hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt zeker een punt..echt moet ik eerlijk bekennen toch wel een beetje verslaafd te zijn aan deze sport en dat ik daar dus behoorlijk wat moeite mee heb.
Ik probeer het eerst zo, en hou daarbij alles goed in de gaten! wordt het erger/niet minder dan kan ik altijd nog kiezen voor een weekje rust.
Ik hoop dat je niet te laat bent en pech hebt. 2 blessures(zowel UB als LB) zou klote zijn want dan zit je in het zelfde schuitje als ik zit/zat.Het was zeker vroeg zaterdag
UPDATE:
Tja, het zat er een beetje aan te komen..na het bultje boven mijn knie nu ook last van mijn onderarm..als ik mijn duim van mijn rechterhand naar buiten draai krijg ik behoorlijke steken in de buurt van mijn elleboog. Erg vervelend, want qua gewichten ging het goed!
Maar moet denk toch naar mijn lijf gaan luisteren. Ben de laatste tijd ook best vaak moe..dus denk ietwat overtrained.
Daarom deze weeken een Deload. Het was alweer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb (al vanaf juli (!!) niet meer), dus het moet maar weer eens.
Wel een actieve deload, want ben niet gemaakt om stil te zitten. Gewichten gaan dus ongeveer naar 50% en ga 8-10 herhalingen doen met niet teveel volume.
Dat is juist het punt, als je achteraf kiest heb je er alleen maar meer schade aan gedaan en kost het herstel nog meer tijd.
Als je nu een week thuis zit, jammer dan ik vind het ook niet leuk.
Maar gewoon weekje lang lekker eten, eiwitten hoog houden niet aan sport denken en beetje films kijken. Grote kans dat het dan over is.
Hmm..de hele week cardio met de vrouw!Lekker weekje licht trainingen beetje cardio misschien in de gym of met de vrouw en vanaf volgende week weer knalluh

Je hebt 100% gelijk...maar ben behoorlijk eigenwijs..dus geef het een weekje!Dat is juist het punt, als je achteraf kiest heb je er alleen maar meer schade aan gedaan en kost het herstel nog meer tijd.
Als je nu een week thuis zit, jammer dan ik vind het ook niet leuk.
Maar gewoon weekje lang lekker eten, eiwitten hoog houden niet aan sport denken en beetje films kijken. Grote kans dat het dan over is.

LB heb ik in principe geen last van..er zat ineens gewoon een raar bultje, welk ik even in de gaten moet houden..Ik hoop dat je niet te laat bent en pech hebt. 2 blessures(zowel UB als LB) zou klote zijn want dan zit je in het zelfde schuitje als ik zit/zat.
---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 14:25 ----------
Hier moet ik me toch wel bij aansluiten. Zelf baal ik ook dat ik zelfs wekenlang in mn log zeurde over pijntjes en gewoon door trainde tot het echt niet meer ging. Mijn herstel werd toen onnodig lang en het zou jammer zijn als jij het zelfde hebt.

Ik kijk het even een weekje aan! Als ik last van mijn arm blijf houden volgt hierna een rustweek..goed bezig kerel, ff je lijf helemaal rust geven kan ook geen kwaad. Ik moet nog 2 weken en dan heb ik een heerlijke rustweek, en dan doe ik ook echt niks! haha
ach, je bent geweest ... ik krijg mezelf helemaal niet naar de gym als ik moet deloaden![]()

Thanks allen!ach, je bent geweest ... ik krijg mezelf helemaal niet naar de gym als ik moet deloaden![]()

ach, je bent geweest ... ik krijg mezelf helemaal niet naar de gym als ik moet deloaden![]()

Had ik dat ook maar! Absolute rust is IMO het beste..maar daarvoor roept mijn 'verslaving' te hard..gym-junkie

Ben ook zeker op mijn hoede Sjaak!

Morgen doe ik helemaal niks..en waarschijnlijk vrijdag ook niet!Goede deload training.Hopelijk doe je nog eens een dagje NIETS...
Hoe moeilijk het ook zal zijn voor je![]()

Morgen doe ik helemaal niks..en waarschijnlijk vrijdag ook niet!![]()

True story!

Ik maak niet meer reps, maar merk wel dat ik geneigd ben de oefeningen super strict en soms wat langzamer uit te voeren om inderdaad het gevoel te krijgen dat ik getraind heb..echter het feit dat ik gister onbezweet na ongeveer 40 minuten de zaal al weer uitliep bewijst het tegendeelIk vind het zo lastig om een 'rustig' te trainen....
Ben jij ook niet geneigd om extra reps te doen als je lager in gewicht zit?
Om toch nog het gevoel te hebben dat je wel echt getraind hebt...