Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks mate!
MONSTER-MEGA-VOLUME!

Rackpulls zijn bij mij vanaf iets onder mijn knie, om precies dat punt in mijn deadlift te verbeteren.

Mijn SLDL uitvoering lijkt me prima in orde eigenlijk, heb dat altijd wel een relatief makkelijk uit te voeren oefening gevonden
Je hebt ook altijd baas boven baas! Als ik ga cutten moeten mijn carbs waarschijnlijk (nog meer) omlaag!
nice rackpulls, gaat lekker kerel! ik ga straks beginnen met de cut maar mijn carbs liggen nog veel hoger haha(schema staat in mn log)

)! Maar goed vandaag is het push-dag, dus even goed eten en vanavond volgas in de gym!
Thanks Vass! Das redelijk gelukt..ik ging voor mijn doen erg laat trainen en dat merkte ik wel..iets gewicht inleveren dus. Zal wel deels mind-set zijn, maar kreeg sommige gewichten echt niet weg..
), 2x6x36kg, 6x34kgDie inclines doe ik meestal op 45°, maar heb ze ook weleens op 30 of zelfs 60° gedaan (wat overigens erg goed voelt in je upperchest als je schouders een beetje weet uit te schakelen.)toch lekker bezig geweest hoor, hoeveel graden doe je die inclines eigenlijk?
Ik kreeg die 40's de tweede keer wel in positie, maar kreeg ze echt niet omhoog en (goede) spotters ontbraken, dus heb ze terug moeten leggen.Niet slecht man. Jammer van je fail wel. Kreeg je hem niet in positie ofzo?
Thanks Hendrie!

Ik ben gewoon een erg zwakke bencher! Maar kreeg laatst bij de fysio te horen dat mijn tricep achterloopt tov mijn bicep, dus het zou best kunnen dat ik onbewust met incline presses mijn bicep iets over laat nemen.okee, ik press een stuk minder dan jij incline, maar onze bench ligt toch aardig dicht bij elkaar! denk niet dat ik die 40s weg krijg(overigens ook op 45graden) of wordt het tijd dat je weer eens gaat maxen?
![]()

Hopelijk blijft het bij mij achterwege!lekkere training toch wel Marvin...griep heerst overal de laatste tijd. dacht er ook vrij van te blijven...maar heb hem toch te pakken![]()
Blessures zijn zowieso k*t! Mijn bicep is ook nog niet helemaal over helaas!geniet van je rustdag morgenvoor mij is het morgen ook een rustdag en donderdag normaal ook rug maarja.. blessure fml
![]()
Vond het nog meevallen deze keer!

Ik ga wel echt zitten, maar het is niet al te diep, want gebruik een bankje als box, bij gebrek aan een fatsoenlijke box. Maar merk wel degelijk dat met deze oefening je lift-off power verbeterd bij de squat!Ga je dan gewoon even zitten op die box? Of echt gewoon gat op de box, en terug vertrekken?
Zie boven..Lunges zijn idd stevig !
Zelfde vraag als Rob mbt boxsquat![]()

In mijn gym is ook te weinig ruimte...het is een beetje manouvreren. Ik kan ongeveveer 6 a 7 stappen zetten, daarna moet ik weer omdraaien..6 a 7 stappen terug en weer omdraaien evt.Nice barbell lunges! ben wel jaloers mijn gym is te weinig ruimte om met barbell in je.nek te lopen