- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet toch wel lukken Bart! Ik kom nog geen centimeter in de buurt van jou gewicht:volume ratio!strong als altijd kerel, ik doe die presses nog steeds niet na maar ik kom al dichterbij

Als ik een keer iets moois schiet en wat meer tevreden ben, zal ik zeker posten!

Komt goed Hendrie!ja marvin met gemak weer is wat foto's ofzo! verder klasse man die presjes top top top!

Uitvoering was ook prima!
Thanks!
Ojee Bart! Je moet sterker worden hè!succes kerel,
No way dat ik rep met 40's... Laatste keer met moeite 10 x 34's.. ik word slapper![]()

Thanks!sjonge jonge wat ben ij toch sterk in de benen marvin klasse!
Dank u!Ja ik moet idd sterker worden... am weak
Das weer een flinke benen slopende training Marvin...
Mijn 1RM weet ik niet precies! Ik heb eens 3x210kg parallel squat gedaan. Full zal wel een stuk lager liggen, want dat doe ik zelden.
Thanks gozer!

Volgende week pak ik ze weer hoor! Maar gister zat het er gewoon echt niet in!lekker bezig geweest en weer toe werken na die 40gers!
...en vandaag ook niet!

Thanks again Rob!dikke squats & dikke presses op dezelfde pagina ... aaaaaaaw yeah !
Ben wel geweest! Maar kon mezelf niet motiveren benen te gaan doen! Misschien dat ik ze begin van de avond doe, maar anders sla ik ze even een weekje over, want heb weer k*t geslapen vannachtbrak in de gym en dan zo;n training,nice brah!
succes zo als je gaat tenminste