- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
drink je gewoonlijk veel koffie overdag?Ik reageer over het algemeen niet echt op pre workouts..deze eigenlijk bijna niks, behalve het nadeel: slecht in slaap kunnen komen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
drink je gewoonlijk veel koffie overdag?Ik reageer over het algemeen niet echt op pre workouts..deze eigenlijk bijna niks, behalve het nadeel: slecht in slaap kunnen komen![]()

Nee nooit, en bijna geen cola (light)..dus de cafeine en vitamine b-shot van een pwo valt wat heftig uit bij mij qua energie..

Dat bedoel ik ook..maar wij hebben geen high pull..

Thanks gozer!Mooi volume op die MP, en grats op je PR meteen.
Wat voor oefening is die Face-Pull precies?

haha...ik wordt nooit een PL'er..

Thanks gozer!je log ziet er netjes uit man, heb er snel doorheen gelezen.
voeding ziet er ook strak en constant uit!
ik ga je volgen
Hoe meer abbo's hoe meer vreugd..

Ik weet het, maar er was niets anders voor hande bij m'n vriendinmarvin waarom die crusli smorgens?
zit zoveel suiker in, zoete troep is het.
wel respect voor de rest van je voeding, bedoel er verder ook niks mee
En moest toch wat brandstof hebben om op te trainen..

Ben ik stiekum ook een voorstander van gezien mijn UB meer prio heeft dan LB..behalve mijn kuiten dan!Vette training hoor. Schouders/Benen vind ik zelf ook wel een mooie combi. Zelf pak ik alleen de quads na schouders. De hammies pak ik op armen-dag.

...Hoewel dat kan ook nu wel..ben van plan in mijn nieuwe schema even een tijdje squats eruit te laat en benen vooral te isoleren met extentions en curls, misschien af en toe eens een legpress en dat voor ongeveer 8 weken!
ik weet het, maar m'n broeken beginnen wel erg strak te zitten!