XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de hulp Sarge! Ga eens kijken wat ik er van kan maken!:D

Alle noten zou ik er nu ook niet uitdoen... Misschien iets minderen, maar handje noten horen imo in een gebalanceerd dieet!

Voor mij is handje ook iets van 20 gram ofzo...
Vetten komen toch beter uit wat verschillende bronnen dan alleen maar vette vis.
Dus +1 aan de post van DW ;)

gooi die witte bonen in tomatensaus en aardappelen ook eruit bro vervangen door zilvervlierijst of zuurdesembrood!

Eet sowieso zuurdesembrood ipv bruin. Gewoon bij de biologische winkel kopen.

s6 topper

gooi die witte bonen in tomatensaus en aardappelen ook eruit bro vervangen door zilvervlierijst of zuurdesembrood!

Eet sowieso zuurdesembrood ipv bruin. Gewoon bij de biologische winkel kopen.

s6 topper
Avondeten kan ik helaas niet zelf bepalen, maar was vandaag ook gewoon rijst met kip en chinese kool;)

Neem je noten bij je kwark, een handje is 30 gram, een hand is 50 gram.. Ik doe het laatste, maar mijd ook de meeste carbs voor het slapengaan..

Bedankt voor alle sugesties mensen! Ga weer even proberen er wat moois van te brouwen;)

Vandaag weer superdude tijd!:sd: En heb er wel zin in..echter wel balen dat m’n zusje jarig:birthday: is en ik dus niet vanavond maar vanmiddag direct na m’n werk moet trainen, maar goed het is niet anders natuurlijk! Heb vandaag even de noten geschrapt uit het schema en vanaf volgende week iets meer kip en iets minder rijst bij de maaltijden en bij de brood maaltijden moet ik nog even kijken hoe ik de eiwitten wat kan op schroeven to een E/K/V van 40/40/20

Maar goed hier de training van vanavond! Zit nog enigsinds spierpijn in m’n donder dus eens kijken wat ik ervan bak!:fuu: I hope to show some effort:fire::fire:

C1: Borst + triceps
Incline dumbbellpress (60gr): 4x12
Incline fly’s (45gr): 3x12
Benchpress: 4x12

Dippen: 3x12
Skullcrushers: 3x12
Rope Pressdown: 3x12

Voeding donderdag 29-10-2009:
7:00 55 brinta + 40g whey + 30rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 3 boterhammen (2kipfilet (55), 1 filet (20g))
11:00 80g basmati rijst + 180g gemarineerde kipfilet + 100g sperziebonen
12:30 3 boterhammen (2kipfilet (55), 1 filet (20g)) + appel
15:30 80g basmati rijst + 180g gemarineerde kipfilet + 100g sperziebonen + appel
17:45 40g dextrojuice
18:00 Avondeten
Avond: 20:00 40g Whey rest van de avond allerhande relatief gezond snaaisel met mate;)
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Laatst bewerkt:
Gister een niet al te beste training neegezet, maar de pomp zat er goed in!:sd: De gewichten zijn echter beschamend, daarom vermeld ik het lekker niet!

Heb me in de avond in kunnen houden en kunnen beperken tot 1 stukje taart en ongeveer 10 stukjes stokbrood met paturain light:rolleyes: en 40g whey

Vandaag is een rustdag in de hoop dat ik me morgen weer wat fitter voel, maak namelijk te korte nachten.

Voeding vrijdag 30-10-2009:
7:00 55 brinta + 40g whey + 30rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 3 boterhammen (2kipfilet (55), 1 filet (20g))
11:00 80g basmati rijst + 180g gemarineerde kipfilet + 100g sperziebonen
12:30 3 boterhammen (2kipfilet (55), 1 filet (20g)) + appel
15:00 80g basmati rijst + 180g gemarineerde kipfilet + 100g sperziebonen + appel
17:30 Avondeten
20:00 200g kipfilet + iets met carbs
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Je eet heel eenzeidig gappie met veel Kip. Zorg voor wat afwisseling eieren,rosbief etc. en neem grotere porties van dat vlees. 70 gram is helemaal niks. Minimaal 150 gram:D

Zou toch nog wat vetten toevoegen hoor!
Of 50 gram noten
of 100 gram vette vis.. Dus geen panga of tilapia :p

hoe oud is je zusje?
hyves?
pics?

:P

Je eet heel eenzeidig gappie met veel Kip. Zorg voor wat afwisseling eieren,rosbief etc. en neem grotere porties van dat vlees. 70 gram is helemaal niks. Minimaal 150 gram:D
Ik weet het! Erg eenzijdig inderdaad! Maar hoe doen jullie dat met eten bereiden? Ik maak namelijk vaak rijst met kip voor 4 dagen = 8 porties. Staan jullie gewoon vaker in de keuken om er bijvoorbeeld panga of zalm o.i.d in te gooien?

En hoe smaakt vis uit de magnetron????:rolleyes:

Zou toch nog wat vetten toevoegen hoor!
Of 50 gram noten
of 100 gram vette vis.. Dus geen panga of tilapia :p
Moet inderdaad meer vis in maar gezien mijn bf momenteel ga ik proberen E/K/V op 40/40/20 te krijgen..

hoe oud is je zusje?
hyves?
pics?

:P
18 geworden, heeft hyves...zoekt en gij zult vinden..(of het de moeite waard is zeg ik niet.)

Ik weet het! Erg eenzijdig inderdaad! Maar hoe doen jullie dat met eten bereiden? Ik maak namelijk vaak rijst met kip voor 4 dagen = 8 porties. Staan jullie gewoon vaker in de keuken om er bijvoorbeeld panga of zalm o.i.d in te gooien?

ja, als ik een euro kreeg voor elke zalm of tilapia filet die ik gebakken heb dan kon ik nou een heel weekend in een bordeel verblijven. In de champagne-lounge nog wel, inclusief jaccuzi.

Ik maak max. 10 bakken eten vooruit (meer heb ik er niet...), en gooi niet in alle bakjes dezelfde soorten groente en vlees / vis. In de bakjes gooi ik:
- blik tonijn
- forelfilet (kant en klaar gerookt van de Aldi)
- kipfilet (zelf gebakken of van de vleeswarenafdeling)
- kalkoen (kant en klaar gebakken van de Aldi)
...en zo zijn er wel meer mogelijkheden ;)

Gewoon niet hetzelfde in elke bak gooien...
zelfde variatie voor groente...

Thanks allen!:D:D

Terug
Naar boven