- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Hendrie!
Ziet er wel bruut uit denk..jou benen zijn straks 2 keer zo groot als jou bovenlijf
tha fack wat een power

Als de vorm van je oefening maar goed is zal gewicht me een rotzorg zijn..holy **** die calfraise,kom ik aan met mn 65kg
squat gaat ook goed![]()

Als ik een keer een pic schiet waarover ik tevreden ben ga ik ehm zeker posten! Ik ga binnenkort even langs een maat, hij is nederlands kampioen bodybuilding geweest in 2011 of 2010 en hij wilde me wel even helpen met mijn dieet, want volgens hem viel er nog wel het 1 en ander te halen. Als ik dan daarmee droger/groter wordt (meer VVM) dan ga ik vast wel een fotó postendie squats blijven me verbazen kerel, wanneer kom je nog eens met pics?

Thanks Rob! Die vond ik zelf ook behoorlijk!dikke squat indeed
maar die hang clean & press is ook wel indrukwekkend

Thanks Bart! Heb weer mijn best gedaan!

Thanks Hendrie!!

Cable rows vind ik gewoon een heel chille oefening! Ik zeg niet dat het stikt van de katrollen, maar denk wel dat het gewicht per cable station varieert, dus deze gewichten zijn met name voor mezelf

Dat kan zeker! Maar merk gewoon dat de Pfeiffer er nog wel een beetje in zit! Ik heb geloof ik in mijn hoogtij dagen 120kg BOR's gedaan, met een redelijk respectable uitvoering. Maar hetzelfde geldt voor Squats en deads, die kon ik voor heen gerust beide 6x180kg, nu gaat bij beide een kilootje of 160 al redelijk lastig!
Thanks gozer!
Niks mis mee hoor

nice die setjes met 40kg,flink wat setjes trouwens
oma's flys? wat is dat dan?
Het zijn ook nog hele nette gecontroleerde reps...Ik sta met mijn bek open te kijken na die serie db presses weer.

Oma's (Sibil Peeters) fly's zijn de fly's welk Roelly Winklaar doet in het volgende filmpje op 3.22minnice die setjes met 40kg,flink wat setjes trouwens
oma's flys? wat is dat dan?
Zo iets...