Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje

Tja, meer kan ik er ook niet aan doen!goede deadlift.. en laat die kerel toch praten xD
Bij mij traint zo een mongol.. die komt elke keer met zn new era petje op zn hoofd trainen.
Oorbellen in tijdens trainen enzo.
Alles wat hij doet is armen en borst trainen geloof ik.
volgens mij weet hij niet eens wat squatten is ..

Vorige week had ik met deadstop:Die deadlifts zijn echt ****ing bruut man, 3 x 12 x 120.
Ik raak al buiten adem als ik er naar kijk.
Doe je echt met een 'deadstop' of doe je meer 'touch and go'?
Ik doe tegenwoordig hem tegenwoordig echt ff doodleggen, dat vind ik 10x zwaarder.
Goed bezig beest nette voeding wederom.
Volgende week niet trainen...even wennen aan het idee..
, maar wel lekker een weekje naar centerparcs

Goed dat je het zegt, we gaan namelijk in eindhoven shoppen op donderdagVeel plezier op centreparks - mocht je nog gaan shoppen met je meisje dan weet je dat je naar de Perry moet he?!![]()

Goed dat je het zegt, we gaan namelijk in eindhoven shoppen op donderdag![]()
Ok ben erg benieuwd zeg!Vergeet de pomp niet ;-)
Eindhoven is trouwens écht leuk... al te lang niet meer geweest (ik heb er gestudeerd).

, ik verwacht dan ook dat ik op de bank zit te trillen en andere afkickverschijnselen heb. Nee hoor j/k, ga lekker genieten van mijn weekje centerparcs en ga proberen goed te blijven eten. Mijn emmer whey, notenmix en brinta gaan fijn met me mee
!

Er heeft inderdaad de nodige cardio plaatsgevonden..heb ik echter goed gegeten (onbeperkt tapas, bufet restaurantje x2 + nog meer eten), waardoor ik nog hetzelfde weeg als toen ik wegging. (wel met andere samenstellingYo Marvin!
Hoe is het hier? leuk gehad in centerparcs??
Veel aan cardio gedaan met je chick zeker![]()
)
Back on track na een weekje bijkomen in Centerparcs! Heb daar zeker een lekker weekje gehad! Lekker relaxen, shoppen, coïtusen en een beetje snowboarden
!

Veel plezier op centreparks - mocht je nog gaan shoppen met je meisje dan weet je dat je naar de Perry moet he?!![]()
Goed dat je het zegt, we gaan namelijk in eindhoven shoppen op donderdag![]()
...en ik had het je nog zo gezegd!
Thanks Player!player player.
nice to have you back man
trainse vanavond!
Zeker goed voor de motivatie! Keihard knallen weer!mooi dat je een goede week heb gehad. Is goed voor de motivatie! Knallen maar weer ouwe
Tja..maar hij gaat er komen..let op mijn woorden!