- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit nog een beetje te dubben..het is natuurlijk wel zomer nu, dus echt keihard bulken gaat hem niet worden. Zit nu een beetje rond onderhoud, maar overweeg om steeds 2 weken te bulken en dan 1 week te cutten of gewoon clean te bulken. Ga in ieder geval niet heel diep cutten, want daarvoor ontbreekt echt brute massa.Wat is uw doel op dit moment ? Bulk/cut/clean bulk ?

Yes!

Thanks Bart
huh, welke foto?zou lichtjes gaan k*tten marv als ik die foto van op het strand zie
Het is niet de meest ideale belichting nee, maar denk dat als ik ga cutten naar zeg 8% dat er dan nog maar weinig massa overblijft..In turkije op t strand, denk ik beetje vertekend door de belichting.

Officieel hoor je bij crossover je armen te kruisen toch (correct me if I'm wrong), en dat doe ik niet..dus vind ik het een standing cable flyOke nou kom ik mierenken; standing cable flyes zijn wel tzelfde als crossover?Hoe gaat t met je bodyweight?
.
Tips zijn welkom?

IK krijg mezelf vanmiddag met moeite naar de gym! Heb echt, echt, echt geen zin om benen te trainen met deze temperatuur! Want weet nu al dat als ik in de gym kom dat die gierigaard de airco niet aan heb staan en laat ik nu precies iemand zijn die binnen 3 minuten al zweet als een otter!lekker gewerkt gisteren kerel, ik zie dat jij vandaag ook benen dag hebIk ook alleen hoop ik dat het gaat met mijn onderrug.

Thanks Rob! Heb er nog wel een beetje last van, maar werk gewoon weer ongeveer 40uur per week en train weer een beetje naar mijn oude niveau toe!gaat nog steeds lekker hier
hoor trouwens niets meer van dat pfeiffer gebeuren?
Volgens mijn ALAT was mijn lever niet meer 'ernstig'beschadigd, dus kon ik weer aan de bak!
Ik heb ook iets gedaan...i did it bro.... was echt afzien maar fack die shit, just do it!