istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Daan!

Ik red denk nog niet eens 3 sets van 10+, vandaar dat ik 5'jes draai..en dan langzaam opbouwen na een minimum van 3-4x10Lekkere training Marv! En up-up met die reps wat die chins betreft. Gewoon setjes van 10+ draaien, oppompen die handel!![]()

Ikdoe mijn best Bart! Meer kan ik niet doen..

Thanks Hendrie! met die 40érs was ik ook meer dan tevreden! Overigens met die MP's ook hoor!hele sterke mp marvin klasse man! en die DB press met 40gers is ook erg nice en smorgens weer heerlijk aan de pannekoeken mmmmmmmmmmmmm klinkt heerlijk!

Thanks Sjaak! En ook bedankt voor de altijd goede adviezen in mijn log. Heb het schema toch grotendeels van jou gestolen, dus moet me dan ook maar een beetje aan de repranges houden. Anders wordt het weert een door mezelf bedacht schema en dan lijkt het weer op wat ik altijd doe.kijk aan, 40s pakken na MP - dat is het echte werk! zelf zal ik met Push/Pull/Benen de eerste oefening (en soms ook de tweede) echt als power oefening gebruiken, dus lager in reps. daarna wat oefening in de 6-10 rep range en afsluiten met 10-12 shizzle. het is maar net wat je wilt bereiken of course, maar dat werkt opzich wel lekker.
Thanks Vass!

En nu doorzetten inderdaad!Knappe MP ! Ik doe het je niet na !
Voeding zit ook weer op schema zie ik !
Keep it up bro !

Thanks Bartje!
Jij was ook weer bezig met 42's zag ik!...na ****ing 45 minuten cardio(!!)And also thanks Rob!that's good stuff right there ... yeah, right there![]()

Maximize ga ik wel goed op ja! Super focus en vreselijke drive..
oke tanks man!Maximize ga ik wel goed op ja! Super focus en vreselijke drive..
Al doet het gebruik ervan me soms een beetje denken aan het gebruik van MDMA (komt door geranium extract of Dimethyl..blabla)
You're welcome!

5x6 is sowieso al een prima rep-range hoor, maar ik doelde vooral op de algehele opbouw in je training. een willekeurig voorbeeld van hoe ik mijn push-training graag aanpakte (oefeningen zijn uit de lucht gegrepen nu)Ik doe deze pushtraining 5x6 op de MP. De andere push training doe ik 5x2-3 op PP, is dat slim of zeg je echt 'ga voor kracht en pak die MP ook in een lagere reprange'..

Thanks again! En have fun met boarden Sjaak!vogel zelf een beetje uit wat je ermee wilt. ik ga nu een weekje snowboarden met frank - zal daarna eens kijken hoe het ervoor staat hier![]()
Waar ga je heen?