XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.441
What happened to the CGBP en goodmornings? Dat zijn echt pussyweights voor jou. En wat doe je precies met je voeding, 3000 en 3200 ziet er nice uit maar 2600 is onder je onderhoud lijkt me.
Goodmornings zijn stricter dan strict en gaan dan echt niet zwaarder. Kan je garanderen dat mijn hamstrings daarna flink in de fik staan!:D
CGBP kom ik wel even een keer voor naar utrecht! Ben toch wel benieuwd hoe ik die oefening echt goed kan uitvoeren. Want daar heb je zeker gelijk..dat slaat nergens op!

Qua voeding ben ik een soort aan het carbcyclen..waarom? Omdat ik het gewoonweg weiger dikker te worden. uurlijk wil ik er VVM bij, maar het lukt gewoon niet zo, zonder dat ik een dikke vetpens krijg..:mad:

Thanks! Training log ik zo...eerst eten!

PASTA TIME!

• #6.442
Pasta zit er weer in!:meal:

Hier de training! Ik ben tevreden!

Pull 1:
PullUps: 3xbw+20kg, 6x3xbw+10kg (Met rugzak op mijn borst)
BOR: 6x60kg, 2x6x100kg, 2x6x90kg
Deadlift: 5x130kg, 4x5x150kg
Strict pulldowns: 12x59kg, 12x68kg, 10x68kg
BB shrugs: 14x60kg, 12x60kg, 10x60kg (p*ssy weights, maar voelen super!)
CG preacher curls: 12x22.5kg, 15x17.5kg (Nog even rustig aan met mijn biceps)

Prima training!

En bullshit dat het je niet lukt groter te worden zonder dikker te worden. Kan me niet voorstellen dat je ALLES al geprobeerd hebt..

Naar Utrecht komen moet je sowieso doen man :D CGBP is ook niet mijn ding maar Sjaak is CGBP-baas. En if you ask me beperk je jezelf keihard met je vetfobie...

nice train bro wou je wel zien hangen met je rugzakje:D

Good bor

• #6.448
Prima training!

En bullshit dat het je niet lukt groter te worden zonder dikker te worden. Kan me niet voorstellen dat je ALLES al geprobeerd hebt..
Ik heb echt al een hoop geprobeerd, qua trainingen en verhoudingen in voeding. Op mijn top woog ik zelfs 94kg nadat ik een aantal maanden lang 3600-4200kcals in een 40/40/20 verhouding heb gegeten. Daarna ging ik cutten en kwam ik weer op het punt waar ik nu ben.

Echter wil ik wel graag gfroter en zit ik ondanks ik geen wedstrijdambities heb toch weleens te overwegen een aantal keer met een goede wedstrijdbegeleider af te spreken. Dat kost me dan wel iets, maar dan wordt mijn voedsel en trainingskennis wel weer wat bijgewerkt..

Naar Utrecht komen moet je sowieso doen man :D CGBP is ook niet mijn ding maar Sjaak is CGBP-baas. En if you ask me beperk je jezelf keihard met je vetfobie...
Sjaak mag me inderdaad die verekte CGBP eens uitleggen, want de gewichten die ik nu gebruik zijn om te huilen..

En tja, die vetfobie..:o

nice train bro wou je wel zien hangen met je rugzakje:D
Rug zak hing nog op de voorkant ook..dat zag er al helemaal niet uit, maar op mijn rug zorgt ie voor disballans:D

Lach maar:mad:
Thanks WWE!:D

Vandaag is in ieder geval weer een rustdag!:D

Voeding vrijdag 24-02-2012: :meal:
7:00 30g whey + 200ml soyamelk light + 2 pannekoeken + stroop+ multivit+ vit. D
9:00 2 boterhammen (1 rosbief, 1 pindakaas) + sinaasappel
11:00 25g pinda’s + 150g kipfilet
12:30 2 boterhammen (1 rosbief + 1 pindakaas) + appel
15:15 50g rijst + 140g kipfilet
17:30 Ovenschotel met aardappel, broccoli en shoarma
19:00 25g whey
Pre sleep: 25g micellar cassein

~2700kcals: E/K/V = 230g (34%) / 215g (32%) / 105g (34%)

Nice training!
Menu voor vandaag ziet er ook lekker uit :)

lekkere training weer kerel!

met rugzak... ik zou al blij zijn als ik dat zonder kon:) Nette training kerel, shrugs pussyweights werkt ook.

• #6.452
Nice training!
Menu voor vandaag ziet er ook lekker uit :)
Thanks!:D

lekkere training weer kerel!
Also thanks:P
met rugzak... ik zou al blij zijn als ik dat zonder kon:) Nette training kerel, shrugs pussyweights werkt ook.
Jij bent ook wel ietsje zwaarder Bart!

