XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.001
Moet je voor de gein eens een volledige fst 7 training doen :)
Ik heb weleens gelezen dat het niet de bedoeling is alle spiergroepen FST-7 te pakken..maar weet zeker dat dat de intensiteit behoorlijk opvoert!

Thanks Hendrie!

Workout van vanochtend

4: Schouders + traps + biceps:
Seated bb shoulder press: 12x37.5kg, 10x47.5kg, 8x52.5kg, 6x57.5kg+5x47.5kg+6x37.5kg (Dropset)
Side raise: 3x10x6kg, 14x6kg
Bent over side raise: 3x10x10kg, 15x10kg
BB Shrugs: 2x12x60kg, 10x80kg, 8x80kg, 2x6x100kg

BB curl: 12x27.5kg, 10x27.5kg, 8x37.5kg, 6x37.5kg+5x27.5kg+8x22.5kg (Dropset)
Incline dumbbell curl: 12x8kg, 10x10kg, 8x12kg, 6x16kg+4x16kg+3x16kg (rest-pause)
Preacher curl (barbell): 3x10x27.5kg, 8x27.5kg

Machine crunch ss side machine crunch: 2 sets elk

Prima workout! Al ben ik niet echt blij met de set-up voor mijn schouders! Haal er weinig pomp en voldoening uit!

Wat vinden jullie nu echt een must in een schouder schema? Of welke vergeten oefening is een aanrader?

Prettig weekend iedereen!:thumbs:

Ik zou wat meer oefeningen doen bro, mooie training verder!

ook lekker bezig geweestg met drop sets!

misschien een front raise toevoegen? geeft mij best goeie pomp in mn schouders.

giant set --> side > bent over side > front raise

3x3x10

Volgensmij moet jij veel meer gewicht kunnen pakke op de seated bb press

Doe zelf MP, DB Press en dan wat raises en meuk. Net begonnen met wendler dus ik hou je op de hoogte of t werkt voor schouders. Mijn schouders zijn ook niet echt je van het zoals je weet ;)

Zelf doe ik ATM misschien een beetje een overkill maar bevalt mij prima
DB press - side raise - DB hammer press(?) super set icm front raise - achterkant schouder

Voelde erg goed! Deze ene oefening zette mijn borst op klappen!

Thanks! Kan wel kloppen, was op Defqon..
Deze stond mijn chest beter op IMO ;)

gek_op_Defqon.JPG

Jaloers op die chest. Hoe krijg je die zo vol?

• #7.009
Ik zou wat meer oefeningen doen bro, mooie training verder!
hanks! Ga eens nadenken over wat extra volume!

ook lekker bezig geweestg met drop sets!

misschien een front raise toevoegen? geeft mij best goeie pomp in mn schouders.
Iets voor front delts kan geen kwaad..zat zelf te denken aan een mogelijke extra press..

giant set --> side > bent over side > front raise

3x3x10

Volgensmij moet jij veel meer gewicht kunnen pakke op de seated bb press
Giant set is ook leuk..misschien alles eens proberen..

Doe zelf MP, DB Press en dan wat raises en meuk. Net begonnen met wendler dus ik hou je op de hoogte of t werkt voor schouders. Mijn schouders zijn ook niet echt je van het zoals je weet ;)
Zat toch ook een beetje te denken aan MP en een db schoulder press

Zelf doe ik ATM misschien een beetje een overkill maar bevalt mij prima
DB press - side raise - DB hammer press(?) super set icm front raise - achterkant schouder
Die hammer presses zag ik laatst ook iemand doen..zag er uit als een goede schouder killer!
Jaloers op die chest. Hoe krijg je die zo vol?
Ik denk dat het op die foto erg veel pomp was ook..verder doe ik weinig bijzonders en mag er in relaxed stand wel wat upper chest bij!:D
Dat dus..:rolleyes:

Training van vandaag zit erop! Keer een andere tijd getraind en merk gelijk dat ik licht uit mijn ritme ben..*autistisch..*

1: Borst + Triceps:
Incline dumbbell press (45°): 12x34kg, 10x36kg, 8x40kg, 6x40kg+9x32kg+7x26kg (Dropset)
Reverse grip benchpress: 12x50kg, 10x60kg, 6x70kg, 5x70kg+3x70kg+2x70kg (Rest-pause set)
Incline fly’s (30°): 4x10x20kg
Isolatie oefening (cable crossover van high en low pull): 5 sets

Skullcrushers: 12x27,5kg, 10x27.5kg, 8x37.5kg, 6x37.5kg+7x27.5kg+6x22.5kg
Dippen: 3x10xbw, 16xbw
Rope pushdown (FST-7): 7x10x32kg

• #7.010
Vanmiddag zijn mijn rug en hamstrings weer aan de beurt om op hun fl**ker te krijgen..

