Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ben benieuwd naar je nieuwe schema, ben zelf ook wel toe aan iets nieuws
(dat zeg ik al maanden, maar me schema geeft me wel nog resultaat).

Goeie trainingen en uit dat dipje kom je vanzelf wel, anders eens voor de verandering een NO-product aanschaffen voor op de dip dagen?
Je voeding is ook in orde marvin!:D
zo ik ben weer up to date

Sterke inclines ofniet, zeker op 60 graden :O

• Topic Starter Topic Starter
Zo, hoe is het hier, skaterboy? Gaat lekker zo te zien. Mooi man!
Gaat aardig hoor, ondanks een klein dipje! Maar superpump en size on trekken me daar vanaf 16 november hopelijk weer uit;)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Ben benieuwd naar je nieuwe schema, ben zelf ook wel toe aan iets nieuws
(dat zeg ik al maanden, maar me schema geeft me wel nog resultaat).

Goeie trainingen en uit dat dipje kom je vanzelf wel, anders eens voor de verandering een NO-product aanschaffen voor op de dip dagen?
Je voeding is ook in orde marvin!:D
zo ik ben weer up to date
Vanaf 16 november superpump en size on van gaspari!!:D met nieuw schema..waarschijnlijk gewoon 4 dagen split met 5a6 reps op de compounds en max 10 op assist

Sterke inclines ofniet, zeker op 60 graden :O
Jup 60 graden, voelt nu eenmaal beter als 45..maar ondanks dat wil die upper niet:(

Jammer van die inclines, wel sterke dips daarintegen!

Je nieuwe schemaplannen klinken goed, ben benieuwd!

Nog even de voeding wat ik deze dag naar binnen heb gewerkt!

Woensdag 04-11-2009:
7:00 55g brinta + 40g whey en 30g rozijnen + visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (50g), 2 rosbief (50g)
11:00 50g basmati rijst + 100g tartaar en 40g gemarineerde kipfilet + 100g bonen + kool
12:30 4 boterhammen (2 kipfilet (50g), 2 rosbief (50g) + appel
15:00 50g basmati rijst + 200g gemarineerde kipfilet + 100g bonen + kool + appel
17:30 Kopje champignonnensoep + 300g biefstuk + 2 pistoletjes en 200ml kwark yoghurt
20:30 2 boterhammen rosbief (100g) + 40g whey
22:30 225ml magere kwark + 1 visolie caps

En m'n 10kg whey is binnen! Kan ik er weer even tegenaan!:D:D

Je vreet goed makker, very nice!

goede voeding kerel! uitgebalanceerd! je bent niet zo'n viseter he haha:P

Biefstuk en tartaar ---->:thumbs:

Instant grow bro...

11:00 50g basmati rijst + 100g tartaar en 40g gemarineerde kipfilet + 100g bonen + kool :eek: veel en lekker (neem ik aan) :P

Je vreet goed makker, very nice!
Thanks kwark!:D

goede voeding kerel! uitgebalanceerd! je bent niet zo'n viseter he haha:P
Nope, vis is niet echt mijn ding! Maar vind toch dat ik eraan moet geloven. Lust wel panga, tilapia en zalm (deze zijn nog welleens deel van het avondeten (woon nog thuis))..maar laatst tonijnsteak geprobeerd wel niet echt beviel maar misschien niet vers was..dus dat ga ik nog eens proberen. En natuurlijk moet ik mij eens wagen aan blikjes tonijn, want die hebben wel redelijk goede E/K/V verhoudingen!:eek::D

Thanks Lennart (weer terug btw?)

Biefstuk en tartaar ---->:thumbs:

Instant grow bro...
Ja, maar beide zijn wel **** up duur..iemand een goedkoper adres dan 10,00euro/kg

11:00 50g basmati rijst + 100g tartaar en 40g gemarineerde kipfilet + 100g bonen + kool :eek: veel en lekker (neem ik aan) :P
Is inderdaad heerlijk, maar deels ook door kruiden!! Is misschien niet optimaal om kip te marineren en tartaar te kruiden, maar anders vind ik het niet lekker;):rolleyes::p

Ja, maar beide zijn wel **** up duur..iemand een goedkoper adres dan 10,00euro/kg

tartaar is toch niet zo duur?
vaak in de aanbieding bij super de boer trouwens!

Is inderdaad heerlijk, maar deels ook door kruiden!! Is misschien niet optimaal om kip te marineren en tartaar te kruiden, maar anders vind ik het niet lekker;):rolleyes::p

klinkt goed :P

Bij mij in Amsterdam heb je van die grote kilonknallers. Ik weet niet waar je woont?

Lekker bezig Marvin. Eeetje geen ''vet'' trouwens? Weet me nog een schematje te herinneren van je waarin je om de 2 uur iets van 15gram noten frat :D

ff de folders va de appie, c1000 enz. in de gate houden. Als er iets in de aanbieding is, meteen inslaan die handel :D

Lekker bezig Marvin. Eeetje geen ''vet'' trouwens? Weet me nog een schematje te herinneren van je waarin je om de 2 uur iets van 15gram noten frat :D
Dat klopt..ik heb ivm het vet dat op mij kwam te zitten even mijn noten eruit gehaald..weer even testen. Probeer nu langzaam maar zeker een beetje naar E/K/V van 40/40/20 te gaan

ff de folders va de appie, c1000 enz. in de gate houden. Als er iets in de aanbieding is, meteen inslaan die handel :D
Dat doe ik meestal ook..maar de vriezer zit altijd vol! Ik wil als ik op mezelf ga zo'n mega vrieskist!:D

amsterdam is nooit een handige plek :D
Ik weet in de buurt van Gouda ook niks :(

En oja ben weer terug :D
Ga denk maar eens op de markt kijken ofzo..:rolleyes:

Dat doe ik meestal ook..maar de vriezer zit altijd vol! Ik wil als ik op mezelf ga zo'n mega vrieskist!:D

Ga denk maar eens op de markt kijken ofzo..:rolleyes:

Later wil ik ook zo'n vrieskist voor al m'n vlees die groot genoeg is om een dooie in te leggen.

Geen training vandaag?

Terug
Naar boven