Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.261
pullups, bors & pulldowns zijn sowieso al belastend voor je biceps hé ;)

be safe kerel
Weet ik Rob..maar het is vooral de beweging die je arm maakt bij strekken (zoals bij barbell curls) die vervelend aanvoelt.

Thanks Hendrie! Was zelf ook tevreden:D

Hier dan de planning van vandaag! Push-day it is!:D
Het is de bedoeling de Push-presses over een tijdje 5x2-3 reps te doen, maar daar wil ik nu nog even niet aan beginnen gezien mijn ‘blessure’..

Push 1:
Bench Press: 5x5
Push Press: 3x6-8
Dips: 4x6
Db flyes: 3x8-12
Skullcrushers: 3x8-12

Voeding dinsdag 24-01-2012: :meal:
7:30 30g whey + 50g brinta +30g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit & vit. D
9:00 1 boterham rosbief + 1 krentenbrood + mineola
11:00 150g kipfilet + 50g rijst
12:30 1 boterham rosbief + 1 krentenbrood + appel
15:30 50g rijst + 150g kipfilet + 2 snack-a-jacks
19:00 Avondeten
20:30 200ml soya melk + 25g whey + 30g pinda’s
Pre sleep: 25g micellar cassein

~2600kcals: E/K/V = 200g (30%) / 300g (47%) / 65g (23%)

Weet ik Rob..maar het is vooral de beweging die je arm maakt bij strekken (zoals bij barbell curls) die vervelend aanvoelt.

Klinkt een beetje zoals iets wat ik ook ervaar ... kreeg het vooral na zware DB rows.
Persoonlijk zou ik de barbell curls even achterwege laten. Gewoon wat lichter DB werk
apart van je rugtraining. Deed wonderen voor mij :)

lekker man, eerste training er weer op...zoals robke zegt...rustig aan kerel. voor dat je weer bij het begin kan beginnen.:)

Lekker bezig geweest kerel, net als een diesel, langzaam opstarten en niet kapot te krijgen:)

Voeding nog steeds niet omhoog?

• #6.266
Klinkt een beetje zoals iets wat ik ook ervaar ... kreeg het vooral na zware DB rows.
Persoonlijk zou ik de barbell curls even achterwege laten. Gewoon wat lichter DB werk
apart van je rugtraining. Deed wonderen voor mij :)
Ik ga het directe bicep werk in ieder geval een beetje ontzien..

lekker man, eerste training er weer op...zoals robke zegt...rustig aan kerel. voor dat je weer bij het begin kan beginnen.:)
Ik loop ook niet te hard van stapel! Thanks voor de (wijze) raad!

Lekker bezig geweest kerel, net als een diesel, langzaam opstarten en niet kapot te krijgen:)
Laat ik het hopen..;)

Voeding nog steeds niet omhoog?
Ehm, train nu ivm mijn blessure niet op volle kracht en verwacht daarom niet echt gains, vandaar dat mijn voeding nu wat lager is...schroef het volgende week denk wel weer iets op, maar nog niet veel hoger als 3000kcals. Dat doe ik pas als ik weer volledig hersteld ben!:D:D

Moeilijk om je in te houden zeke rop training ?

Toch goeie training... Wnr begin je 100% te gaan ? Nog last ?

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 15:46 ----------

Moeilijk om je in te houden zeker op training ?

ziet er goed uit voor vanavond ben benieuwd!

• #6.271
Moeilijk om je in te houden zeke rop training ?

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 15:46 ----------

Moeilijk om je in te houden zeker op training ?

Het is inderdaad moeilijk om me in te houden! zeker na zo'n week rust was de motivatie om weer volgas te gaan mega..echter heb ik dat niet met alles gedaan en toch nog wel een beetje naar mijn lijf geluisterd, want heb inderdaad nog een beetje last..
Thanks Dennis:D
ziet er goed uit voor vanavond ben benieuwd!
Ging redelijk..

Vond ik ook..hrb ehm gepikt van een behoorlijke buffel..;)

Training vanvanmiddag zit er ook weer op..ging wel aardig. Niet erg sterk en met de PP en skullcrushers toch een beetje oppassen.

Verder kwam ik binnen in de sportschool en toen was er een 1 of ander judo-snolletje bezig met dumbbell rows op de benchpress...de k*tHOER!

Daardoor heb ik noodgedwongen de benchpresses gedaan liggend op een steps blok in het powerrack..even wennen, maar ging opzich prima:thumbs:

Push 1:
Bench Press: 10x40kg, 8x60kg, 2x5x80kg, 3x5x75kg
Push Press: 8x40kg, 8x50kg, 8x60kg, 7x60kg
Dips: 12xbw, 2x10xbw, 8xbw (Niet zwaar, maar even voorzichtig gedaan..)
Db flyes: 12x18kg, 12x20kg, 10x20kg
Skullcrushers: 3x12x27.5kg

Mirin' ?
young_arnold_schwarzenegger_11.jpg - 244049

:roflol: judo snolletje.....

