- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
stelletje shreddersZocht ik ook al naar!
Ben net ook naar de MacDo geweest, gewoon uit verveling..![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stelletje shreddersZocht ik ook al naar!

Thanks gozer! Lang leve de ineficientie inderdaad!Ziek volume Marv.. Zwemmen is echt goede cardio, al helemaal als je het niet goed kan. Lang leve de inefficiëntie.
Fijn weekend!

Ik heb het idee dat ik de meeste effort uit de presses haal voor schouders, dus denk dat ik dat er wel in hou!lekkere training man,toch gekozen voor 2 press oefeningen zie ik
heavy calfraise,nice![]()
Thanks Maat!
Pre-workout meal?

MacDo?Zocht ik ook al naar!

Hahaha
Mag jij niet hè Koen?! 
Weet ik..deed net of ik van niks wist
Kun je me uitleggen wat Mac Donalds precies is

Vanmiddag borst en triceps! Heb zaterdag al voor het eerst WTF geprobeerd (aanbieding B&F), maar heb er weinig van gemerkt, ben benieuwd wat het vandaag voor me brengt..
1: Borst + Triceps:
Incline dumbbell press (45°): 12, 10, 8, 6+dropset
(Reverse grip) benchpress: 12, 10, 8 + rest-pause set
Incline fly’s (30°): 4x10
Isolatie oefening (cable fly’s/pec dec): 4x10
Skullcrushers: 12, 10, 8, 6+dropset
Dippen: 3x10+1xmax reps
Cable oefening (FST-7): 7x10
Voeding maandag 16-07-2012:
7:00 30g whey + 2 pannenkoeken + stroop + vit D
9:00 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + grapefruit
11:00 140g kipfilet + 30g pinda’s
12:30 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + kiwi
15:00 140g rijst + 140g kipfilet
16:00 1 scoop WTF
Post workout: 20g dextro + 5g creatine
18:00 Avondeten
20:00 30g whey + 200ml soyamelk
Pre sleep: 30g micellar cassein
~2900kcals: E/K/V = 220g (30%) / 300g (42%) / 90g (28%)

Zonde van mijn geld dus..maar goed! Dan maar helemaal op eigen kracht en motivatieheb wtf paar jaar geleden ook gebruikt, maar merkte ik ook weinig van,ik heb nu hard! van b&f en daar ga ik ook wel hard op,suc6 met je training straks
![]()

Ik zou liegen al zou ik zeggen daar geloof ik niet in...maar ik wil ook niet zeggen dat ik het wel geloof. Volgens mij is er een keer een eenzijdig onderzoek geweest dat dat onderschreef..maar ik speel weleens met mijn voeding en die soya melk voegt buiten de smaak weinig toe, dus wie weet haal ik ehm er binnenkort uit.Hey man veel succes met je doel! Maar waarom neem je 's avonds je shake met soyamelk? Misschien schakel je beter over op magere of halfvolle melk soja zou zorgen voor meer oestrogeenhormoon? Of geloof jij daar niet in?![]()
Even aangepast...want zou niet weten wat verse bench ismoest denk ik reverse grip bench zijn he?
maar ziet er weer goed uit, ik ga morgen eens fst-7 doen bij borst,wat lijkt jou beter/fijner? decline bench of cable flys?
. Vaak wordt FST-7 toegepast op een isolatie oefening, maar moet eerlijk zeggen dat wat ik op donderdag/vrijdag doe ook wel bevalt (dumbbell press (FST-7): 7x10)..denk dat het dus heel persoonlijk is en dat je het eigenlijk allebei een keer moet proberen. Als ik voor mezelf spreek moet ik zeggen dat die preses wel bevallen, krijg er een erg goede pomp van. Dat had ik minder toen ik FST-7 op crossovers deed!
Was het maar zo'n feest...ik ben al weken lang erg moe en chagrijnigGaat lekker Marvin fijfer weer helemaal kwijt? En nog op vakantie?
Het lukt ook niet echt om bij te slapen..
Was het maar zo'n feest...ik ben al weken lang erg moe en chagrijnigHet lukt ook niet echt om bij te slapen..
Het is denk een combinatie van Pfeifer en slaap tekort wat me een beetje nekt de laatste tijd..![]()
Eigenlijk wel! Maar ga pas 4 september echt twee weken weg...jij al plannen?
Thanks Hendrie
Heb de pull-ups dit schema er weer even uitgehaald! Was even klaar met die oefening+1
doe jij eigenlijk nooit pull ups,of alleen in dit schema niet?