MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.622
Tell Sell

It's amazing john, it really works
Yes it does bill!

:trollface:
Nee Dennis ook de abtronic en de abcircle pro werken niet!:trollface:

Ook al zou je werkelijk alle oefeningen 5 jaar lang verkeerd doen en slecht vreten dan is dat altijd nog beter dan niks doen!

Naturel zit jij een heel eind aan je max haalbare qua fysiek denk ik. Wil jij nu nog kilo's spierpmassa gainen dan moet je de voeding wel zo op orde houden dat is gewoon sick... Ik zelf zou de spuit kiezen, alleen al om loon na werk te krijgen.
Tuurlijk is het beter dan niks doen, en denk niet dat het mijn natuurlijke top is, maar heel veel kilo's meer moet ik niet verwachten. Ik denk namelijk dat het voor mij onmogelijk is om op een mooi vetpercentage (<12%) meer als 100kg te wegen of ben ik nou gek..

Lol nu al ze natural top
My ass
Ik denk ook serieus dat er naturel niet superveel meer te halen meer valt..kilo's wel..vvm niet superveel..althans geen 10kg. Hooguit mnisschien als ik mijn leven 100% in teken van bodybuilding zet en alleen nog maar goed eet, goed slaap, nooit wat drink, hard train en repeat..

Een heel eind zeg ik, er is nog wel wat te halen maar A, das een hele opgave en B, je praat over een kilo of 2 per jaar... Ieder zijn ding maar ik kies dan de easy way...
Ach die spuit is weleens tempting, maar wil toch eerst eens de 90kg halen met een mooi vetpercentage voordat ik van mijzelf mag gaan kuren.. ;)

Verder vind ik dat mijn kennis nog (een hoop) tekort schiet om hieraan te beginnen.

Ik bepaal natuurlijk zelf wat ik een mooi vetpercentage vind.

Je bent echt niet aan je max hoor, zou maar is langs harry/renee gaan voordat je de spuit kiest.

wanneer maak je nieuwe pics?

• #6.624
Je bent echt niet aan je max hoor, zou maar is langs harry/renee gaan voordat je de spuit kiest.

wanneer maak je nieuwe pics?
Goed dat te horen!:D:D

Pics maak ik pas weer bij duidelijke progressie. Maar misschien dat ik wat vakantiefoto's hier post (ga op vakantie van 26 april t/m 4 mei)

Laatst bewerkt:
uit ervaring kan ik zeggen dat jou pics totaal geen realistisch beeld geven van hoe je er bij loopt. In 't echt oog je echt stukken groter dan op alle pics die ik nu heb gezien. Wat betreft je training/progressie kan je altijd hier nog eens langs komen om te vragen wat fatih hier van vind.

• #6.626
Training van vanmiddag..

Voelde me een beetje moe...maar die MP's waren nu ook niet echt 50%...(I wish!)

Push 1:
MP: 4x12x47.5kg
Incline dumbbell press: 2x12x26kg, 2x12x22kg
CGBP: 12x30kg, 3x12x35kg
Db flyes ss side raise: 3x12x14kg ss 3x8x6kg
Rope pressdown: 12x36kg, 12x32kg, 12x27kg

Voeding maandag 02-04-2012: :meal:
8:30 30g whey + 3 pannenkoeken + stroop + multivit & vit. D + 1000mg L-carnitine
9:15 2 boterhammen (1 pindakaas, 1 kipfilet)
11:15 140g kipfilet + 50g rijst + banaan
12:30 3 boterhammen (1 kipfilet, 2 pindakaas) + grapefruit
15:15 50g rijst + 140g kipfilet + 2 snack-a-jacks
17:00 25g whey + 1000mg L-carnitine
18:00 Avondeten
20:00 25g whey
Pre sleep: 25g micellar cassein

~3060kcals: E/K/V = 240g (32%) / 350g (46%) / 75g (22%)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 12:25 ----------

uit ervaring kan ik zeggen dat jou pics totaal geen realistisch beeld geven van hoe je er bij loopt. In 't echt oog je echt stukken groter dan op alle pics die ik nu heb gezien. Wat betreft je training/progressie kan je altijd hier nog eens langs komen om te vragen wat fatih hier van vind.
Thanks voor de support Michiel! Doet me goed dat te horen..al oog ik ook graag buff op foto's! ;) Maar kom ik zeker nog eens langs in Wierden!! Al wat meer info over het NK en over Fantasy Island trouwens?

Laatst bewerkt:
  • #6.627
Training van vanmorgen zit er weer op! Even wat rug en biceps meegepakt, want de gym is maandag dicht!

