- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arnoldpress is zeker een aanrader..ik weet niet precies wat de officiele variant is. Maar ik doe seated met rechte leuning en dan eerst maak ik een dumbbell schoulder press, die laat ik weer zakken en dan sluit ik mijn armen naar binnen..dan weer naar buiten en terug omhoog..Je voeding ziet er weer goed uit!
Hoe voer jij de arnold-press uit, want op youtube zie ik veel verschillende varianten.. Vind je het een aanrader voor in een schema op te nemen?
Succes met je training vanavond![]()
)Ik gok een graadje of 45/50 en wat betreft de arnoldpresses: ik voer deze onwijs langzaam uit..maar ik kan wel zwaarder denk..Volgende keer eens proberen..Die anrold presses kunnen toch wel wat zwaarder ?
Lekker getraind ook. Schuinste helling ? Hoeveel procent is dat dan ?

Ik gok een graadje of 45/50 en wat betreft de arnoldpresses: ik voer deze onwijs langzaam uit..maar ik kan wel zwaarder denk..Volgende keer eens proberen..![]()

Volgende keer volgas knallen! Maar soms lijkt het gewoon leeg die k*tschouders!

Denk het ook wel, maar fail vaak op de vermoeidheid, mijn lijf is geen 12 reps gewend! Vandaar mijn keuze om over 2.5 week terug te gaan naar 4-6 reps met af en toe proberen te maxen.Niet zeuren over je schouders hé wees blij dat ze het nog goed doen
Lekkere training man maar ik denk ook dat het wel een stukje zwaarder kan allemaal bij je![]()

*
Koop dan de Flaverwave halogen oven: http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Halogen_Oven/default.aspx?phid=705 
Zie excelGappie hoe zit je gemiddelde eetdag eruit met de waardes svp.
Pff, allemaal hetzelfde

Alleen noten eruit reduceerd al zo'n 400kcal's..eerst dat eens proberen? Of ook carbs lager?Als je te snel vet aankomt Kh verlagen vriend en haal die noten er eens uit.

Alleen noten eruit reduceerd al zo'n 400kcal's..eerst dat eens proberen? Of ook carbs lager?
Wat waren ook alweer de E/K/V verhoudingen?