hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Bart! Je hebt al goed werk vericht dan sinds die tijd!Haha ja maar die massa had ik al als baby en tussen me 25 en 30 groeide dat door tot een stunning 158 kilo op mijn top... met een stunning vetpercentage van 7......... endertig% vet... fack die massa.
Trainze kerel, voor mij cardio only dagje
ongeveer 15ml (voor het gemak 15g)Ik pak 200 gr kip maar verder heb ik hetzelfde. Hoeveel gram is volgens jou 1 el olie?![]()
700-800kcalsDude, kleine eter dan. In een beetje avondmaal zit voor mij toch minimaal 700-800 cals![]()
Hoeveel carbs zitten er dan in zo'n meal en hoe zien de andere voedingswaarden eruit?WahahahaDas bij mij alleen in het voorgerecht al....
ik stop ook altijd met eten na het voorgerechtnee toch niet, forever a fatty

Ja eigenlijk wel. Je hoeft niet heel veel te nemen en je hebt toch een goede trainings drive. Het is echter niet zo heftig als crack of maximize, bij die twee denk ik dat ik superman ben in de sportschool.. (door vreselijke hoeveelheid geraniumextract)
Das een beste pleur olie dan!
Ik durf ok niet met zekerheid te zeggen dat het precies 15ml is. Maar dat heb ik maar als richtlijn genomen. puur omdat ik ook wel eens een vettig sausje bij mijn eten eet of dat een gerecht van zich zelf wat meer vet bevat..Das een beste pleur olie dan!
Ik heb net even gewogen, doe een scheut van ongeveer 5 gr/5 mL in de pan.
Ik durf ok niet met zekerheid te zeggen dat het precies 15ml is. Maar dat heb ik maar als richtlijn genomen. puur omdat ik ook wel eens een vettig sausje bij mijn eten eet of dat een gerecht van zich zelf wat meer vet bevat..

Jij hoeft je niet druk te maken..je hebt een super fysiek!Ah ok op die manier, ik begon me al zorgen te maken dat ik er elke dag 3 x 10 mL = 270 kcal naast zat met mijn schema![]()
Het gewicht ging wel omhoog, maar voelde niet echt mijn borst, beetje lastig verhaal, maar soms voelt het gewoon iets beter aan!hoppa lekker bezig marvin! wat bedoel je met dat je de mind muscle niet hebt gevonden?

) Zeker!
Yes!

Gaat een stuk beter alweer hoor! Merk wel af en toe dat ik wat sneller vermoeid ben, maar werk nagenoeg weer 40uur en trainingen probeer ik weer stevig aan te pakken! Hoe gaat het met jou eigenlijk, al een beetje je draai gevonden weer?Hoe gaat het met je, ik weet niet of ik het goed lees, maar het gaat beter toch?
Heb je nog een beetje las of is de ziekte weg?
Mijn hams en glutes doen nu nog zeer!das een dikke workout kerel, had je je hams nog of wtf![]()

Ging ook best aardig!