AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekker weekje licht trainingen beetje cardio misschien in de gym of met de vrouw en vanaf volgende week weer knalluh

Je hebt zeker een punt..echt moet ik eerlijk bekennen toch wel een beetje verslaafd te zijn aan deze sport en dat ik daar dus behoorlijk wat moeite mee heb.

Ik probeer het eerst zo, en hou daarbij alles goed in de gaten! wordt het erger/niet minder dan kan ik altijd nog kiezen voor een weekje rust.

Dat is juist het punt, als je achteraf kiest heb je er alleen maar meer schade aan gedaan en kost het herstel nog meer tijd.
Als je nu een week thuis zit, jammer dan ik vind het ook niet leuk.
Maar gewoon weekje lang lekker eten, eiwitten hoog houden niet aan sport denken en beetje films kijken. Grote kans dat het dan over is.

Het was zeker vroeg zaterdag ;)

UPDATE:
Tja, het zat er een beetje aan te komen..na het bultje boven mijn knie nu ook last van mijn onderarm..als ik mijn duim van mijn rechterhand naar buiten draai krijg ik behoorlijke steken in de buurt van mijn elleboog. Erg vervelend, want qua gewichten ging het goed!

Maar moet denk toch naar mijn lijf gaan luisteren. Ben de laatste tijd ook best vaak moe..dus denk ietwat overtrained.

Daarom deze weeken een Deload. Het was alweer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb (al vanaf juli (!!) niet meer), dus het moet maar weer eens.

Wel een actieve deload, want ben niet gemaakt om stil te zitten. Gewichten gaan dus ongeveer naar 50% en ga 8-10 herhalingen doen met niet teveel volume.
Ik hoop dat je niet te laat bent en pech hebt. 2 blessures(zowel UB als LB) zou klote zijn want dan zit je in het zelfde schuitje als ik zit/zat.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 14:25 ----------

Dat is juist het punt, als je achteraf kiest heb je er alleen maar meer schade aan gedaan en kost het herstel nog meer tijd.
Maar gewoon weekje lang lekker eten, eiwitten hoog houden niet aan sport denken en beetje films kijken. Grote kans dat het dan over is.

Hier moet ik me toch wel bij aansluiten. Zelf baal ik ook dat ik zelfs wekenlang in mn log zeurde over pijntjes en gewoon door trainde tot het echt niet meer ging. Mijn herstel werd toen onnodig lang en het zou jammer zijn als jij het zelfde hebt.

goed bezig kerel, ff je lijf helemaal rust geven kan ook geen kwaad. Ik moet nog 2 weken en dan heb ik een heerlijke rustweek, en dan doe ik ook echt niks! haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.105
Lekker weekje licht trainingen beetje cardio misschien in de gym of met de vrouw en vanaf volgende week weer knalluh
Hmm..de hele week cardio met de vrouw!:D:D

Je hebt 100% gelijk...maar ben behoorlijk eigenwijs..dus geef het een weekje!:D

Ik hoop dat je niet te laat bent en pech hebt. 2 blessures(zowel UB als LB) zou klote zijn want dan zit je in het zelfde schuitje als ik zit/zat.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 14:25 ----------

Hier moet ik me toch wel bij aansluiten. Zelf baal ik ook dat ik zelfs wekenlang in mn log zeurde over pijntjes en gewoon door trainde tot het echt niet meer ging. Mijn herstel werd toen onnodig lang en het zou jammer zijn als jij het zelfde hebt.
LB heb ik in principe geen last van..er zat ineens gewoon een raar bultje, welk ik even in de gaten moet houden..;)

goed bezig kerel, ff je lijf helemaal rust geven kan ook geen kwaad. Ik moet nog 2 weken en dan heb ik een heerlijke rustweek, en dan doe ik ook echt niks! haha
Ik kijk het even een weekje aan! Als ik last van mijn arm blijf houden volgt hierna een rustweek..

• #6.106
1ste deload training zit erop! Dumbbell curl overgeslagen, want dat is nu precies de beweging die zorgt voor e pijntjes!

A, Rug + Biceps:
Assisted pull-up: 3x10xbw-50kg
BOR: 3x8x50kg
Lat pulldown: 3x10x41kg
DL: 3x8x80kg

Dumbbell shrugs: 3x10x20kg

Hammer curl: 3x10x8kg
Dumbbell curl: overgeslagen.

Nothing special..

prima deloadt training toch

Goedzo knul. :D

ach, je bent geweest ... ik krijg mezelf helemaal niet naar de gym als ik moet deloaden :p

• #6.111

ach, je bent geweest ... ik krijg mezelf helemaal niet naar de gym als ik moet deloaden :p
Thanks allen!:D

Vandaag deload training 2!

B, Benen + Schouders + buik:
Squat: 4x8
Legpress: 3x8
Leg extention: 3x10
Toepress: 3x8-10

Behind the neckpress: 3x8
Dumbbell schoulder press: 4x10
Lateral raise: 3x10

+ abwork

Voeding dinsdag 13-12-2011: :meal:
7:00 30g whey + 3 pannekoeken + stroop
9:00 2 boterhammen (1 rosbief, 1 pindakaas) + appel
11:00 30g pinda’s
12:30 2 boterhammen (1 rosbief, 1 pindakaas) + appel
15:00 50g rijst + 140g kipfilet
17:15 40g brinta + 25g rozijnen + 35g whey
20:15 200ml soya melk light + 30g whey + 50g rijst + 140g kipfilet
Pre sleep: 20g nightprotein

~2670kcals: E/K/V = 220g (33%) / 285g (43%) / 70g (24%)

• #6.113
oppassen met die shit marvin. gebruik de rust!

• #6.115
oppassen met die shit marvin. gebruik de rust!
Ben ook zeker op mijn hoede Sjaak!:D

Deload training 2..nothing special, again!

B, Benen + Schouders + buik:
Squat: 4x8x80kg
Legpress: 3x8x109kg
Leg extention: 3x10x36kg
Toepress: 3x10x109kg

Behind the neckpress: 3x8x27.5kg
Dumbbell schoulder press: 4x10x14kg
Lateral raise: 3x10x6kg

Swissball crunch: 3x10xbw

Binnen nog geen 45 minuten klaar..sloeg nergens op! Maar ben weer even geweest!:D

Goede deload training.Hopelijk doe je nog eens een dagje NIETS...
Hoe moeilijk het ook zal zijn voor je :D

• #6.117
Ik vind het zo lastig om een 'rustig' te trainen....
Ben jij ook niet geneigd om extra reps te doen als je lager in gewicht zit?
Om toch nog het gevoel te hebben dat je wel echt getraind hebt...

• #6.120
True story! ;)

Ik vind het zo lastig om een 'rustig' te trainen....
Ben jij ook niet geneigd om extra reps te doen als je lager in gewicht zit?
Om toch nog het gevoel te hebben dat je wel echt getraind hebt...
Ik maak niet meer reps, maar merk wel dat ik geneigd ben de oefeningen super strict en soms wat langzamer uit te voeren om inderdaad het gevoel te krijgen dat ik getraind heb..echter het feit dat ik gister onbezweet na ongeveer 40 minuten de zaal al weer uitliep bewijst het tegendeel :rolleyes:

Het gaat allemaal om het gevoel!:p:o

Terug
Naar boven