MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

volgens mij is dit geen 50% of wel :p

Ik mag je nog geen karma geven ;) maar wat eerder al aangehaald werd: Dik respect dat je met pfeiffer alsnog door traint!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.584
weer een training verder:) eet smakelijk kerel! is weer een verdiend maaltje!!!
Thanks Bart!:D

lekker bezig geweest marvin toppie!
Was zeker lekker! Nu ook wat spierpijn, kan ik wel even van genieten!
wat zijn eingelijk je doelen?
Mijn uiteindelijke doel is 85kg @8% in de zomer en ~90kg @ 12% in de winter.

En qua kracht:

DL: 250kg
SQ: 220kg
BP: 125kg
MP: 100kg

Maar dat moet ik nu even uit mijn hoofd zetten, want heb Pfeiffer. Dus mijn korte termijn doel van nu is:

1) Beter worden
2) Zo hard als mogelijk trainen
3) Waar mogelijk 1-3% vet zakken (zonder rigoreus te cutten)*

* Ga namelijk eind april 10 dagen op vakantie..:rolleyes:
volgens mij is dit geen 50% of wel :p
Niet alles was 50%, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar die rackpulls, die zijn met 140kg voor 6 reps..wat er ook wel 8-12 zouden kunnen zijn..dan is dus mijn volume 50% ipv mijn gewicht.

Maar het feit dat ik nu spierpijn heb verteld me wel dat ik gister stiekum toch wel een beetje hard heb getraind:D:o
Ik mag je nog geen karma geven ;) maar wat eerder al aangehaald werd: Dik respect dat je met pfeiffer alsnog door traint!!
Thanks Nitwit! Ik doe gewoon wat mogelijk is binnen mijn vermoeidheid..

Rustdagje vandaag! Voeding dus ook niet te hoog..

Voeding vrijdag 30-03-2012: :meal:
9:00 30g whey + 50g brinta + 25g rozijnen + stukje pure chocolade + vit. D & multivit
11:00 150g kipfilet + snijbonen + mango
12:30 3 boterhammen (2 kipfilet + 1 pindakaas) + appel
15:30 50g rijst + 140g kipfilet
17:30 Avondeten
20:00 30g whey + 25g pinda’s
Pre sleep: 30g micellar cassein

~2470kcals: E/K/V = 220g (34%) / 230g (37%) / 75g (27%)

Laatst bewerkt:
  • #6.585
Ik voelde me gister zo verdomd ellendig over mijn spiegelbeeld dat ik vanochtend maar 1 ding kon denken..

**** Pfeiffer:

Go hard or go home!

http://www.youtube.com/watch?v=L4RqDVQgcwI

Push:
Floorpress: 5x12x60kg
Cable crossover: 12x18kg, 12x32kg, 12x27kg, 12x23kg
Incline dumbbell press: 12x22kg, 2x12x30kg, 10x32kg

Hangclean and press ss schoulder dislocations: 12x30kg, 3x12x40kg ss 3 sets
Arnold press: 8x16kg, 8x14kg, 10x10kg
Single arm cable side raise: 3x12x14kg

Rope pushdown: 12x27kg, 12x36kg, 10x32kg, 12x27kg
CG pushup ss swissball crunch: 10x, 8x, 7x ss 3 sets
Side machine crunch ss machine crunch: 3 sets ieder.

Resultaat: MEGA POMP en voldaan gevoel (Lees: helemaal leeg en doodop, met opgepompte UB)..

Prettig weekend!:D

hahahaha nice! ouwe bb lekker geramd!

heerlijke training kerel! jij ook goed weekend!!

• #6.588
hahahaha nice! ouwe bb lekker geramd!

heerlijke training kerel! jij ook goed weekend!!
Thanks gasten! Achteraf wel een beetje spijt van dat ik toch nog zo 'hard'heb getraind!

Voelde me gister echt waardeloos en heb het gevoel dat ik ziek begin te worden..zweterig, hoesten, veel spierpijn etc etc..

Daarom vanmiddag maar even ECHT 50% trainen!:thumbs:
Voeding ook niet te hoog, deels door de training, maar ook deels door het gejunk van gister en zaterdag!:o

Benen 1:
Squat: 4x8x60kg
SLDL: 4x6x60kg
Leg Press: 3x12x127kg
Standing leg curl: 3x12x23kg
Calfs

Voeding maandag 02-04-2012: :meal:
9:00 50g brinta + 25g rozijnen + 30g whey + multivit & vit. D + 1000mg L-carnitine
10:30 1 boterham pindakaas
11:15 150g kipfilet + 50g rijst + grapefruit
12:30 2 boterhammen rosbief + appel en 25g pinda’s
15:15 50g rijst + 140g kipfilet + 1 boterham pindakaas
17:15 25g whey + 200ml soya melk light
19:00 150g pasta + pastasaus, roerbakgroente en ~125g kipfilet + 1000mg L-carnitine
Pre sleep: 25g micellar cassein

~2500kcals: E/K/V = 215g (35%) / 240g (38%) / 75g (27%)

niet ziek worden he kerel!

Whaha, boefje jij met je harde pomp training :D

je moet die shit ook niet onderschatten, ik snap je wel hoor! Helaas betaal je de tol al snel als je niet goed na je lichaam luisterd...

je moet die shit ook niet onderschatten, ik snap je wel hoor! Helaas betaal je de tol al snel als je niet goed na je lichaam luisterd...

+1

Neem gewoon keer week rust, of zelfs 2.
Wat heb je te verliezen? Alsof je weer naar 0 gaat door die 2 weken.
Het zit allemaal tussen je oren, en het zal je herstel zoveel beter doen.

