- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
70x30 klinkt eigenlijk wel mooier7 pancakes... whaha, boss!
Die db press 70 x 30 kg! hoppaaa kerel
..Is inderdaad super!!

Yes!

Eigenlijk niet, maar moet eerlijk zeggen dat ik voor geen meter kan zwemmen, dus wat een normaal persoon in een half uur verbruikt verbruik ik x 2mooie squat sessie weer kerel
Heb je nu echt dextro nodig na wat zwemmen?![]()

Bf helaas nog zo ongeveer hetzelfde! Maar heb mijn dieet ook nog niet heel erg aangescherpt en moet nog even langs bij een maat die bodybuilding wedstrijden heeft gedaan..die kon me misschien ook nog helpen.
Klopt, maar dan zonder de olie, het bier en het luchtbed...wel omringt door geile zwemsters *not*Zwemmen.... das toch op een luchtbed liggen volledig ingesmeert met olie met een koud biertje in de hand?

Thanks Flexx! Machine laterals zijn ook niks voor mij!weer goed bezig geweest! herkenbaar van die machine lateral raise, ik heb ooit 1setje gedaan en toen ben ik maar weer naar de dumbbells gelopen![]()
Ik kreeg inderdaad ook pijntjes..snap niet dat mensen dat apparaat gebruiken!Ik krijg altijd pijntjes van zo;n lateral rais app.... Not my cup of tea... Goeie training Marv.

Eigenlijk niet, maar moet eerlijk zeggen dat ik voor geen meter kan zwemmen, dus wat een normaal persoon in een half uur verbruikt verbruik ik x 2
Bf helaas nog zo ongeveer hetzelfde! Maar heb mijn dieet ook nog niet heel erg aangescherpt en moet nog even langs bij een maat die bodybuilding wedstrijden heeft gedaan..die kon me misschien ook nog helpen.
Hoe gaat het met jou? Goede vakantie gehad?
sta nu op 8.8%Dat is dan weer netjes! Ging dat bij mij maar zo!Jaa echt top vakantie gehad en al helemaal toen ik terugkwam op de meeting
rene meet me en ik bleek 2 kilo VVM aan te zijn gekomen en 2% gedropt te zijnsta nu op 8.8%
Thanks Bart! Was blij dat ik die 8 reps ook weer eens met 40kg kon pakken!flinke training Marvin, je presst ze maar mooi weer!
Ontbijt is ongeveer 430-450kcals waarvan 30g eiwit, 75g carbs en 2g vet. Cardio deed ik eigenlijk nog niet, maar misschien dat ik het maar weer langzaam ga opbouwen. Trainingsintensiteit weer iets omhoog en dan cardio erna..voeding ziet er goed uit, ontbijt oogt op het eerste oog wat magertjes maar dat komt omdat bij mij of het ontbijt of 2e meal me pre/w meal was. En je pre en post meal zien er dan wel weer goed uit qua e/k/v's. - het totaal aantal is in orde dus
en hoevaak doe je nu al cardio?
Helaas gaan de dumbbells tot maar 40kg inderdaad!lekker weer die dropsets, dumbbells gaan tot 40kg bij jullie?