- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is mooi klote, wat nu?Aaah dit verklaard een hoop! Vorige week woensdag bloed laten prikken, omdat ik al tijden zo moe ben..uitslag: Ik heb Pfeiffer..![]()
Tja, zeker balen! Ik kom zaterdag nog wel even knallen bij jou, maar dat is voorlopig de laatste knaltraining!
Laat ik het hopen, maar ben al sinds november moe/futloos..Das klote nieuws makker.... Hopelijk een lichte vorm die snel weer foetsie is!

Zie onder..
Sucks big time!!
Zie onder**** that shit! Wat ga je doen met deze info? Sterkte in ieder geval.

Je kan er niet veel aan doen, beetje vitamines eten en bijslikken (vit B12/ijzer/D) en verder goed eten en eigenlijk voornamelijk rust nemen en naar je lichaam luisteren..

Tja, dat heet verslaving!

Heb er zin in!

Ik luister ook zeker wel naar mijn lichaam hoor. Sta meestal redelijk vroeg op en dan merk ik dat ik niet super fit ben, dan begin ik rond 9:00uur weer wat op te klaren en kak ik rond 14:00-15:00 weer een beetje in. Nadat ik dan thuis ben gekomen kan ik voor mijn gevoel een prima training neerzetten en ben ik soms pas weer moe rond 23:00-0:00uur.K*t man... Het is wel belangrijk dat je naar je lichaam luistert hoor Marvin... Ik weet dat je eigenwijs bent, maar met Pfeiffer moet je écht rusten. Die lichte training van vandaag is dus goed! Beterschap!
Dankje Stuiter..ik ben altijd lief voor mezelf..Zo, dat is klote. Sterkte de komende maanden. Wees lief voor jezelf. Heb geduld:-)

Trainen op 50% van wat ik normaal doe en soms nog lichter..een beetje proberen te behouden wat ik nu heb of misschien een paar procentjes vet eraf proberen te snoepen, maar denk dat ik beter voor behouden kan gaan.
Pff, daar moet ik me weer mentaal op voor bereiden, een week niks doen wordt ik erg onrustig van..Sterkte met het herstel!
Zou zeggen pak dat weekje rust, het is nu meer dan op ze plaatst.
Niet druk maken om groeien of trainen, herstel komt op 1ste plaats.
Ik probeer gewoon met lichte korte-doorbloedingstrainingen niet teveel van mijn lichaam te vragen.Helemaal waar, hopelijk herstel ik ook met lichter trainen, niet trainen zie ik als de laatste troef..zou maar lekker herstellen Marv...tis klote natuurlijk, maar wel belangrijk!
4 weken tot 9 maanden staat er voor, maar ken mensen die er twee jaar mee gelopen hebben. Voor mijn gevoel loop ik er als zeker 4 maanden mee, maar wist ik het nog niet (zeker). 1 ding is dus zeker, van hard trainen gaat het niet over..kom je net uit je rust en krijg je zoiets weer ... hoe lang duurt zoiets?
keep ya head up mate

Ik hoop het ook..**** gast, ben even niet zo active geweest en kom terug en lees dit..
sterkte ermee, hoop dat je er snel over heen bent en weer beestengewichten kunt posten![]()
Echt knallen kan ik denk beter achterwege laten, zaterdag wordt dus voorlopig even de laatste keer voor een tijdje..gewoon lekker licht door trainen, is ook wel eens lekker tochEn bij een goede dag gewoon keer knallen, voel je zelf wel aan.
Laat ik niet hopen dat het 2 jaar gaat duren. Ik probeer eerst wat rustiger te trainen, eigenlijk puur voor wat pomp en bloed circulatie, merk ik totaal geen verbetering, dan ga ik zeker overwegen een tijdje niet te trainen.Neem 4 weken totale rust en kijk dan verder, natuurlijk goed blijven eten. Niet te weinig. Ik heb zelf doorgetraind bij pfeiffer. koste me bijna 2 jaar om geheel te herstellen.