• #6.593
Nope, das niet de bedoeling!
Whaha, boefje jij met je harde pomp training :D
Was inderdaad een lekkere training..en een wijze les :p

True story..;) Vandaag rustig aan gedaan! Nog geen 40 minuten in de gym:thumbs:

+1

Neem gewoon keer week rust, of zelfs 2.
Wat heb je te verliezen? Alsof je weer naar 0 gaat door die 2 weken.
Het zit allemaal tussen je oren, en het zal je herstel zoveel beter doen.
Dat stukje tussen mijn oren is zeg maar te ernstig aanwezig...waardoor ik niet luister naar dit soort adviezen. Ik heb afgelopen zaterdag ook zo getraind omdat ik me vrijdag zachtst gezegd niet zo lekkervoelde met mijn spiegelbeeld..Nuzie ik ook wel in dat ik dat gedoseerd had moeten doen, maar dat is achteraf praten.

Verder vraag ik me ook wel af wat die twee weken me gaat brengen..bij sommige mensen duurt Pfeiffer meer dan 9 maanden..komt dat dan puur doordat ze niet luisteren? Of omdat sommige mensen gewoon meer moeite hebben het virus te bestrijden?

No offence offcourse..ik ben gewoon koppig. En luister voor mijn doen al behoorlijk naar mijn lichaam..ik werk korter, lig langer op bed, ga vroeger naar bed, en mijn meeste trainingen zijn om en nabij 50%, uitzonderingen daargelaten. Voordat ik wist dat ik het had ging ik gewoon door en door..

• #6.594
Rustdagje vandaag!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanmorgen weer even het een en ander opgemeten;

Gewicht: 82.6kg
Taille: 79.0 cm
Arm (zowel links als rechts): 38cm
Bovenbeen: 58cm

Als die Pfeiffer over is moet ik eens serieus gaan gainen! Ik sta er in mijn optiek namelijk al twee jaar ongeveer zo bij! Wie weet wat een wedstrijdbegeleider ongeveer kost per uur en hoeveel bezoekjes zou ik ongeveer nodig hebben om weer wat verder te komen in deze sport?

Overigens morgen weer hoger in kcals en carbs (~3000kcals/~300g)!! Nu al zin in!:rocknana:

Voeding maandag 02-04-2012: :meal:
8:30 50g brinta + 25g rozijnen + 30g whey + glas sinaasappelsap + multivit & vit. D + 1000mg L-carnitine
10:00 1 boterham pindakaas
11:15 150g kipfilet + 25g pinda’s
12:30 3 boterhammen (2 rosbief, 1 pindakaas) + grapefuit
15:15 50g rijst + 140g kipfilet + appel
17:30 Avondeten
20:00 30g whey
Pre sleep: 30g micellar cassein

~2465kcals: E/K/V = 230g (37%) / 220g (35%) / 75g (28%)

waarom heb je begeleiding nodig als je DBB hebt !

• #6.597
waarom heb je begeleiding nodig als je DBB hebt !
Daarom nou juist..;) :trollface:
+1

Alsof begeleiding ervoor gaat zorgen dat jij vetvrij 10kg kan gainen.
Als dat zo is, kan je het ook zonder begeleiding.
Ik heb echt al heel veel geprobeerd qua voeding (spelen met macro's en type voeding), maar ook qua trainen (split, UB/LB, push/pull/benen, WSB etc, etc.) en ga geen reet vooruit qua fysiek. Ik wordt wel sterker met de tijd, maar maak niet echt goede fysieke gains.

Ik ben van mening dat als ik onder begeleiding loop ik misschien een totaal ander schema qua trainen en voeding ga krijgen en daarbij ook bijvoorbeeld maandelijks gemonitord wordt om te kijken of ik wel of geen progressie maak met het gegeven trainingsplan.

Hier op DBB krijg ik ook veel adviezen, maar wat voor de 1 werkt, werkt helaas niet voor de ander. Zo krijg ik regelmatig te horen dat ik gewoonweg meer moet eten, maar ben er van overtuigd dat dat niet zo eenvoudig ligt..Ik heb dat een tijdje gedaan met zelfs 300-350g eiwit per dag uit goede bronnen, met als resultaat dat ik toch wel behoorlijk vet werd..

Ik weet soms gewoon even niet meer hoe nu verder..want ga ervan uit dat ik niet mijn natuurlijke top heb bereikt met een lullige 85kg bij 1.80m zonder sikspack (geen idee van mijn bf, ook niet extreem hoog)..

Overigens blijven adviezen gewoon welkom hoor..:rolleyes:

Als die Pfeiffer over is moet ik eens serieus gaan gainen! Ik sta er in mijn optiek namelijk al twee jaar ongeveer zo bij! Wie weet wat een wedstrijdbegeleider ongeveer kost per uur en hoeveel bezoekjes zou ik ongeveer nodig hebben om weer wat verder te komen in deze sport?

Tsja ik vertel je wel meer te eten en meer volume te draaien voor minder per uur :D j/k Maar het is echt een simpel principe: train hard, train, rust, groei. Toegevoegde waarde van begeleiding zit m als je t mij vraagt ontzettend in de details, extra motivatie en een stok achter de deur; allemaal dingen die je ook op andere manieren kan verkrijgen. Just my humble opinion ofcourse. Anders eens met wat gasten die nu met de flexcup meedoen praten? Sowieso krijg je wel een rebound als je weer vol gaat trainen denk ik ;)

whahahahahaha die foto..... :roflol:

trainen op de manier van fatih ;)

Terug
Naar boven