Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Haha..het was een baggertraining...voor benen viel het mee, maar ook dat kon beter!

Ik wilde mijn PR verbreken, en de 200kg ging inderdaad hard, dus dacht verspeel niet teveel power met de tussenliggende gewichten..;)

Thanks, maar het kon echt beter!
Ik denk inderdaad dat ik er aan moet gaan geloven! Straks stort ik nog volledig in elkaar..;)

Thanks, natuurlijk. Maar begrijp Sjaaks puntje ook zeker! Het is maar net hoe er gerederneerd wordt..als iemand altijd 150kg bencht wat natuurlijk super veel is en hij bencht een week slecht 140kg , dan is dat voor die persoon slecht..maar voor mij en jou nog totaal out of reach..

Tja, toch even geinformeerd bij de fysio..en het lijkt erop dat ik een tennis/muis/fap arm heb..:rolleyes:

Wie heeft hier nog meer ervaring mee en kan mij vertellen wat ik het best kan doen??
:mad:

k*t voor je ! Meestal is het gewoon rusten , want je kan daar wel even mee zitten.

Scleroserende injectie vragen bij je dokter kan ook werken. ( hoewel dit nog in ontwikkelingsfase is )
Vele spuiten / medicijnen helpen tijdelijk maar als je blijft je bezigheid doen van oorzaak (trainen) gaat dit terug komen
Dit helpt wel maar sluit niet uit dat je er nog last van gaat hebben , meest aanbevolen is eigenlijk rust imo :s

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.163
k*t voor je ! Meestal is het gewoon rusten , want je kan daar wel even mee zitten.

Scleroserende injectie vragen bij je dokter kan ook werken. ( hoewel dit nog in ontwikkelingsfase is )
Vele spuiten / medicijnen helpen tijdelijk maar als je blijft je bezigheid doen van oorzaak (trainen) gaat dit terug komen
Dit helpt wel maar sluit niet uit dat je er nog last van gaat hebben , meest aanbevolen is eigenlijk rust imo :s
Thanks voor het advies!

Misschien eens met je vriendin praten? :P
Wilde eigenlijk ook nog 'high-demanding-girlfriend' arm erbij zetten..;):p

Tennisarm, epicondylitis. Buitenkant van je elleboog is ontstoken. Voor zo ver ik weet gaat het na rust over. Denk wel dat de fysio het herstel kan bevorderen! Zorgen dat de omliggende spieren niet gaan verkrampen. Daarnaast is het belangrijk je mobiliteit te behouden. Je maximaal mogelijke ROM met de ontsteking.

edit.: die spuiten zullen de symptomen bestrijden, maar bedenk wel dat je minder goed voelt waar de grens ligt..

Laatst bewerkt:
  • #6.166
Moet ik die girlfriend training over nemen ? :trollface:
Ehm...even denken..

Goed plan! Ik PM je haar gegevens..

niet:trollface:

Tennisarm, epicondylitis. Buitenkant van je elleboog is ontstoken. Voor zo ver ik weet gaat het na rust over. Denk wel dat de fysio het herstel kan bevorderen! Zorgen dat de omliggende spieren niet gaan verkrampen. Daarnaast is het belangrijk je mobiliteit te behouden. Je maximaal mogelijke ROM met de ontsteking.

edit.: die spuiten zullen de symptomen bestrijden, maar bedenk wel dat je minder goed voelt waar de grens ligt..
Ik ga dan maar een afspraak maken bij de fysio!

Verder iemand ervaringen hiermee of een idee hoe ik dit het best aan kan pakken met trainen? Cardio, intensiteit omlaag, volume omlaag?..

Zou sowieso je elleboog niet belasten. Of tot de pijn en niet verder. Dus dat zal een hele lage belasting zijn.
Verder je benen en core wel blijven trainen lijkt mij. Bedenk wel dat bij squatten bijvoorbeeld je nog best veel spanning op je elleboog brengt.
Dus cardio-en is wel een goed idee.

Waar je je fysio eens naar moet vragen is het idee van "Mulligan" (MWM: Mobilization with Movement). Komt er op neer dat ieder gewricht een bepaalde manier van bewegen heeft. Zo ook je elleboog. Als je de manier (ook wel sporing) van het gewricht veranderd, kan het zijn dat je geen pijn hebt. Weet alleen niet of dit geld voor een tenniselleboog.

minder rukken marvin:P

Klote blessure ouwe skater.. Hoop voor je dat het snel weg is en anders ben je net als ik, damned om altijd met pijn te moeten trainen... ook dat went btw!

Sterkte met je arm:(

Wel de beste wensen en geniet lekker van je weekend:D

• #6.171
Zou sowieso je elleboog niet belasten. Of tot de pijn en niet verder. Dus dat zal een hele lage belasting zijn.
Verder je benen en core wel blijven trainen lijkt mij. Bedenk wel dat bij squatten bijvoorbeeld je nog best veel spanning op je elleboog brengt.
Dus cardio-en is wel een goed idee.

