hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Hendrie! Ben vanochtend ook nog maar even geweest!
Das waar! Het scheelt weer wassenis ook wel eens lekker om onbezweet thuis te komen, dan kan je je kleren nog een keer aan
Je bent goed bezig, en probeer dit vol te houden.

vind het karakter tonen kerel dat je ondanks halve kracht toch maar door blijft buffelen
top man !
Beter iets dan niet zullen we maar zeggen!vind het karakter tonen kerel dat je ondanks halve kracht toch maar door blijft buffelen
top man !

Sinaasappelsap zorgt buiten dat het lekker is ook voor wat extra vitamine C..verder is het niet bepaald nuttig denk..+1 top marvin sinasappelsap is dat ergens goed voor of gewoon voor lekkeregheid

Hopelijk ben ik snel beter en kan ik weer wat echte trainingen neerzetten..want voor wat ik nu doe moet ik eigenlijk verkassen naar dutchfitness.nlBrute trainingen hier, ik begin alles door te lezen hier en dan zit je met pfeiffer damn bro.
Jammer maar beterschap! en dan weer dubbel hard knallen!
Nog niet echt verbetering. Maar ben pas sinds maandag minder gaan werken ook (4-6uur per dag). Ik probeer dan niet mijn wekker te zetten en zoveel mogelijk nachtrust te pakken en dan evt. smiddags ook nog even 1a2uurtjes te rusten of in bed te gaan liggen.Voel je al verbetering?
Ik heb geen idee hoe zoiets te werk gaat,
toch ben ik er nog steeds voor om gewoon week totaal rust te houden puur om het herstel proces te versoepelen.
Netjes bezig iig!
Want op gevoel vind ik lastig..Ik blijf ook wel trainen, al is het alleen al omdat ik eraan verslaafd ben..en anders ook nog mentaal gek wordt..nee hoor, gewoon lekker hier blijven
het zijn weinig mensen die je dit nadoen.
je toont met deze instelling echt doorzettingsvermogen![]()

Hope so Bart!Geloof maar dat je straks veel profijt hebt van de trainingen die je nu doet... beter onderhouden dan kilo's verliezen bro!
Maar de evt. verloren kilo's zitten er zo weer aan..ik ben ook maar een klein ventjew met mijn 85kg bij 1.80m..