Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben een beetje aan het deloaden/lichter trainen..dus heb hem gewoon niet meegepakt. Verder vind ik ook dat mijn sides veruit het beste zijn van mijn schouders, dus het is goed te focussen op achter en voorkant..

goed gezegd kerel! outsweep...meer massaThanks Sjaak, het voelt inderdaad goed om benen wat meer met de echte oefeningen te pakken ipv 3 sets squats en voor de rest curls en extentions! Nog suggesties voor een mooie outsweep?

True story!
Thanks! Was ook niet meer 100% deload..
Thanks Koek! Vrees dat dat het recept gaat zijn!Squatten tot je erbij neervalt marvin! Ga ik ook doen (uiteraard met smart!)
Wekelijkse front en back squats omwisselen is erg lekker en blijf leuk.
Wat hoger in reps voor een paar weken en langzaam zakken --> lekker prikkeltje voor de beentjes.
PS: info afkomstig uit Beyond Brawn van Robert Stuward
Fijne beestdagen kerel!
Jij ook prettige feestdagen!

Fijne dagen kerel!
Na de kerst weer beuken? Of nog verder met deload?

Ik heb me goed misdragen ja! Zo'n 3-4kg vlees tot kip weggewerkt en ook nog een avondje overmatig drankgebruikZiet er goed uit voor vandaag goed misdragen met de kerst?

no offence, maar ik vraag mezelf weleens af waarop jij je opmerkingen baseert - marvin zegt dat het een matige training was, is niet echt tevreden en oppert dat hij misschien te voorzichtig is geweest en dan zeg jij het bovenstaande...

ik vondt het een goeie workout omdat hij nog steeds last heeft van zijn onderarm dan vindt ik het super netjes wat hij heeft neer gezetno offence, maar ik vraag mezelf weleens af waarop jij je opmerkingen baseert - marvin zegt dat het een matige training was, is niet echt tevreden en oppert dat hij misschien te voorzichtig is geweest en dan zeg jij het bovenstaande...
snap ik niet
@ marv - laat die shit wel even goed herstellen en aansterken voor je weer rare dingen gaat doen. als je last hebt van je onderarm ga je natuurlijk niet max DL doen heh...pas daarmee op. even stapje terug, beetje doorbloeden (zelfde voor de schouder) en na de jaarwisseling kijken waartoe je instaat bent.
Haha..het was een baggertraining...voor benen viel het mee, maar ook dat kon beter!
Ik wilde mijn PR verbreken, en de 200kg ging inderdaad hard, dus dacht verspeel niet teveel power met de tussenliggende gewichten..Ging die 1x200 deadlift zo hard dat je 230 attempte?

Thanks, maar het kon echt beter!
Ik denk inderdaad dat ik er aan moet gaan geloven! Straks stort ik nog volledig in elkaar..@ marv - laat die shit wel even goed herstellen en aansterken voor je weer rare dingen gaat doen. als je last hebt van je onderarm ga je natuurlijk niet max DL doen heh...pas daarmee op. even stapje terug, beetje doorbloeden (zelfde voor de schouder) en na de jaarwisseling kijken waartoe je instaat bent.

Thanks, natuurlijk. Maar begrijp Sjaaks puntje ook zeker! Het is maar net hoe er gerederneerd wordt..als iemand altijd 150kg bencht wat natuurlijk super veel is en hij bencht een week slecht 140kg , dan is dat voor die persoon slecht..maar voor mij en jou nog totaal out of reach..ik vondt het een goeie workout omdat hij nog steeds last heeft van zijn onderarm dan vindt ik het super netjes wat hij heeft neer gezet