Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

vind je 25gr niet erg weinig als laatste meal? als je bijvoorbeeld kijkt naar de meal ervoor (2030), waar je nog geen 40gr proteine binnenkrijgt...

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.342
Idem hier !
Heb gisteren bestelling binnen gekregen ook 4,5 Kg met cookies smaak.
Is redelijk goor... Is gelijk melk die zuur is met stukjes erin ( structuur gezien).

Maar op die scoop staat er geen afmeting op bij mij.... neem aan dat dit in volle schep is ?

Voelde wel aan alsof ik een maaltijd binnen had :D
Een volle schep zonder kop is volgens mij ongeveer 30g

Jij ook Stuiter!:D
vind je 25gr niet erg weinig als laatste meal? als je bijvoorbeeld kijkt naar de meal ervoor (2030), waar je nog geen 40gr proteine binnenkrijgt...
Heb je misschien wel een punt, maar eet momenteel ongeveer op onderhoud. Eet momenteel regelmatig een stuk later, waardoor het 1 en ander verschuift. Als ik weer eens ga bulken ga ik overwegen, want eet momenteel zowieso niet zoveel.

Als ik alle adviezen van Sjaak en andere eens opgevolgd zou hebben woog ik nu misschien ook 90+ kg op een mooi bf..;)

ik heb de vanielle die is heerlijk!

Heb je misschien wel een punt, maar eet momenteel ongeveer op onderhoud. Eet momenteel regelmatig een stuk later, waardoor het 1 en ander verschuift. Als ik weer eens ga bulken ga ik overwegen, want eet momenteel zowieso niet zoveel.

Als ik alle adviezen van Sjaak en andere eens opgevolgd zou hebben woog ik nu misschien ook 90+ kg op een mooi bf..;)
haha, je hebt ook altijd wel weer iets terug te zeggen heh. anyways, no offense, maar voor iemand die op een bepaald niveau traint vind ik dat je te weinig binnen krijgt. en dan kun je aankomen met macro's en kcal-behoefte vs kcal-inname -maar dit is gewoon niet genoeg man. als je nou gewoon zegt dat je lekker rustig aan wilt doen en het je allemaal niet zoveel uitmaakt momenteel dan snap ik je volkomen - je kunt prima zo een tijdje doorgaan en op een gegeven moment de keus maken om weer te gaan knallen en dan pas je kcals uppen. Alleen ik had t idee dat je toch wel door wilde groeien o.i.d.
no offense - ik bedoel het goed

• #6.345
haha, je hebt ook altijd wel weer iets terug te zeggen heh. anyways, no offense, maar voor iemand die op een bepaald niveau traint vind ik dat je te weinig binnen krijgt. en dan kun je aankomen met macro's en kcal-behoefte vs kcal-inname -maar dit is gewoon niet genoeg man. als je nou gewoon zegt dat je lekker rustig aan wilt doen en het je allemaal niet zoveel uitmaakt momenteel dan snap ik je volkomen - je kunt prima zo een tijdje doorgaan en op een gegeven moment de keus maken om weer te gaan knallen en dan pas je kcals uppen. Alleen ik had t idee dat je toch wel door wilde groeien o.i.d.
no offense - ik bedoel het goed
Dan moet ik denk toch zeggen dat ik het even rustig aan doe in combinatie met de 'angst'om vet te worden. Ik heb er namelijk een vreselijke hekel aan er vettig bij te staan.

Na een vorige bulk woog ik op een gegeven moment 94kg, toen ging ik cutten en kwam ik weer uit waar ik nu zit. Er moet dus wel degelijk iets veranderen, voordat ik weer serieus gaan bulken..echter heb ik geen idee wat. Vooralsnog blijf ik zo doormodderen en probeer ik op trainingsdagen op ongeveer 2800-3000kcals uit te komen. Wat ik log is ook eigenlijk alleen maar gepland voedsel, daar komt best af en toe nog wat bij. Al is dat niet altijd bodybuilding gerelateerd voedsel..

Voel me overigens niet aangevallen hoor, ik zie het als allemaal goed bedoeld advies, en ik weet wie het zegt, dus ik weet ook dat je gelijk hebt. ;)

• #6.346
Er is weer getraind! Ging best lekker al zeg ik hetzelf! tevreden met mijn pushpress vooral!

Push 1:
Bench Press: 10x40kg, 5x70kg, 2x5x90kg, 2x5x85kg, 6x80kg
Push Press: 5x40kg, 3x60kg, 2,5x80kg (net geen 3!), 2x3x75kg, 3x70kg
Dips: 10xbw+15kg, 8xbw+25kg, 6xbw+25kg + 2neg. , 4xbw+20kg + 2neg.
Db flyes: 12x24kg, 8x30kg, 8x26kg
JM-press: 14x27.5kg, 2x12x27.5kg

Side machine crunch: 3x20+ x 30kg (Sqeeezing!)
Machine crunch: 12x50kg, 12x43kg, 12x36kg (Also sqeeezing my abs off!)

