neufunk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Haha..het was een baggertraining...voor benen viel het mee, maar ook dat kon beter!
Ik wilde mijn PR verbreken, en de 200kg ging inderdaad hard, dus dacht verspeel niet teveel power met de tussenliggende gewichten..
Thanks, maar het kon echt beter!
Ik denk inderdaad dat ik er aan moet gaan geloven! Straks stort ik nog volledig in elkaar..
Thanks, natuurlijk. Maar begrijp Sjaaks puntje ook zeker! Het is maar net hoe er gerederneerd wordt..als iemand altijd 150kg bencht wat natuurlijk super veel is en hij bencht een week slecht 140kg , dan is dat voor die persoon slecht..maar voor mij en jou nog totaal out of reach..
Tja, toch even geinformeerd bij de fysio..en het lijkt erop dat ik een tennis/muis/fap arm heb..
Wie heeft hier nog meer ervaring mee en kan mij vertellen wat ik het best kan doen??![]()
k*t voor je ! Meestal is het gewoon rusten , want je kan daar wel even mee zitten.
Scleroserende injectie vragen bij je dokter kan ook werken. ( hoewel dit nog in ontwikkelingsfase is )
Vele spuiten / medicijnen helpen tijdelijk maar als je blijft je bezigheid doen van oorzaak (trainen) gaat dit terug komen
Dit helpt wel maar sluit niet uit dat je er nog last van gaat hebben , meest aanbevolen is eigenlijk rust imo :s
Laatst bewerkt: