- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DAt weet ik MHL, en ik weet ook dondersgoed wat voor mannen met bakken ervaring er bij jou rondlopen! Echter krijg ik de techniek niet onder de knie..dus als je wit mag je me die eens bij brengen..ik heb bij ons geleerd dat je sides raises het best vrij strikt kan uitvoeren. Zelfs de hele grote jongens bij ons pakken die op 10/12kg max
Ik kon/kan ze ook met 20kg, maar als je echt spreekt van een goede mind-muscle connectir, dan zijn ze eigenlijk minder strict dan je denkt..grote jongen 10/12 max? wa een mietjes dan ik voer ze zeer strict uit op 10/12kg, en ik ben totaal nog een grote jongen![]()
dat dacht ik ook, totdat ik leerde hoe ze echt moesten![]()

Dan blijf ik nog even proberen! Binnenkort weer even meeten toch!Heb zelf de techniek ook nog steeds niet onder controle, is echt een heel lastige oefening eigenlijk. Doe hem nu met maximaal 4kg maar dat is eigenlijk aan de zware kant

Hoop het..Dat is toch altijd al bekent dat 1spiergroep per week voldoende is?
Heel intensief..

Thanks Martijn! De techniek blijft wennen, maar had gister in ieder geval een spotter die even kon helpen met unracken! 80kg was overigens wel ****ing zwaar!dikke reverse buffel, goeie techniek al gevonden?
Zin om na de vakantie keertje te trainen?
Ging wel aardig! Hoewel ik vorige week gewoon b12x40kg, 10x40kg, etc deed op de incline dumbbell press..dus voelde me helaas niet zo sterk! Maar alles gegeven wat ik kan!

Ja..echt raar! Kreeg ze gewoon niet omhoog! Maar na even herpakken lukte het gelukkig wel!Staat daar nou een fail plots tussen?
Mooie BP nog man.
grote jongen 10/12 max? wa een mietjes dan ik voer ze zeer strict uit op 10/12kg, en ik ben totaal nog geen grote jongen![]()
Lol wat boeit het nu een ene hol hoe zwaar je side-raises uitvoert. Lengte van je armen, uitvoering en de mate waarin je ze strekt maken ook nog wel behoorlijk uit. Je schouders zijn het meest blessuregevoelig, een beheerste stricte uitvoering lijkt mij essentieel. En 20kg + sideraises zijn 95% van de tijd niet strict.

Thanks Flexx!

100% waar!Lol wat boeit het nu een ene hol hoe zwaar je side-raises uitvoert. Lengte van je armen, uitvoering en de mate waarin je ze strekt maken ook nog wel behoorlijk uit. Je schouders zijn het meest blessuregevoelig, een beheerste stricte uitvoering lijkt mij essentieel. En 20kg + sideraises zijn 95% van de tijd niet strict.

Haha..dat komt me bekend voor! Ik schreeuw ook weleens dingen waarvan ik later denk..: "Hmm, was dat wel zo slim"..

In mijn optiek meer focus op upperchest...en gewoon eens wat andersWat is de achterliggende gedachte van die reverse grip bench?

Thanks Martijn! De techniek blijft wennen, maar had gister in ieder geval een spotter die even kon helpen met unracken! 80kg was overigens wel ****ing zwaar!
Lijkt me tof om eens samen te trainen! Waar kom je precies vandaan eigenlijk?
OOh dan kunnen we zeker eens samen trainen! Hoe heet die gym in Zuilen?
Klopt! Teun had een bericht gestuurd! Ik heb hier in de buurt ook wel een goede gym (15euro voor een losse training) en daar kunnen we dan evt. wel eind van de middag trainen..neem ik wel een half dagje vrij en regel ik de post workout mealIs goed om weer keer samen te trainen Marvin, had teun je volgens mij ook al een bericht over gestuurd. Wil je dan weer naar attilas komen? Of ergens anders afspreken of bij jou?
Teun en mij maakt het niet heel veel uit in principe als het trainen op zich niet heel duur is.
Volgende week of die week daarop iets plannen?