Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook niet slecht, maar mijn incline presses bijvoorbeeld doe ik al een aantal weken met ongeveer dezelfde gewichten..soms een repje meer of minder..
Klopt, het unracken blijft lastig, maar het gevoel is goed!
Die waren ook niet verkeerd, al zou ik graag weer de 8 ook op 40kg pakken en dan de 10 reps op 38..maar dat zit er niet altijd in helaas..

uhu

Pannenkoeken zijn kant en klaar...al zou ik ze zelf klaar maken zou ik geen shake erbij nemen..doe je die pannenkoeken echt elke morgen klaar maken ? en hoe bereken je die verhoudingen zo snel heb je daar nog een excel bestand voor want ik ben de mijne kwijt![]()
Verder bereken ik alles met een sheet. PM maar even je mail dan stuur ik ehm wel even. 
Thanks! Komt goed hopelijk!
Moeilijk te zeggen, ik meet het eigenlijk zelden, maar gebasseerd op wat mensen meestal zeggen schat ik tussen de 10 en 14% (lekker ruime schattingtaille van 78cm is ook nie verkeerd,op hoeveel %bf sta je ongeveer denk je? ik hoop op ongeveer 75/76cm taille uittekomen.
)
Ja, haha..dat heb ik wel eens na mijn rugtraining..komt door de heavy rows denk

THanks Hendrie! Over mijn rug sterkte klaag ik ook niet

Vond ik ook

Viel tegen..had al de hele middag hoofdpijn en voelde me slap..eenmaal begonnen viel het enigsinds mee..vooral tevreden met de lunges!lijkt me dat dat een knaller training wordt!succes
Normaal gesproken zijn pannenkoeken niet erg..maar had gister een relatief laag koolhydraat dagje ingelast, maar dat was met 7 pannenkoeken gewoon weer high carb geworden..zijn pannekoeken zo erg dan?
nette rug workout kerel, blijft aardig op peil qua kracht zie ik.

Db press op FST 7 is heerlijk...even daarop door te gaan zit ik te dubben ze iets lichter te gaan pakken, want 7x10x30kg valt me misschien toch wat zwaar..