- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt..gewicht zegt ook niet zo veelPasta lekker!!!!BB food.
Pomp is ook wel lekker gevoel tochGewicht is ook niet altijd alles he.

En overmorgen...maar het begin is er al!
Inderdaad..ik heb nu al een beetje spierpijn..morgen wordt horror!whaha idd spierpijn morgen en overmorgen, job well done vakantie ganger
Thanks!

Kunnen nooit groot genoeg zijn Hendrie!die onderarmen heb jij ook niet nodig man! want die zijn al big bij jou! mooie training man! hoe gaat met je pheifer?
Met de Pfeiffer gaat het een stuk beter..overdag soms nog een beetje moe, maar slaap soms ook wel wat kort! Verder lukt het in ieder geval wel om redelijk hard te trainenIk heb twee rug trainingen in mijn schema, waarbij bij deze inderdaad wat meer focus op traps ligt, omdat deze in mijn optiek best wat groter mogen.Nice training weerHebben je traps achterstand dat je 2 van je 5 rugoefeningen shrugs doet?
Wat is verschil met powershrugs? zie ze bij vorige rugtraining staan.
IK doe de barbell shruggs inderdaad afwisselend..de ene keer zwaar en minder strict en soms, zoals gister kies ik voor superstrict waarbij ik zowel concentrisch als excentrisch langzaam en gecontroleerd uitvoer..geloof me, dat vinden je traps niet leukgoeie trainingalleen ik wil nie zeiken ofzo,maar zijn die barbell shrugs niet een beetje licht of is daar een reden voor?

Thanks Bart!

(heb overigens licht werk (lab))
Als ik niet weet wat ik eet dan reken ik inderdaad met standaard waarden gebasseerd op: 250g aardappels, 200g groene groente, 150g kipfilet en 1 eetlepel olijfolie (~550kcals)Reken je standaardwaarden voor je avondmaaltijd? Zo ja, wat?
Ik train nu alweer 6 jaar (toen raakte ik mijn eerste dumbbell aan)..waarvan langzaam aan steeds serieuzerVreten krengBouwen maaarrrrrrr. Hoelang train je eingelijk al?
Maar je hebt wel een stuk meer massa..6 jaar al, nice kerel! kom ik aan met me 2 jaar.... ben ik een groentje bij![]()
en ik ben nog steeds lerende..en zal dat waarschijnlijk ook altijd blijven..

Ik pak 200 gr kip maar verder heb ik hetzelfde. Hoeveel gram is volgens jou 1 el olie?Als ik niet weet wat ik eet dan reken ik inderdaad met standaard waarden gebasseerd op: 250g aardappels, 200g groene groente, 150g kipfilet en 1 eetlepel olijfolie (~550kcals)
Ik train nu alweer 6 jaar (toen raakte ik mijn eerste dumbbell aan)..waarvan langzaam aan steeds serieuzer

Als ik niet weet wat ik eet dan reken ik inderdaad met standaard waarden gebasseerd op: 250g aardappels, 200g groene groente, 150g kipfilet en 1 eetlepel olijfolie (~550kcals)

Dude, kleine eter dan. In een beetje avondmaal zit voor mij toch minimaal 700-800 cals![]()