2 weken bulken en 1 week cutten bijv. Waarvoor 2 maanden, waarvoor zo lang? Of ga dan gewoon goed bulken en dan 8 weken stevig cutten evt met ECA.

Betreft cardio, tijd moet je maken. Klinkt bot maar zo zie ik het. Een cut zonder cardio, is enorm zwaar en dan een groot calorie tekort creeren gaat je niet lukken zonder je lichaam uit starvation mode te houden. Je kan ook savonds of snachts fietsen of hardlopen.

2 weken bulken en 1 week cutten zie ik niet zo zitten omdat ik dan niet genoeg op kracht kan focussen denk ik.(Zeker aangezien ik heel wat kracht moet terug winnen).

Ik moet het aantal weken nog maar eens goed onder de loep nemen dan. Ik wil weer wat buffer worden maar wil gewoon niet dat mn bf te hoog word. Dus jij raad aan korter als 8 weken te bulken? 6 weken bulk en 2/3 weken cutten. Zoiets? Of denk ik niet in de goede richting?

Je hebt zeker een punt en ik vind het goed van je dat jij zoveel tijd er voor vrij maakt maar ik ga dat niet doen. Al moet een uur tot anderhalf uur per week cardio voor mij wel haalbaar zijn tijdens het cutten denk ik.

Ik stuur je wel een pm, hoeven we marvin ze log niet te vervuilen.

Hee Marf, volgens mij is voor jou een nieuw doel vinden belangrijker dan al die cals en macros bij elkaar.

kijk hier zijn er goede gesprekken.

Maarrre ga toch is een keer gediciplineerd langs die snoeppot heen.;)

marvin en eten is als mcmetronome en trainen

lolface.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.831
Interessante discussies hier (mag overigens gewoon hoor, ben hier om te leren)! Ga even niet alles quoten en overal inhoudelijk op in...

maar....vandaag blijf ik uit de snoeppot! Ik beloof het ;)

• #5.832
Hier dan de training en voeding zonder ‘junk’ vandaag!

A, Rug + Biceps:
Barbell rows: ss 3x6-8
Pull-up: 20reps
Latpulldown (front): 3x12-15
Single arm cable row: 3x6-8

Deadlift: 5x5
Barbel shrugs: 12, 10, 8, 6, 6

Dumbbell curl ss CG preacher curl: 3x8-12
Evt. Fore arms

Voeding donderdag 03-11-2011: :meal:
6:45 30g whey + 3 pannekoeken + stroop
9:00 2 boterhammen (1 rosbief, 1 filet) + appel
11:15 25g pinda’s
12:30 1 boterhammen (1 rosbief, 1 filet) + banaan
15:15 50g rijst + 150g kipfilet
16:45 Kip tandoori
19:00 200ml soya melk light + 30g whey + 50g rijst + 150g kipfilet
Pre sleep: 25g nightprotein

~2890kcals: E/K/V = 230g (32%) / 305g (42%) / 85g (26%)

ik wil je niet nog meer aan het twijfelen brengen marvin, maar waarom niet gewoon terug naar iets meer basic training qua compounds en volume. gewoon 5x5 deadlift, 50 reps pullups en nog 4 sets zware bb rows ofzo...? is maar een klein voorbeeld hoor, maar wat minder fancy en meer heavy beuken. deze methode doe je al een tijdje nu en de rek lijkt er wel een beetje uit, al zal dat ook met je voeding en motivatie te maken hebben. no offence of course...gewoon meedenkend

Waarom plaats je geen kilo's erbij marvin?:) Leest leuker!

• #5.837
True :roflol:

Mooi deadliftvolume op de planning, ben benieuwd.
Was heftig! Had al een keer 5x5x160kg gepakt..vorige week was een faal op de 5x5x170kg..kwam ik tot 3x5x170kg, dus deze week was een poging tot 5x5x165kg..
ik wil je niet nog meer aan het twijfelen brengen marvin, maar waarom niet gewoon terug naar iets meer basic training qua compounds en volume. gewoon 5x5 deadlift, 50 reps pullups en nog 4 sets zware bb rows ofzo...? is maar een klein voorbeeld hoor, maar wat minder fancy en meer heavy beuken. deze methode doe je al een tijdje nu en de rek lijkt er wel een beetje uit, al zal dat ook met je voeding en motivatie te maken hebben. no offence of course...gewoon meedenkend
Ik hou me training nu even wat het is, want merk langzaam maar zeker dat mijn motivatie begint terug te komen!:D Maar keep the compounds in mind ;)

And no, you don't offend me by puting comments in my log..
Waarom plaats je geen kilo's erbij marvin?:) Leest leuker!
Ik train zonder gewichten:trollface:

omdat hij de training nog moet doen
Dit dus, haha!:D Was mijn planning voor zojuist!:fire:

A, Rug + Biceps:
Barbell rows: 10x40kg, 8x60kg, 8x90kg, 8x90kg (laatste forced), 6x90kg
Pull-up: 8xbw, 6xbw+2neg., 5xbw+3neg.
Latpulldown (front): 15x59kg, 12x64kg, 13x59kg
Single arm cable row: 8x59kg, 8x64kg (laatste twee forced), 7x64kg (Laatste twee forced)

Deadlift (with straps): 8x60kg, 3x100kg, 3x140kg, 2x5x165kg --> riem om: 4x165kg, 2x5x160kg (Lower back in de fik!:fire:)
Barbel shrugs: 2x12x100kg, 10x100kg, 8x100kg (Enkele powershrugs)

Dumbbell curl ss CG preacher curl: 12x16kg, 8x14kg, 12x6kg (Helemaal, maar dan ook echt helemaal LEEG!) ss 15x27.5kg, 12x27.5kg, 8x27.5kg

Nu gauw douchen! Moet er weer vandoor!:D:p

mooie Bor en om na zoveel setjes nog te gaan deadliften imet 165kilo goed bezig!

Deftig en bazige training Marv! Brute deads!

mooie pull down:D:D en dat zonder gewichten;)

Terug
Naar boven