hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, thanks StuiterMooi je squat. Ik zat er nooit meer wat over zeggen:-) respect:-)

Dank!

Bij mij liep het bloed ook wel naar de juiste plek..

Thanks Bart!

Vind het wel meevallen...vind zelf dat ik een idioot zwakke bench heb

Zaten zeker goed vol! Na die legpresses, was het eigenlijk wel een beetje klaar!

Is goed gozer! Als je maar blijft knallen! Ben benieuwd naar het resultaat over een tijdje!blijf goed knallen, misschien kom ik ooit nog terug op DBB.
Maar zal de eerste maanden nietmeer te zien zijnGroeten

Doe altijd mijn uiterste best!als je dan ''niet fit'' toch nog zo'n beentraining neer zet...knap hoor
![]()
Beetje 'carb/calorie cyclen'...morgen weer lager en dan donderdag weer rond de 3100..Even kijken hoe dat uit pakt..
Thanks Hendrie! Voeding was aardig opgepimpt vandaag!

Thanks Hendrie!

Ging lekker! Zeker met de chin-ups..bij verzwaren lijkt het alleen ineens allemaal bijna niet te gaan! (gebruik ook een rugzak met gewicht ipv een belt...)
Wat leuk dat je hier mee komt kijkenHe, ik zag je ineens voorbij komen in mijn album. Ik ga je volgen!
! Nog wat vrouwelijk schoon kan geen kwaad..

Nou, nou..het was niet even 200kg..een 2e rep zat er gewoon niet in!

Moet eigenlijk meer gaan bouwen naar een goede 4-5 x 10..dus desnoods volgende keer 8x6 of iets dergelijks, omdat ik vaak faal op meer reps! Maar verzwaren behoord ook zeker tot de opties!Nice. Impressive chins idd maar ik heb je al veel vaker 50 reps zien doen, zit er nog wel progressie in? Misschien eens PRs gaan zetten met 5kg erbij etc.![]()