AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Das klote nieuws makker.... Hopelijk een lichte vorm die snel weer foetsie is!

Gaaast, klote man :(

**** that shit! Wat ga je doen met deze info? Sterkte in ieder geval.

ah klote man! wat nu?kan je daar wat aan doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.506
Pheiffer

Tja, zeker balen! Ik kom zaterdag nog wel even knallen bij jou, maar dat is voorlopig de laatste knaltraining!

Das klote nieuws makker.... Hopelijk een lichte vorm die snel weer foetsie is!
Laat ik het hopen, maar ben al sinds november moe/futloos..:rolleyes:
Zie onder..
Sucks big time!!
**** that shit! Wat ga je doen met deze info? Sterkte in ieder geval.
Zie onder:p
ah klote man! wat nu?kan je daar wat aan doen?
Je kan er niet veel aan doen, beetje vitamines eten en bijslikken (vit B12/ijzer/D) en verder goed eten en eigenlijk voornamelijk rust nemen en naar je lichaam luisteren..

Laat dat absolute rust nemen nu precies niks voor mij zijn! Maar ik luister wel naar mijn lichaam, dus ben van plan op onderhoud te gaan eten of soms zelfs eronder, dit met als enige reden dat groei momenteel uitgesloten is.

De trainingen gaan 2-4 keer per week plaats vinden en gaan drastisch omlaag qua intensiteit, alles om mijn huidige 'shape' te behouden of hooguit iets droger te worden. Tips en trucs zijn altijd welkom en ik blijf gewoon loggen. Verwacht er niet teveel van, maar support is welkom.

Alle trainingen vanaf nu dus rustiger aan..behalve die van zaterdag. Dan heb ik gepland met MHL te gaat trainen en wil ik even samen een mooie training neerzetten. Het is ook niet zo dat het niet kan, maar het is gewoonweg niet verstandig met Pheiffer.

Hier dan de daarop aangepaste eerste training. Kostte me slechts 40 minuten.

Pull 1:
PullUps: 5x6xbw
BOR: 4x10x50kg
Deadlift: 3x10x50kg
Seated cable rows: 3x12x72kg
BB shrugs: 3x12x40kg
Barbell curls: 3x12x20kg

Erg trieste gewichten natuurlijk, maar wel alles met 200% stricte uitvoering.

Tips betreft fysiek behoud, voeding en Pheiffer zijn meer dan welkom. :D

top dat je wel blijft trainen marvin! goed bezig!

leuk dat je zaterdag toch nog even komt knallen!:D

K*t man... Het is wel belangrijk dat je naar je lichaam luistert hoor Marvin... Ik weet dat je eigenwijs bent, maar met Pfeiffer moet je écht rusten. Die lichte training van vandaag is dus goed! Beterschap!

Laatst bewerkt:
Zo, dat is klote. Sterkte de komende maanden. Wees lief voor jezelf. Heb geduld:-)

Klote gozer, hoe nu verder?

Sterkte met het herstel!

Zou zeggen pak dat weekje rust, het is nu meer dan op ze plaatst.
Niet druk maken om groeien of trainen, herstel komt op 1ste plaats.

zou maar lekker herstellen Marv...tis klote natuurlijk, maar wel belangrijk!

kom je net uit je rust en krijg je zoiets weer ... hoe lang duurt zoiets?

keep ya head up mate

• #6.515
top dat je wel blijft trainen marvin! goed bezig!
Tja, dat heet verslaving!:D

leuk dat je zaterdag toch nog even komt knallen!:D
Heb er zin in!:D

K*t man... Het is wel belangrijk dat je naar je lichaam luistert hoor Marvin... Ik weet dat je eigenwijs bent, maar met Pfeiffer moet je écht rusten. Die lichte training van vandaag is dus goed! Beterschap!
Ik luister ook zeker wel naar mijn lichaam hoor. Sta meestal redelijk vroeg op en dan merk ik dat ik niet super fit ben, dan begin ik rond 9:00uur weer wat op te klaren en kak ik rond 14:00-15:00 weer een beetje in. Nadat ik dan thuis ben gekomen kan ik voor mijn gevoel een prima training neerzetten en ben ik soms pas weer moe rond 23:00-0:00uur.

Door lichter te trainen ben ik in mijn ogen dus al preventief bezig. Volgende week heb ik ook een cursus van mijn werk en zullen het waarschijnlijk maar 3 trainingen worden. Mocht ik toch vermoeider raken ga ik zeker overwegen wederom een weekje thuis te gaan zitten.

Zo, dat is klote. Sterkte de komende maanden. Wees lief voor jezelf. Heb geduld:-)
Dankje Stuiter..ik ben altijd lief voor mezelf..;)
Trainen op 50% van wat ik normaal doe en soms nog lichter..een beetje proberen te behouden wat ik nu heb of misschien een paar procentjes vet eraf proberen te snoepen, maar denk dat ik beter voor behouden kan gaan.
Sterkte met het herstel!