Hoppaaaa

Stoere foto

moest je maar net als Arnie ff je biceps showen...en anders maar ff op de mat het lot beslissen:D

training vind ik nog wel lekker.

Nog niet echt..want moet toch nog even rustig aan doen..

Is toch geen argument om niet te bedenken wat je wil als je wel weer volle bak kan knallen?

Ehm, train nu ivm mijn blessure niet op volle kracht en verwacht daarom niet echt gains, vandaar dat mijn voeding nu wat lager is...schroef het volgende week denk wel weer iets op, maar nog niet veel hoger als 3000kcals. Dat doe ik pas als ik weer volledig hersteld ben!:D:D

Je lichaam heeft ook voeding nodig om te herstellen, just saying ;) Eet je nu onder onderhoud? 2600 lijkt me weinig voor jou man.

Die pullups lijken wel german style joh :p Waarom geen gewicht toevoegen?

• #6.276
:roflol: judo snolletje.....

Hoppaaaa
:D

Had ik maar zo'n fysiek.. ;)
moest je maar net als Arnie ff je biceps showen...en anders maar ff op de mat het lot beslissen:D

training vind ik nog wel lekker.
Shit, dat had ik moeten doen om dat kind weg te krijgen!
Is toch geen argument om niet te bedenken wat je wil als je wel weer volle bak kan knallen?

Je lichaam heeft ook voeding nodig om te herstellen, just saying ;) Eet je nu onder onderhoud? 2600 lijkt me weinig voor jou man.

Die pullups lijken wel german style joh :p Waarom geen gewicht toevoegen?
Ik vind het zolang ik niet voluit kan gaan niet handig om kracht of fysieke doelen te stellen omdat dit uiteindelijk alleen maar frustrerend zou werken, omdat ik er niet echt voor kan gaan! Nu is dus eigenlijk mijn eerste doel: van mijn blessure afkomen en mijn fysiek zo veel mogelijk behouden zonder bijvoorbeeld een stuk vetter te worden.

Dat laatste is ook de reden van mijn relatief lage voeding. Mijn onderhoud ligt momenteel tussen 2700-2800 kcals...dus eet zo ongeveer rondom onderhoud..soms iets eronder, soms iets erboven. Voor aankomende week gooi ik in ieder geval op een aantal dagen mijn pories rijst iets omhoog zodat ik aan iets meer carbs en kcals kom.

Wat betreft de pull-ups is dat uit eindelijk wel de bedoeling, maar vanwege mijn blessure heb ik er nog even voor gekozen om niet te verzwaren. Ik wil met dit schema uit eindelijk wel weightewd chins/pull-ups doen. Des noods 6-8 x 2-3 reps. Gewoon om sterker te worden met optrekken!:D

Vandaag een rustdagje in ieder geval.

Meting van vanochtend:

Gewicht: 84.2kg
Taille: 79.0cm

Voeding woensdag 25-01-2012: :meal:
7:30 30g whey + 2 pannekoekewn + stroop + glas verse sinaasappelsap + multivit & vit. D
9:00 2 boterhammen pindakaas + appel
11:00 150g kipfilet + 50g rijst + 25g pinda’s
12:30 2 boterhammen pindakaas + grapefruit
15:30 50g rijst + 150g kipfilet + 2
17:00 30g whey
19:00 Bieten stamppot + 125g kipfilet

~2840kcals: E/K/V = 220g (31%) / 300g (42%) / 85g (27%)

life is good ;)

Je taille blijft killing

• #6.279
Rustdagje vandaag! Spierpijn is op niveau vreselijk..het lijkt wel of ik opveral blauw ben! Morgen is het weer tijd voor benen, dan kan ik waarschijnlijk zondag niet meer lopen:thumbs:

Voeding donderdag 26-01-2012: :meal:
7:30 30g whey + 40g brinta + 25g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit & vit. D
9:00 2 boterhammen (1 kipfilet + 1 pindakaas) + sinaasappel
11:00 150g kipfilet + 45g pinda’s
12:30 2 boterhammen (1 pindakaas + 1 kipfilet) + grapefruit
15:00 50g rijst + 150g kipfilet
17:00 30g whey
19:00 Avondeten

~2640kcals: E/K/V = 215g (33%) / 240g (36%) / 90g (31%)

Netjes uitgedacht allemaal marvin!

Succes bro.

Terug
Naar boven