Waar je je fysio eens naar moet vragen is het idee van "Mulligan" (MWM: Mobilization with Movement). Komt er op neer dat ieder gewricht een bepaalde manier van bewegen heeft. Zo ook je elleboog. Als je de manier (ook wel sporing) van het gewricht veranderd, kan het zijn dat je geen pijn hebt. Weet alleen niet of dit geld voor een tenniselleboog.
Binnenkort eens een afspraak maken! Tot die tijd gewoon halve kracht trainen..

Shit is dat het!
Klote blessure ouwe skater.. Hoop voor je dat het snel weg is en anders ben je net als ik, damned om altijd met pijn te moeten trainen... ook dat went btw!
Ik ben wel even voorzichtig! Altijd pijn heb ik niet zo'n trek in! Echter is niet trainen ook een no-go..dus even zien hoe het loopt!:D
Sterkte met je arm:(

Wel de beste wensen en geniet lekker van je weekend:D
Thanks Stuiter! Jij ook de beste wensen!

Iedereen de beste wensen voor 2012, dat we maar veel massa mogen gainen en vet mogen verbranden!

Jij ook de beste wensen marvin en sterkte met je faparm.

Beste wensen marv!

Tja

Ik wil niet eigenwijs of arrogant doen, maar dit is toch wel het moment waarop ik kan zeggen. Ik zei het toch?

Desalniettemin is dit gewoon kudt, en wens ik je succes met het herstel ervan. Gewoon veel rust nemen!

• #6.176
Jij ook de beste wensen marvin en sterkte met je faparm.
Thanks...toch maar wat minder fappen en meer laten fappen..:rolleyes:

Thanks tymen, jij ook!
Laten we het hopen!
Tja

Ik wil niet eigenwijs of arrogant doen, maar dit is toch wel het moment waarop ik kan zeggen. Ik zei het toch?

Desalniettemin is dit gewoon kudt, en wens ik je succes met het herstel ervan. Gewoon veel rust nemen!
:p Ik ga eerst proberen te herstellen MET aktiviteit, bronnen op internet laten namelijk twee dingen zien als het gaat om een fap-arm...rust nemen en aktiviteiten blijven doen + stretchen...ik ga nu eerst eens kijken wat de tweede brengt!:D Of dit verstandig/onverstandig is dat zal de tijd uitwijzen...

Hier de training van gisteren! Ben nog bezig met een nieuw schema, waarbij benen twee keer in de week zo goed als mogelijk worden aangepakt en UB alles 1 keer op circa 50%. Dit alles om te kijken of mijn faparm ook over gaat/minder wordt als ik gewoon blijf trainen, want ga echt geen half jaar thuis zitten*

* Behalve als het erger wordt!

Benen (focus quads) + kuiten + buik:
Heel elevated squat: 8x60kg, 8x100kg, 2x10x130kg, 2x8x130kg
Legpress (small stance): 2x10x224.8kg, 8x224.8kg
Leg extentions (normal): 12x64kg, 10x64kg, 10x64kg (waarvan 2 forced)
Single leg extentions (toe’s out): 8x36kg, 10x30kg, 8x30kg

Barbel calf raise: 10x100kg, 10x130kg, 2x8x130kg, 6x130kg
Toepress: 15x127kg, 2x15x155kg

Machine crunch: 3 sets
Side machine crunch: 2 sets
Swiss bal crunch: 2 sets

Voeding maandag 02-01-2012: :meal:
7:00 30g whey + 40g brinta + 25g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit & visolie
9:00 2 boterhammen pindakaas + appel
11:00 25g pinda’s
12:30 2 boterhammen pindakaas + grapefruit
14:00 100g rijst + 150g kipfilet
15:45 50g rijst + 150g kipfilet
19:00 250g opgebakken aardappels + 200g broccoli + 5 vissticks
20:45 2 oliebollen
Pre sleep: 25g nightprotein

~3000kcals: E/K/V = 190g (25%) / 325g (43%) / 105g (32%)

Laat ik vanaf vandaag maar even van de oliebollen afblijven heb er tussen 31 december en gister zo’n 20-30 gegeten en dat heb ik geweten ook vanochtend:

Meting vorige week: gewicht: 84,6kg en taille: 78.0cm
Meting deze week: gewicht: 85.6kg en taille: 81.5cm

Even een beetje normaal doen dus!

hahahaah check hem gaan met zijn 3,5cm taille increase :D :D oliebol!!!

• #6.178
Beste wensen Marvin!
En ik hoop dat je fap-arm een beetje snel hersteld :)

Terug
Naar boven