MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Dat pfeiffer je trainingen beinvloed snap ik maar als je blijft trainen blijf je toch niet per sé langer met pfeiffer rondlopen? Je hebt zoals je zei al 4 maanden met pfeiffer getrained, is het echt op advies van de doc dat je lichter trained?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.522
Dat pfeiffer je trainingen beinvloed snap ik maar als je blijft trainen blijf je toch niet per sé langer met pfeiffer rondlopen? Je hebt zoals je zei al 4 maanden met pfeiffer getrained, is het echt op advies van de doc dat je lichter trained?
Het feit dat ik er al ongeveer 3 maanden onveranderd bijloop qua vermoeidheid verteld me eigenlijk al dat zwaar trainen niet the way to go is.

Als ik het advies van de doc moest opvolgen ging ik helemaal niet trainen, dus al compromis met mezelf ben ik van plan 3a4 keer per week gewoon wat bloed door mijn lijf heen te pompen. Met zoals al eerder gezegd mijn shape behouden of misschien iets droger worden. Omdat mijn trainingen een stuk minder intensief zullen zijn schroef ik mijn koolhydraten ook wat terug en let ik op dat ik niet teveel non-planned food eet.

Ik weeg mezelf wekelijks en meet daarbij mijn taille, dus kan goed in de gaten houden hoe ik ervoor sta. :D

Just do your thing Marv ... luister naar je lichaam en easy does it ;)

• #6.524
Just do your thing Marv ... luister naar je lichaam en easy does it ;)
Het is niet anders, maar moet inderdaad naar mijn lichaam luisteren! Even op mijn werk vragen of ze nog een bed hebben staan:rolleyes:

Hier de planning van vanavond. Hopelijk kan ik er nog iets voldoening uit halen! :D

Benen 1:
Squat: 4x8x60kg
SLDL: 3x8x60kg
Single leg extention: 3x12x30kg
Standing leg curl: 3x8x23kg
Toepress: 4x12x?

+Abwork

Voeding donderdag 08-03-2012: :meal:
7:00 35g whey + 2 pannekoeken + stroop + vit. D
9:00 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + appel
11:00 25g pinda’s
12:30 2 boterhammen (1 kipfilet + 1 pindakaas) + appel
15:15 50g rijst + 140g kipfilet
16:45 25g whey + 200ml soya melk light
18:00 Avondeten
20:00 50g rijst + 140g kipfilet
Pre sleep: 25g micellar cassein

~2750kcals: E/K/V = 230g (34%) / 265g (38%) / 85g (28%)

zeg nou zelf, zo licht trainen is best wel een lekker? Gewoon het volume wat hoger en je bent goed bezig qua onderhoud:)

inderdaad ... mooi moment om eens te squeezen en slow mo training te doen :)

• #6.527
zeg nou zelf, zo licht trainen is best wel een lekker? Gewoon het volume wat hoger en je bent goed bezig qua onderhoud:)

inderdaad ... mooi moment om eens te squeezen en slow mo training te doen :)
Ik zou het normaal gesproken heel lekker vinden, en de langzame sqeez uitvoering is wel wat ik doe, mar het moet gezien de pheiffer niet teveel intensiteit opleveren, vandaar dat ik geen 15+ reps doe.

succes straks

• #6.529
Was niet nodig..;) Hoewel..succes om mezelf in te houden, want heb de energie wel, maar weet dat ik het niet moet doen!

Ach ja, maar geprobeerd op have kracht bevrediging te halen uit een 60kg squat en SLDL:D

Stay positive!

Probeer niet te snel, wen een beetje aan de situatie en elke week schaaf je gewoon wat aan je nieuwe schema bij. Rustig aan. en vooral niet je lichaam verknallen. Het grootste probleem zit helaas altijd tussen de oren.

respect voor je:)

• #6.531
Probeer niet te snel, wen een beetje aan de situatie en elke week schaaf je gewoon wat aan je nieuwe schema bij. Rustig aan. en vooral niet je lichaam verknallen. Het grootste probleem zit helaas altijd tussen de oren.

respect voor je:)
Ik probeer er inderdaad aan te wennen! Voeding iets terug in koolhydraten, want verlies liever wat kilo's dan dat ik 'dikker' wordt..Die paar kilo heb ik toch zo weer terug! Maar dat het vervelend voelt om niet voluit te kunnen gaan dat is een feit!