Voeding zaterdag 04-02-2012:
7:30 2 pannekoeken + stroop + 30g whey + multivit + vit. D
9:00 2 pannekoeken + stroop + 30g whey
9:30 1 scoop maximize
12:00 4 boterhammen + eiwit rijk belled
14:30 Proteine reep
17:00 ??
18:30 Avondeten
20:30 30g whey + 200ml soya melk ligt + ..?
Pre sleep: 25g casseine

Nog altijd goed bezig!

Ik ga je pakken op die bench als je niet gaat eten :cool:

• #6.349
nice training goed dat je weer meer gaat eten man! knalluh!

hey man, miss staat het al ergens.. maar hoe kan het dat je 30kg db flyes doet en 5x90kg bench :D (of is dat niet uit verhouding :P)

Wat zijn die vliegjes van jou, vet sterk zeg:-) dat zie je niet vaak.

ik doe incline flyes met 24kg db's :D

• #6.355
nice training goed dat je weer meer gaat eten man! knalluh!
Haha, meer eten..maar wel mijn taille onder controle houden ;)

hey man, miss staat het al ergens.. maar hoe kan het dat je 30kg db flyes doet en 5x90kg bench :D (of is dat niet uit verhouding :P)
Ik vind de fly beweging heel wat anders als de press beweging..heb geen idee of het uit verhouding is, maar ben er van overtuigd dat er niet veel mis is met mijn uitvoering :D
Ik doe ze ook regelmatig lichter, maar dan wordt de uitvoering extra traag en extra gecontroleerd..niet dat ze nu lelijk en snel waren..:rolleyes:

is niet echt uit verhouding

Denk dat jij ook wel 30kg kan flyen met 110KG bench
Dat lijkt me ook wel..;)
Wat zijn die vliegjes van jou, vet sterk zeg:-) dat zie je niet vaak.
Thanks Stuiter!:D
ik doe incline flyes met 24kg db's :D
Probeer eens 28-30kg, je zult zien dat dat best wel gaat:thumbs:

Vandaag is het weer benen tijd! :evilnana:

Benen 1:
Squat: 5x5
Romanian DL: 4x6
Leg Press: 3x8-12
Standing leg curl: 3x8-12
Calfs

Voeding maandag 06-02-2012: :meal:
6:45 30g whey + 40g brinta + 25g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit & vit. D
9:00 2 boterhammen ( 1 kipfilet, 1 pindakaas) + grapefruit
11:00 50g rijst + 150g kipfilet
12:30 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + appel
15:30 100g rijst + 150g kipfilet
18:00 Avondeten
20:30 200ml soya melk + 30g whey
Pre sleep: 25g micellar cassein

~2750kcals: E/K/V = 220g (32%) / 280g (41%) / 80g (27%)

gl met benen :D bij mij is het vandaag ook benen tijd :D:D:D

Gewicht fly's is compleet afhankelijk van de uitvoering. Valt dus gewoon niks over te zeggen.

Ik bench meer dan 150kg en als ik mijn armen bijna helemaal strek en ik voer fly's met correcte vorm uit heb ik het al behoorlijk zwaar met dumbbells van 26kg.

Nog goede training. Sowieso weer lekker rustig opbouwen , datje niet in herval valt.

Succes met je nieuw schema ! Motivatie is top !

• #6.359
gl met benen :D bij mij is het vandaag ook benen tijd :D:D:D
Thanks! jij ook succes alvast!:D

Gewicht fly's is compleet afhankelijk van de uitvoering. Valt dus gewoon niks over te zeggen.

Ik bench meer dan 150kg en als ik mijn armen bijna helemaal strek en ik voer fly's met correcte vorm uit heb ik het al behoorlijk zwaar met dumbbells van 26kg.
100% waar..

Nog goede training. Sowieso weer lekker rustig opbouwen , datje niet in herval valt.

Succes met je nieuw schema ! Motivatie is top !
Thanks!:D

Motivatie vandaag was niet je van het...erg moe vandaag! Leek wel of ik niet geslapen had!:rolleyes:

Maar goed..hier de training.

Benen 1:

Squat: 10x60kg, 8x100kg, (Belt om), 4x5x150kg, 4x150kg
Romanian DL: 8x100kg, 3x6x120kg --> Vervangen voor SLDL (krijg techniek niet onder de knie)
Leg Press: 2x12x224.8kg, 10x224.8kg (AU!)
Standing leg curl: 12x30kg, 10x30kg, 8x30kg
Toepress: 4 sets

Mooi je squat. Ik zat er nooit meer wat over zeggen:-) respect:-)

Terug
Naar boven