hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardig los gegaan zaterdag! Ik was de BOB, dus heb maar 3 biertjes op, dus was verder goed cardiokijk goed bezig en ja op je verjaardag kan je niet achterblijven he! los gaan! veel plezier vanavond!

Ik maak in principe ook altijd wel full ROM hoor..het is net dat laatste stukje op biceps, waar je in mijn ogen zeg maar bijna overstrekt..vind volledige rom altijd belangrijk! tuurlijk...je laatste setje smokkel je wel is...maar probeer het zo veel mogelijk te vermijden.
training is weer goed, lekkere sterke row's en pulls(190kilo pfff)!
waarschijnlijk lig je nu gaar in je nest omdat je vannacht weer FTW dance feestje heb gehad....maar wel lekker
en gefeliciteerd kerel!!

Geniet ervan Marvin ! !
Heb gisteren ook dikke pizza ingefret, ... shame on me
BTW : !
Thanks allen!!
Thanks!!

Thanks mate!
!Ik ben ook benieuwd of er wat gedaan kan worden aan mijn techniek van de CGBP! Zou eigenlijk eens een keer tijd moeten maken om weer eens bij All-in te komen kijken, misschien dat jij me wat tips kan geven wat dat betreft, want van de instructeurs en mensen in mijn gym hoef ik het niet te hebben..had ik je al gefeliciteerd? zo ja: laat maar. zo nee: gefeliciteerd man!
ben benieuwd naar je techniek op CGBP, want dit is best laag voor iemand van jouw statuur marvin. verder nice train man. geen last van je arm met die db presses enzo? kan me toch voorstellen dat er flink wat spanning op staat met 40 kg dbs

Denk dat ik een techniek check nodig heb..nice train man, wel vaag idd dat je cgbp zo laag is in vergelijking met je incline db press!

Thanks mate!
Maakt niks uit gozer! We kunnen niet dag en nacht op internet zitten! Ik vergeet ook regelmatig mensen te feliciterenHelemaal vergeten je te feliciteren, sorry. Bij deze dus!