Vanochtend weer getraind! Wat zou ik zeggen...

weak bench = weak!:mad:

Push 1:
Bench Press: 8x40kg, 6x50kg, 6x60kg, 5x80kg, 5x90kg, 4x3x90kg
Push Press: 2x40kg, 2x60kg, 1x80kg, 1x90kg (PR!), 2x3x80kg, 2x80kg
Dips: 10xbw, 7xbw+20kg, 3x6xbw+25kg (Lekker!)
Incline flyes: 12x24kg, 8x30kg, 10x28kg
Skullcrushers: 12x17.5kg, 2x12x22.5kg

+ some abwork:D

Prettig weekend iedereen!!

**** benchen bro, gewoon mee stoppen, net als ik alleen nog dumbbellpresses!:) Je hebt weer een mooie training neer gezet...

ik weet dat ik zwaarder ben.... moet eigenlijk nog dikker worden, is beter voor de scrum....

zou idd gewoon op dumbbell werk overstappen.. dan zul je zien dat je na een tijd toch een sterkere bench hebt!

• #6.455
**** benchen bro, gewoon mee stoppen, net als ik alleen nog dumbbellpresses!:) Je hebt weer een mooie training neer gezet...

ik weet dat ik zwaarder ben.... moet eigenlijk nog dikker worden, is beter voor de scrum....
Dat is nu juist het vervelende..de dumbbells gaan maar tot 40kg en omdat ik dat veel fijner vind doe ik dat aan het begin van mijn training gerust 4x10..:( Ik zou persoonlijk streven naar nog iets buffer Bart ipv dikker..maar ieder zijn ding! Train je nu ook echt voor de rugby of doe je de rugby erbij?

zou idd gewoon op dumbbell werk overstappen.. dan zul je zien dat je na een tijd toch een sterkere bench hebt!
Helaas gaan de dumbbells maar tot 40kg!:(

hmm das idd jammer ja... dan moet je dus wel benchen.

Ik wil ook terug na de 100 kg hoor, ik gein wel maar vind die 120 kg k*t:) Ik vind rugby echt leuk om te doen dus dat gaat bij mij voor krachtsport, ik wil eerst terug komen op die 100 - 105 kg en dat dan vast houden en dan ga ik heel rugby bewust bodybuilden. Zo lang je niet geblesseerd raakt is het een perfecte combinatie. De rugby profs benchen allemaal tussen de 130 en 200 kg... vooral de props:) Dus ik heb nog ff (met dumbbells dan)

Als je binnenkort bij mij langs komt kan je eens kijken hoe zwaar je kan gaan met db's. De max haal je bij ons toch niet :D

wat maakt die bench uit...als je borst maar goed er uit ziet!!:)

• #6.459
hmm das idd jammer ja... dan moet je dus wel benchen.

Ik wil ook terug na de 100 kg hoor, ik gein wel maar vind die 120 kg k*t:) Ik vind rugby echt leuk om te doen dus dat gaat bij mij voor krachtsport, ik wil eerst terug komen op die 100 - 105 kg en dat dan vast houden en dan ga ik heel rugby bewust bodybuilden. Zo lang je niet geblesseerd raakt is het een perfecte combinatie. De rugby profs benchen allemaal tussen de 130 en 200 kg... vooral de props:) Dus ik heb nog ff (met dumbbells dan)
130kg bench kan ik nog maar van dromen! We hebben ook geen dumbbells van 65kg helaas..;)

Als je binnenkort bij mij langs komt kan je eens kijken hoe zwaar je kan gaan met db's. De max haal je bij ons toch niet :D
Ik kan misschien zaterdag overdag eens langskomen..lijkt me leuk eens te kijken hoever we komen (met behoud van uitvoering)

wat maakt die bench uit...als je borst maar goed er uit ziet!!:)
Dat is het belangrijkst, ik ben denk de enige bij ons in de gym die zegt dat ik best 40kg wil benchen als ik daar een Arnold borst van krijg. Dat gewicht interesseert me niet zoveel..

Vanmiddag weer benen in ieder geval...nog steeds niet fit, maar ben ook niet ziek. Beetje kwakkelen dus!

Benen 1:
Squat: 5x5
SLDL: 4x6
Leg Press: 3x8-12
Standing leg curl: 3x8-12
Calfs

Voeding maandag 27-02-2012: :meal:
7:00 30g whey + 45g brinta + 30g rozijnen + plakje onbijtkoek
9:00 2 boterhammen kipfilet + grapefruit
11:00 50g rijst + 140g kipfilet + 30g pinda’s
12:30 2 boterhammen kipfilet + appel
15:15 100g rijst + 140g kipfilet
18:30 Avondeten
20:30 25g whey + 200ml soya melk light
Pre sleep: 25g micellar cassein

~2780kcals: E/K/V = 225g (32%) / 290g (42%) / 80g (26%)

nice work on them presses !

Terug
Naar boven