- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het feit dat ik er al ongeveer 3 maanden onveranderd bijloop qua vermoeidheid verteld me eigenlijk al dat zwaar trainen niet the way to go is.Dat pfeiffer je trainingen beinvloed snap ik maar als je blijft trainen blijf je toch niet per sé langer met pfeiffer rondlopen? Je hebt zoals je zei al 4 maanden met pfeiffer getrained, is het echt op advies van de doc dat je lichter trained?

Het is niet anders, maar moet inderdaad naar mijn lichaam luisteren! Even op mijn werk vragen of ze nog een bed hebben staanJust do your thing Marv ... luister naar je lichaam en easy does it![]()

zeg nou zelf, zo licht trainen is best wel een lekker? Gewoon het volume wat hoger en je bent goed bezig qua onderhoud![]()
Ik zou het normaal gesproken heel lekker vinden, en de langzame sqeez uitvoering is wel wat ik doe, mar het moet gezien de pheiffer niet teveel intensiteit opleveren, vandaar dat ik geen 15+ reps doe.inderdaad ... mooi moment om eens te squeezen en slow mo training te doen![]()
Was niet nodig..
Hoewel..succes om mezelf in te houden, want heb de energie wel, maar weet dat ik het niet moet doen!
Ik probeer er inderdaad aan te wennen! Voeding iets terug in koolhydraten, want verlies liever wat kilo's dan dat ik 'dikker' wordt..Die paar kilo heb ik toch zo weer terug! Maar dat het vervelend voelt om niet voluit te kunnen gaan dat is een feit!Probeer niet te snel, wen een beetje aan de situatie en elke week schaaf je gewoon wat aan je nieuwe schema bij. Rustig aan. en vooral niet je lichaam verknallen. Het grootste probleem zit helaas altijd tussen de oren.
respect voor je![]()

NK, hebben we het nog over! Misschien willen er nog wel meer naar schiedam!Was lekkere training! Ook nog even leuk om die wedstrijdatleet te zien poseren!
NK heb ik het vandaag niet over gehad aangezien fatih wegging toen ik binnenkwam. Maar wat mij betreft kunnen we ook gewoon met ze 2en? Gaan ipv met een groep van attilas gym
Zeker!
Ja, ging ineens hardzo je bent lekker gegroeid marvin..., zou gewoon op gevoel gaan trainen....maak de oefeningen met lichte gewichten zwaar.

Tja..het is niet andersHele mooie pr, jammer dat dat wss de laatste gaat zijn voor een tijdje..