Gheghe

Sowieso niks gegarandeerd, je moet t zelf doen in deze sport
Je zegt dat als je meer ging eten je vet werd. Ik vraag me af hoe veel cals je per week at (
3600-4000kcals / dag), wat je denkt dat je onderhoud (
Onderhoud is ongeveer 3000kcals) is en waar je op baseerd dat je vetter werd (
Toename van mijn taille vind ik een goed maat voor het vormen van meer buikvet, verder minder vasculair en gedefineerd). Iets vet aanzetten is onoverkomelijk in een serieuze bulk. Wat ik probeer duidelijk te maken:
1) Train to the max
2) Eet genoeg cals en eiwit
3) Geen gains -> 100-200 cals erbij per dag
Meten is weten, met je eten heb je dat vrij goed onder de knie volgens mij. Lijkt me dat je een vrij duidelijk beeld hebt van wat je onderhoud is inmiddels? Als je straks weer volle bak kan trainen langzaam opbouwen naar dat onderhoud. Als je niet gained langzaam cals opschroeven en kijken wat het doet. Zie niet in wat er fout kan gaan en wat een coach je daarover bij kan brengen. Als je ondertussen je resultaten goed bekijkt kan je ook inzicht krijgen over welk effect macroratios op je lichaamscompositie hebben etc.
Zit wat in, als ej op 50% trained maak je je spieren minder kapot dan bij een 100% training dus heb je ook minder energie en bouwstoffen nodig om daar van te herstellen. Zou sowieso zeggen dat je minder eiwit nodig hebt als dat je 100% zou trainen.