- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een zittende MP
Thanks Bart! We gaan er vandaag ook weer voor!
Thanks Hendrie!
Het was zeker vroeg zaterdagJij was er vroeg bij vandaag. Nice triceps-superset!

Redelijk..
Ik vond het niet super!goede borst training, ook al had je gister je schouders gepakt![]()
NopeNooit lekker he, om borst te doen een dag na je schoudertraining...

Had ik kunnen doen, maar dacht dat het wel zou gaan..Als je wist dat je geen rustdagen er tussen had, waarvoor dan niet anders ingedeeld?
Heb ik deze week ook gedaan, had er weinig last van (Zat 1 dag tussen). Al merk je het wel.

Deze keer tot kinhoogte of iets eronder..normaal gesproken bijna altijd tot borst!Die seated MP van laatst is nice man!
Tik je de borst aan of ga je tot kinhoogte?
Ik ook

Hoop inderdaad volgende week weer te knallen, maar als de pijntjes er nog zijn zet ik ehm wel even door..gaan de pijntjes dan niet weg, dan moet ik even langs de fysio denk..Prettige deload week beast, volgende week weer lekker knalle![]()
Ik hoop het niet, maar ik doe wat nodig is!Tsja zal toch ook moeten gebeuren. Ik zou er niet van opkijken als je wat langer rust moet nemen. Wat ik dan ook zou doen.![]()

Lekker halve kracht trainen!Kan zeker goed voor je lichaam zijn, doe lekker rustig aan![]()
Thanks Rob!

Hope so!Geniet van je de-loading !
Volgende week weer steveig knallen dus..![]()

Je hebt zeker een punt..echt moet ik eerlijk bekennen toch wel een beetje verslaafd te zijn aan deze sport en dat ik daar dus behoorlijk wat moeite mee heb.Ik zou week gewoon niet trainen, nu belast je weer en onnodig je onderarm wat niet ten goede komt kwa herstel