Echter heb ik gister even niet rustig aan gedaan! Ik heb namelijk met MHL getraind in Wierden bij Attila's Gym (http://www.attilasgym.nl/). Voorlopig
even de laatste beuktraining, maar had deze afspraak al staan en omdat het voor mij zo'n 150km rijden is wilde ik geen halve training doen.

Bij deze dus mijn voorlopig laatste knaltraining. Weet niet alle gewichten meer precies! Maar alles zat goed vol!

Borst & tricep:
Dumbbell press: 12x14kg, 12x14kg, 8x22kg, 8x34kg (warm-up), 10x40kg, 8x44kg (2 spot,PR!), 8x40kg, 10x36kg
Incline chest press (Machine, gewicht per kant): 12x15kg, 12x25kg, 10x20kg, 8x20kg+6x15kg (Dropset)
Machine fly's: 4x8-12x ??
Incline smithpress: 12x40kg, 8x60kg, 12x50kg, 8x50kg+6x40kg (Dropset)

Machine dips: 4sets (Goed pomp al na deze oefening!)
Pushdown: 2x12x25kg, 2x12x20kg
Tricep OH extention (Cable): 4 sets
Rope pushdown: 4 sets om het af te maken.

Na de training even aan Fatih Icli de broer van Neset* of het klopt wat mijn fysio had gezegd. Dat mijn bicep in verhouding te groot was.

Ik mocht gelijk terug de zaal weer in en daar mijn shirt uit doen. Op basis van wat poses wist Fatih me te vertellen dat de fysio uit zijn nek kletste. Verder vond hij dat ik een erg goed rug had en dat vind ik van een bodybuilder van dat formaat zeker een compliment! Ik had wel erg moeite met mijn buik goed aan te spannen. Hij zei dat ik wel buikspieren had maar ze niet goed opspande..daar ga ik dus maar eens op oefenen als ik tijd over hb:D

Prettig weekend nog iedereen!:D

*
20080125neset01.jpg - 247738

Was lekkere training! Ook nog even leuk om die wedstrijdatleet te zien poseren!
NK heb ik het vandaag niet over gehad aangezien fatih wegging toen ik binnenkwam. Maar wat mij betreft kunnen we ook gewoon met ze 2en? Gaan ipv met een groep van attilas gym

lekker bezig geweest marvin!

zo je bent lekker gegroeid marvin...:), zou gewoon op gevoel gaan trainen....maak de oefeningen met lichte gewichten zwaar.

Hele mooie pr, jammer dat dat wss de laatste gaat zijn voor een tijdje..

• #6.536
Was lekkere training! Ook nog even leuk om die wedstrijdatleet te zien poseren!
NK heb ik het vandaag niet over gehad aangezien fatih wegging toen ik binnenkwam. Maar wat mij betreft kunnen we ook gewoon met ze 2en? Gaan ipv met een groep van attilas gym
NK, hebben we het nog over! Misschien willen er nog wel meer naar schiedam!

lekker bezig geweest marvin!
Zeker!
zo je bent lekker gegroeid marvin...:), zou gewoon op gevoel gaan trainen....maak de oefeningen met lichte gewichten zwaar.
Ja, ging ineens hard;)
Hele mooie pr, jammer dat dat wss de laatste gaat zijn voor een tijdje..
Tja..het is niet anders;)

Nu 3 dagen cursus. Hopelijk kan ik morgen nog even trainen!

Dit is alvast de planning!

Pull 2:
Chin-ups: 4x10xbw-30kg
T-bar: 3x8x50kg
Deadlift: 3x10x60kg
Single arm cable rows/pullovers: 3x8x36kg
db shrugs: 3x12x18kg
Db curls: 3x8x7kg

p*ssy weights only!

maar wel weer getraind kerel:)

pfff 44kg db's nice!!

good stuff mate !

• #6.540
Gister nog even getraind! Niks speiaals, maar log wel even! Kan ik over een tijdje mijn aanpak evalueren!

Push:
Seated OH press: 4x12x27.5kg
Incline dumbbell press: 4x10x18kg
Dippen: 3x12xbw-36kg
Single arm side raise: 3x10x6kg
Incline fly's: 3x10x10kg
Pressdown: 3x12x18kg

Zoveel mogelijk alles goed uitgevoerd en goed knijpen tijdens de sets..gaf toch nog iets voldoening.

Training zat er binnen 30 minuten weer op. Resultaat: Onbezweet naar huis:thumbs:

Morgen halve kracht benen trainen.

Meting van vandaag:

Gewicht: 84.5kg
Taille: 81cm (lijkt iets toe te nemen)

Terug
Naar boven