Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is waarToch bezig geweesr en daar gaat het om marvin klasse

Zeker!die zittende side raises vind ik een zware oefening. Voeld wel lekker als je die op volume pakt
Jup, presses zijn helemaal strict! Ziet er goed uit op je foto's + avatar man! Kan ik voorlopig nog van dromen!
Laat ik hopen dat het zo makkelijk gaat (wat zou jij aanpassen?)...moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de afgelopen week niet al te strict ben geweest met mijn voeding, en dan druk ik het nog voorzichtig uit..Als jij je voeding aanpast gaat hoeft het niet lang te duren hoor, kracht en massa heb je zat

Dat is waar, maar ik probeer het toch maar voor zo'n 80% strict te houden..

Nou geniet maar van je weekend danMag je zeker tevreden mee zijn, die serie reverse boren deads, damn sterk!
Ik heb al weekend
als het om trainen gaatmoet gewoon vandaag en morgen van 0700 tot 1500 werken
![]()
(Het is voorbij voor je het weet, het werken dan!)
Al met al tevreden! Goed weekend iedereen!Thanks Bart! Druk de dumbbells in principe altijd zelf uit..dat kost soms wel eens wat reps..Klasse training weer kerel. Druk jij die 40's zelf ook uit of laat je ze aangeven of hulp bij het uitdrukken? Ik krijg zelf inmens last van de schouders als ik dumbbells vanaf 32 kg moet uitdrukken
Inderdaad! Hoe wijd is de grip het fijnst? Ongeveer schouderbreedte?
Dat is klote, maar dan kun je er altijd voor kiezen eerst barbell oefeningen te doen en daarna pas dumbbells. Mocht het dan nog easy going 4x12x36kg zijn, dan zou ik eens een andere sportschool overwegengoeie training man,bij ons gaan de dumbbells helaas maar tot 36
![]()

Aha..dat was het probleem dus, had geen spotter! En unracken was een behoorlijke polsvernkende actie..Ja schouder breedte of nog iets breder, is echt heel persoonlijk.
Je hebt wel altijd een spotter nodig

Nee, doe meestal ook wel iets meer! Wijk weleens een beetje af van mijn planning! Helaas mist mijn gym de mogelijkheid echt gericht kuiten te pakken met bijvoorbeeld seated of standing calfraise..suc6 straks!,maar groeien jou kuiten op zo weinig reps?

Nee, doe meestal ook wel iets meer! Wijk weleens een beetje af van mijn planning! Helaas mist mijn gym de mogelijkheid echt gericht kuiten te pakken met bijvoorbeeld seated of standing calfraise..![]()

Dat klinkt goed!mist mijn gym ook,maar met die bb calve raise voel ik ze toch ook wel goed op high reps(20-30reps), ik heb eergister kuiten getraind en nu nog erge spierpijn![]()