Benen, rug, biceps:
Squat: 12x60kg, 4x12x100kg
SLDL ss Hammergrip chinup: 4x12x80kg ss 2x12xbw-43kg, 12xbw-50kg
Single leg press ss reverse grip bb row: 12x118kg, 12x136kg ss 3x10x60kg
Leg extention: 3x12x50kg
Toepress: 5 sets

Hammer curl: 3x20x8kg (nog steeds een beetje last van mijn bicep blessure, dus een beetje in beweging houden)
Dumbbell preacher curl: 3x12x6kg

Decline dumbbell twist (Oblique): 3 sets
Swiss ball planck ss vacuum oefening: 3 sets

Beetje lange training, niet bepaald 50%, maar voel me nu opzich nog prima!:thumbs:

Prettig weekend!:D

Van 't NK weet je inmiddels:P Fantasy island kaarten koop ik vanavond of morgen denk ik. Is nu een redelijke groep wat sowieso gaat.

• #6.629
Van 't NK weet je inmiddels:P Fantasy island kaarten koop ik vanavond of morgen denk ik. Is nu een redelijke groep wat sowieso gaat.
Komt wel goed lijkt me! Ik moet even kijken of ik 2 juni geen oproepdienst heb! Want ruilen in juni is ook een beetje moeilijk omdat ik in het tweede weekend ook al weg ben en het laatste weekend is Defqon..Ik hou je op de hoogte! Overigens nu al zin in het NK!:D

Ik heb weer even een split schema in elkaar geflanst, met een redelijk hoog set en rep volume! Ik ben van plan ondanks de soms wat veel oefeningen niet te lang in de gym te verblijven, dus de intensiteit zal hoog zijn! Vooralsnog ben ik herstellende, dus ook de gewichten zullen nog niet zijn zoals voorheen, maar op gevoel soms iets hoger als 50%

Vanochtend even de paasschade opgemeten:

Gewicht: 83.7kg (vorige week: 82.6kg)
Taille: 80cm (vorige week: 79cm)

Paasschade zal wel grotendeels veroorzaakt zijn doordat ik wat extra vocht vasthoud, dus maak me geen zorgen. Vandaag nog een soort junkdagje op de planning, want ga samen met een vriend bij de Argentijn eten en daarna even naar de nieuwe American Pie in de bios. Morgen even een dagje low(er) carb en calorie dus!:D

1 Rug + bicep:
Pull-up: 4x8-12
Reverse grip barbell row: 4x8-12
Dumbbell row: 4x8-12
Deadlift: 4x8-12
Dumbbell shrugs: 4x8-12

Preacher curl: 4x8-12
Rope curl: 4x8-12

Voeding dinsdag 10-04-2012: :meal:
7:30 30g whey + 2 pannenkoeken + stroop + multivit & vit. D + 1000mg L-carnitine
9:15 2 boterhammen (1 pindakaas, 1 kipfilet) + appel
11:15 140g kipfilet + 50g rijst
12:30 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + grapefruit
15:15 50g rijst + 140g kipfilet + krentenbol
17:00 25g whey + 200ml soyamelk light + 1000mg L-carnitine
19:00 Argentijn (a lot of meat! :meal:)
21:30 Bioscoop voedsel (klein bakje popcorn ofzo)

~3250kcals: E/K/V = 250g (31%) / 370g (46%) / 85g (23%)

Misschien eens starten met wat meer eten op trainingsdagen, ik vind (nog) steeds dat je erg weinig eet. Gooi de isolatie oef. eruit en stick to the compounds. Dat zou mijn advies zijn.

lekker toch effe junken die nieuwe american pie moet wel gaaf zijn

Marvin jonge :D Hup naar die 90kg. 1 kilo per maand moet te doen zijn. Daarna lekker wat droog worden en dat vasthouden. ;)

Jo, heb echt zin in ´t NK zondag. Hoe ga jij dat doen met je voeding etc? Neem aan dat je daar genoeg kan vreten maar zal wel veel junk zijn? Fatih heeft er ook veel zin in, is alleen wel zenuwachtig zei die. 1 uur begint het toch? Kunnen we namelijk even een tijd afspreken dat ik in woerden ben

• #6.635
Misschien eens starten met wat meer eten op trainingsdagen, ik vind (nog) steeds dat je erg weinig eet. Gooi de isolatie oef. eruit en stick to the compounds. Dat zou mijn advies zijn.
Dat was ik ook aan het doen totdat ik Pfeiffer kreeg! Voor mijn gevoel gaat dat de goede kant op, dus denk dat ik binnenkort weer aan de bak kan:D

lekker toch effe junken die nieuwe american pie moet wel gaaf zijn
Hij was zeker gaaf!

