Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Bart!weer een training verdereet smakelijk kerel! is weer een verdiend maaltje!!!

Was zeker lekker! Nu ook wat spierpijn, kan ik wel even van genieten!
Mijn uiteindelijke doel is 85kg @8% in de zomer en ~90kg @ 12% in de winter.

Niet alles was 50%, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar die rackpulls, die zijn met 140kg voor 6 reps..wat er ook wel 8-12 zouden kunnen zijn..dan is dus mijn volume 50% ipv mijn gewicht.

Thanks Nitwit! Ik doe gewoon wat mogelijk is binnen mijn vermoeidheid..Ik mag je nog geen karma gevenmaar wat eerder al aangehaald werd: Dik respect dat je met pfeiffer alsnog door traint!!

Thanks gasten! Achteraf wel een beetje spijt van dat ik toch nog zo 'hard'heb getraind!

je moet die shit ook niet onderschatten, ik snap je wel hoor! Helaas betaal je de tol al snel als je niet goed na je lichaam luisterd...
Nope, das niet de bedoeling!
Was inderdaad een lekkere training..en een wijze les

True story..je moet die shit ook niet onderschatten, ik snap je wel hoor! Helaas betaal je de tol al snel als je niet goed na je lichaam luisterd...
Vandaag rustig aan gedaan! Nog geen 40 minuten in de gymDat stukje tussen mijn oren is zeg maar te ernstig aanwezig...waardoor ik niet luister naar dit soort adviezen. Ik heb afgelopen zaterdag ook zo getraind omdat ik me vrijdag zachtst gezegd niet zo lekkervoelde met mijn spiegelbeeld..Nuzie ik ook wel in dat ik dat gedoseerd had moeten doen, maar dat is achteraf praten.+1
Neem gewoon keer week rust, of zelfs 2.
Wat heb je te verliezen? Alsof je weer naar 0 gaat door die 2 weken.
Het zit allemaal tussen je oren, en het zal je herstel zoveel beter doen.

Daarom nou juist..

Ik heb echt al heel veel geprobeerd qua voeding (spelen met macro's en type voeding), maar ook qua trainen (split, UB/LB, push/pull/benen, WSB etc, etc.) en ga geen reet vooruit qua fysiek. Ik wordt wel sterker met de tijd, maar maak niet echt goede fysieke gains.+1
Alsof begeleiding ervoor gaat zorgen dat jij vetvrij 10kg kan gainen.
Als dat zo is, kan je het ook zonder begeleiding.

Als die Pfeiffer over is moet ik eens serieus gaan gainen! Ik sta er in mijn optiek namelijk al twee jaar ongeveer zo bij! Wie weet wat een wedstrijdbegeleider ongeveer kost per uur en hoeveel bezoekjes zou ik ongeveer nodig hebben om weer wat verder te komen in deze sport?
j/k Maar het is echt een simpel principe: train hard, train, rust, groei. Toegevoegde waarde van begeleiding zit m als je t mij vraagt ontzettend in de details, extra motivatie en een stok achter de deur; allemaal dingen die je ook op andere manieren kan verkrijgen. Just my humble opinion ofcourse. Anders eens met wat gasten die nu met de flexcup meedoen praten? Sowieso krijg je wel een rebound als je weer vol gaat trainen denk ik