Zou zeggen pak dat weekje rust, het is nu meer dan op ze plaatst.
Niet druk maken om groeien of trainen, herstel komt op 1ste plaats.
Pff, daar moet ik me weer mentaal op voor bereiden, een week niks doen wordt ik erg onrustig van..:rolleyes: Ik probeer gewoon met lichte korte-doorbloedingstrainingen niet teveel van mijn lichaam te vragen.
zou maar lekker herstellen Marv...tis klote natuurlijk, maar wel belangrijk!
Helemaal waar, hopelijk herstel ik ook met lichter trainen, niet trainen zie ik als de laatste troef..
kom je net uit je rust en krijg je zoiets weer ... hoe lang duurt zoiets?

keep ya head up mate
4 weken tot 9 maanden staat er voor, maar ken mensen die er twee jaar mee gelopen hebben. Voor mijn gevoel loop ik er als zeker 4 maanden mee, maar wist ik het nog niet (zeker). 1 ding is dus zeker, van hard trainen gaat het niet over..;)

• #6.516
Hier de planning voor vanmiddag. Blijf nog wel even push-pull-benen doen, maar kies toch soms voor andere oefeningen. Normaal doe ik na de BP altijd PP op low rep (1-3), maar dit soort krachtwerk lijkt me nu een NO-GO. Ook de bench welk ik normaal 5x5 doe ga ik nu 3x8 doen met een vaste gewicht. De dips hou ik op 6 herhalingen, maar met bw kan ik er gerust 10+ per set normaal gesproken.

Verder zijn mijn calorien vandaag nog redelijk hoog, maar dit is mede te danken aan een stukje taart wat ik vanavond niet ga afslaan op mijn moeders verjaardag. Wat betreft de voeding ga ik een beetje experimenteren hoeveel ik nog kan en moet eten om niet veel dikker te worden en zoveel mogelijk (zuurverdiende) massa te behouden. Nogmaals, tips zijn welkom :D

Push 1:
Bench Press: 3x8x50kg
Dumbbell schoulderpress: 3x12x16kg
Dips: 4x6xbw
Db flyes: 3x12x14kg
Skullcrushers: 3x8x17.5kg

+ab-work

Voeding dinsdag 06-03-2012: :meal:
7:00 30g whey + 50g brinta + 35g rozijnen + plakje onbijtkoek + multivit & vit. D
9:00 2 boterhammen (1 rosbief, 1 pindakaas) + appel
11:00 50g rijst + 150g kipfilet
12:30 2 boterhammen (1 rosbief + 1 pindakaas) + appel
15:15 100g rijst + 125g duitse biefstuk + krentenbol
16:15 1 scoop maximize (zaterdag neem ik voorlopig even de laatste keer maximize, want is niet nodig voor halve krachttrainingen)
18:00 25g whey + 200ml soya melk light
18:30 225g gebakken aardappels + zigeunerschnitzel en broccoli
20:30 Klein stukje vlaai (mijn moeder is jarig)
Pre sleep: 25g micellar cassein

~3275kcals: E/K/V = 220g (27%) / 375g (46%) / 100g (27%)

**** gast, ben even niet zo active geweest en kom terug en lees dit..

sterkte ermee, hoop dat je er snel over heen bent en weer beestengewichten kunt posten :)

gewoon lekker licht door trainen, is ook wel eens lekker toch:) En bij een goede dag gewoon keer knallen, voel je zelf wel aan.

Neem 4 weken totale rust en kijk dan verder, natuurlijk goed blijven eten. Niet te weinig. Ik heb zelf doorgetraind bij pfeiffer. koste me bijna 2 jaar om geheel te herstellen.

• #6.520
**** gast, ben even niet zo active geweest en kom terug en lees dit..

sterkte ermee, hoop dat je er snel over heen bent en weer beestengewichten kunt posten :)
Ik hoop het ook..

gewoon lekker licht door trainen, is ook wel eens lekker toch:) En bij een goede dag gewoon keer knallen, voel je zelf wel aan.
Echt knallen kan ik denk beter achterwege laten, zaterdag wordt dus voorlopig even de laatste keer voor een tijdje..

Neem 4 weken totale rust en kijk dan verder, natuurlijk goed blijven eten. Niet te weinig. Ik heb zelf doorgetraind bij pfeiffer. koste me bijna 2 jaar om geheel te herstellen.
Laat ik niet hopen dat het 2 jaar gaat duren. Ik probeer eerst wat rustiger te trainen, eigenlijk puur voor wat pomp en bloed circulatie, merk ik totaal geen verbetering, dan ga ik zeker overwegen een tijdje niet te trainen.

Wil er natuurlijk geen 2 jaar mee lopen. Had jij er overigens veel last van of vond je het wel meevallen? Ik merk het namelijk vooral nu op mijn werk (tussen 14:00 en 17:00). Maar als ik dan weer in de gym ben gaat het uiteindelijk prima. Toch staat mijn besluit vast om wel lichter, een stuk lichter te gaan trainen..

Terug
Naar boven