Ik heb twee ballen!..:rolleyes:
Marvin jonge :D Hup naar die 90kg. 1 kilo per maand moet te doen zijn. Daarna lekker wat droog worden en dat vasthouden. ;)
Klinkt goed! Maar denk dat als ik nu slechts naar 90kg ga en daarna weer droog wordt dat ik uitkom waar ik nu zit..:) Denk dat ik eigenlijk moet proberen clean te bulken naar 95kg

Jo, heb echt zin in ´t NK zondag. Hoe ga jij dat doen met je voeding etc? Neem aan dat je daar genoeg kan vreten maar zal wel veel junk zijn? Fatih heeft er ook veel zin in, is alleen wel zenuwachtig zei die. 1 uur begint het toch? Kunnen we namelijk even een tijd afspreken dat ik in woerden ben
Jo gozer! Ik neem meestal gewoon wat brood mee en evt. wat proteine repen of een shake. Je ziet wel gasten daar met bakken rijst en pasta, maar voor de meeste bodybuilders is zondag de junkdag en dat zie je dan ook wel een beetje. Op een gegeven moment is er altijd een break, rond avondeten en dan gaat echt iedereen in resturantjes zitten, maar dat moeten we maar even kijken dan, want dan kunnen de kosten wel aardig oplopen natuurlijk. Schiedam is vanaf woerden ongeveer half uur a drie kwartier rijden, dus als je met de trein ergens tussen half 12 en kwart over 12 er bent dan zijn we er vanaf het begin..:D. Als je andere ideeen hebt qua voeding hoor ik het wel. :D

Nog even een update van de training van gister! Ging wel lekker :D

1 Rug + bicep:
Pull-up: 8xbw, 6xbw+2neg., 2x5xbw+3neg. (Voelde me niet heel sterk)
Reverse grip barbell row: 4x12x60kg
Dumbbell row: 12x24kg, 3x12x32kg
Deadlift: 12x60kg, 3x12x100kg
Dumbbell shrugs: 12x24kg, 12x34kg, 10x34kg, 8x34kg

Preacher curl: 12x27.5kg, 8x27.5kg, 10x22.5kg, 8x22.5kg (Die aanhechting blijft gevoelig!)
Rope curl: 12x23kg, 12x32kg, 2x12x27kg

nice kerel, weer geen 50%!:p

• #6.637
Niet echt 50% nee...

Vandaag borst en triceps en misschien wat buik!

Heb er weer zin in! Voel me redelijk vandaag, dus ben benieuwd hoe het allemaal aanvoeld.

2 Borst + triceps:
Incline dumbbell press: 4x8-12
Floorpress: 4x8-12
Incline cable fly’s: 4x8-12

Dippen (paralelbar/bench): 4x8-12
Dumbbell kickback: 4x8-12
Pushdown: 4x8-12

Voeding woensdag 11-04-2012: :meal:
10:00 30g whey + 35g brinta + 25g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit & vit. D + 1000mg L-carnitine
11:00 1 boterham kipfilet + appel
12:30 140g kipfilet + 50g rijst + 1 boterham pindakaas + grapefruit
15:15 50g rijst + 140g kipfilet + 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas)
17:15 1000mg L-carnitine + 20g whey
18:00 Hutspot met stukje kipfilet
20:00 25g whey + 200ml soya melk light

~2585kcals: E/K/V = 225g (35%) / 220g (34%) / 90g (31%)

hehe succes vandaag, heb zelf ook borst+triceps op 't schema staan :)

Lekker bezig Marvin, de aanhouder wint! Goed dat je je lekker voeld man, kick some ass in die gym!

• #6.640
hehe succes vandaag, heb zelf ook borst+triceps op 't schema staan :)
Lekker! Wat doe jij voor tricep? wat we vorige keer deden of ook anders? Ik vind die kickbacks maar niks namelijk!

Lekker bezig Marvin, de aanhouder wint! Goed dat je je lekker voeld man, kick some ass in die gym!
Voel me nu weer wat minder, maar heb best aardig getraind!

2 Borst + triceps:
Incline dumbbell press: 12x30kg, 2x12x34kg, 10x34kg
Floorpress: 12x60kg, 10x70kg, 2x12x60kg
Incline cable fly’s: 12x23kg, 3x12x18kg

Dippen (bench): 12xbw, 12xbw+20kg, 10xbw+20kg, 8xbw+20kg
Dumbbell kickback: 4x12x8kg (Niet mijn oefening!)
Machine pushdown: 12x50kg, 3x12x64kg

Terug
Naar boven