2: Rug + hamstrings:
BOR: 12, 10, 8, 6+dropset
Reverse grip pulldown: 3x10+1xmax reps
T-bar row: 12, 10, 8 + rest-pause set
Single arm cable row/cable row: 4x10

SLDL: 3x10+1max reps
Standing leg curl: 12, 10, 8, 6+dropset
Seated leg curl: 12, 10, 8, 6+dropset

Voeding dinsdag 10-07-2012: :meal:
7:00 30g whey + 40g brinta + 30g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit & visolie
9:00 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + appel
11:00 140g kipfilet + 30g pinda’s
12:30 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + grapefruit
15:15 140g rijst + 140g kipfilet
18:00 30g whey + 25g dextro + 200ml soyamelk
18:30 Rijst + witte bonen in tomatensaus + kipkrokant
Pre sleep: 30g micellar cassein

~2935kcals: E/K/V = 215g (29%) / 305g (42%) / 95g (29%)

die "hammer press" is echt heerlijk voor je voorste schouder koppen. Weet niet of we over dezelfde oefening praten btw:P

Flinke training Marvin goed bezig

bevalt dat? rug en hams?:) Noem je hamstrings eigenlijk kleine spiergroep? Lijkt me wel mooie combinatie. zijn de DL-versies baas in zo'n training.
Op het schouderverhaal toe te voegen, ik zou eerder extra aandacht aan rear delts dan front delts geven. Rear Delt onmisbaar in schoudertraining.

• #7.014
die "hammer press" is echt heerlijk voor je voorste schouder koppen. Weet niet of we over dezelfde oefening praten btw:P
IK denk dat je met hammerpress bedoeld dat je een dumbbell schoulderpress doet met je handen gedraaid...de hammer positie..

Flinke training Marvin goed bezig
Thanks Hendrie! Hoe gaat het met jou dan?
bevalt dat? rug en hams?:) Noem je hamstrings eigenlijk kleine spiergroep? Lijkt me wel mooie combinatie. zijn de DL-versies baas in zo'n training.
Op het schouderverhaal toe te voegen, ik zou eerder extra aandacht aan rear delts dan front delts geven. Rear Delt onmisbaar in schoudertraining.
Rug hams bevalt eigenlijk prima! Vind dat altijd een goede afwisseling op rug & biceps. Verder zorgt het er ook voor dat de benen training iets minder intens is, omdat dan enkel de quads en kuiten getraind hoeven te worden. Dit laatste zorgt er in mijn geval voor dat ik niet iedere keer mijn kuitentraining afraffel..;):D
Voor schouders is reardelts inderdaad erg belangrijk, anders krijg je een enorme disbalans en ga ik er zo bijlopen als de meeste sjonnies in mijn sportschool..(schouders naar binnen gedraaid door een slechte rug:borst training verhouding;))

Je hebt je handen voor je lichaam, en drukt dan in hammer positie ja :)

nice train gisteren kerel!

misschien een stomme vraag he, maar zag je voedingsschema van vandaag, tot half 7? eet je daarna niets meeR? mooie log verder! erg leerzaam ^^

• #7.018
Je hebt je handen voor je lichaam, en drukt dan in hammer positie ja :)
Zo..

http://www.youtube.com/watch?v=Pcy6W1S1lEI

Thanks Bart!
misschien een stomme vraag he, maar zag je voedingsschema van vandaag, tot half 7? eet je daarna niets meeR? mooie log verder! erg leerzaam ^^
Thanks! Ik heb net pas mijn avondeten op..mocht ik straks nog honger krijgen dan neem ik nog een shake met iets van 30g whey...en anders neem ik mijn casseine om ~22:00uur. Op rustdagen neem ik mijn shake standaard rond 20:00/20:30uur

Training zit er al weer op...wat mis ik een lying leg curl! Dat vind ik de echte nummer 1 hamstring killer en wij hebben ehm niet..en hebben ook niet echt behulpzame medesporters, anders zou ik wel lying dumbbell leg curl doen (met een dumbbell tussen mijn voeten)..dit alles zeg ik omdat ik met de seated leg curl zo'n slechte mm-connectie heb! Ruk oefening!

2: Rug + hamstrings:
BOR: 12x60kg, 10x70kg, 8x80kg, 5x100kg+7x80kg+8x70kg (Dropset)Reverse grip pulldown: 3x10x68kg, 15x68kg
T-bar row: 12x40kg, 10x60kg, 6x75kg, 4x85kg+3x85kg+1x85kg (rest-pause)
Straight arm pulldown: 4x10x27kg

SLDL: 3x10x100kg, 22x100kg (Overweeg de SLDL's nog iets lichter te doen voor betere MM-connectie)
Standing leg curl: 12x30kg, 10x30kg, 8x36kg, 6x36kg+7x30kg+10x23kg (dropset)
Seated leg curl: 4 sets + dropset..

Sweet BOR brah! Lying leg curl vind ik ook 1 van de betere hamstring killers idd... ik zou niet zonder willen trainen

Terug
Naar boven