- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Both!

Het schema bevalt goed hoor! En af en toe een dagje iets extra is ook niks mis mee!je Sqaut is sterk man! hoe bevalt dit schema?hoe bevalt het meer eten![]()

Thanks Vass!
Het ging gewoon niet van harte. Ik kan soms met zoveel snelheid uitkomen dat de barbell op mijn rug stuiterd..

Tja, das die amerikaanse nautilus troep. Die zijn eigenlijk op pounds ingesteld en daarnaast staat de brakke omrekening naar kilo's..

Thanks Dennis!
Zeker
..
Ik train tussen 16:00 en 17:30 vandaag, dus kan dat beetje extra carbs wel gebruiken voor mijn training. (het is ook 100g rijst NA koken..niet beister veel dus).Waarom wissel je die meals van 1100 en 1515 niet om, of train je tussen 1515 en je avondeten?
you gotta be kidding me?!Vond t al veel zo'n lading ongekookte rijst vlak voor je avondeten.
Nu mijn pushpower nog een pak omhoog, dan ben ik ook weer blij!altijd mooi om die wheel power hier te zien
Klasse marvin
100g ongekookt is ongeveer 300g gekookt volgens mij. Vind ik persoonlijk ook wat veel, maar sommige gaan er prima op.Ow dan maakt t wel sense. Vond t al veel zo'n lading ongekookte rijst vlak voor je avondeten.
Zoals Sjaak..

De verdeling is niet altijd ideaal. Zeker niet het stukje van 11:00uur naar 12:30, dat zou ik liever anders zien.Ik zag het meer in t licht van de acht uur daarvoor waarin 50gr rijst, 4 boterhammen en wat pannekoeken staat. Er word ook relatief veel gegeten in die 2-2,5 uur en dat maakt ook sense als dr een workout tussen zit. Dat bedoelde ik meer![]()
Zijn zeker een aanrader Rob!Single arm cable rows zie ik tegenwoordig plots vaak verschijnen ... lijkt me wel leuk !
1 barbell row? Is dat met de barbell als in T-bar rows?Die en die 1-arm barbell rows ... één van die 2 binnenkort ook eens oppikken