Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het ook! Kan daar wel van genieten!

Ik doe het met mate..en meestal doe ik iets rustiger aan de dag erna bijvoorbeeld. Maar als ik echt goed droog wil worden moet ik me wel echt eens aan een schema gaan houden, want dan zet dit geen zoden aan de dijk!Marvin toch eet jij nog wel vaak buiten je schema m&m enzovoort maar je fysiek word er niet veel slechter op man je staat er nog prima bij vindt ik
True story!stroop is echt een van de lekkerste dingen die er bestaat, zodra ik weer ga bulken ga ik aan de appelstroop EOD!

Thanks Rob! Rows gaan me altijd goed af!
Klopt! Ik hoop vanavond eens op tijd te liggen..en te slapen!Te weinig slaap gaat je vanzelf een keer opbreken kerel, questie van tijd. Trainze![]()
Defqon was zeker wel een mooi feestje hoor, maar zoals al gezegd..voorlopig de laatste van dit formaat..nice pic man,was het een mooi feestje? succes met de borst![]()
Thanks beide!Warning!!! Warning!!! Chest explosion! Chest explosion!
Dikke training kerel! Kijk die serie presses... **** dat het niet zo veel met 40's is, still like a boss getraind
Je moet gretig blijven Bart, en altijd meer willen!
komt waarschijnlijk omdat je ze te vaak neemt, heb ik zelf ook gehad.Knal ze straks
Hoe lang gebruik jij noxipro nu? Ik 2mnd maar voel er niet veel meer van .heb nu hard! Besteld
De pot is bijna leeg! Maar NoxiPro is er inderdaad 1 met gewenning..ik ga in het vervolg proberen maximaal twee trainingen pre workout te nemen..maar voorlopig weer even zonder denk..Knal ze straks
Hoe lang gebruik jij noxipro nu? Ik 2mnd maar voel er niet veel meer van .heb nu hard! Besteld
True story..komt waarschijnlijk omdat je ze te vaak neemt, heb ik zelf ook gehad.
Nu pak ik nog maar 1-2x in de week max. een pre/w de rest van de week koffie, merk dat me trainingen veel beter gaan nu en geen last heb van die 'crash'
Dat is het zeker! Die hang clean and press na het voorgaande is altijd dodelijk!
Thanks Hendrie! Het zit er alweer op!
150kg voelde net even wat fijner aan, waardoor ik mooiere reps kon maken..en wist ook dat die dropset nog op de planning stond, dus vandaar 150kg!
Thanks Bart! DE afmetingen staan IMO niet in verhouding tot het gewicht! Ga liever iets minder squaten en er 10cm omtrek bij krijgen, met name op mijn outsweep en de 'druppel'..Wederom een klasse training kerel, jou benen moeten toch wel massive zijn kerel. Wat een power weer op die squats.

Gister te weinig tijd daarvoor! Een paar setjes walking lunges na de goodmornings had het wel afgemaakt!ik mis de lunges haha, wederom impressive squatting

ik heb bij ons geleerd dat je sides raises het best vrij strikt kan uitvoeren. Zelfs de hele grote jongens bij ons pakken die op 10/12kg max

grote jongen 10/12 max? wa een mietjes dan ik voer ze zeer strict uit op 10/12kg, en ik ben totaal nog een grote jongen![]()