XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is rugdag trouwens! Lekker knallen met de BOR en Deads!:D Had een free sample Unleash V2 bij de bestelling dus die ga ik gelijk maar eens proberen, gewoon omdat het kan!:D

A1: Rug +biceps
BOR 4x12
Reverse grip pulldown 3x12
Sinlge arm pulldown 3x12
Deadlift 4x12

Dumbbell shrugs 4x12

Barbell curl 4x12
Hammer curl 3x12

En nog even buiKspiEruH, JeWEeT!:D

Voeding donderdag 05-11-2009:
7:00 55 brinta + 40g whey + 30rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (2 rosbief (40g), 1 filet american (20g) en 1 pindakaas (20g)) + 110ml magere kwark
11:00 50g basmati rijst, 100g sperziebonen + kool + 100g tartaar en 40g kipfilet
12:30 4 boterhammen (2 rosbief (40g), 1 filet american (20g) en 1 pindakaas (20g)) + 110ml magere kwark + appel
15:00 50g basmati rijst, 100g sperziebonen + kool + 200g gemarineerde kipfilet (satemarinade) + appel
17:15 Unleash V2
17:30 Avondeten
20:00 40g Dextrjuice
20:30 40g Whey + banaan + 15g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Later wil ik ook zo'n vrieskist voor al m'n vlees die groot genoeg is om een dooie in te leggen. JUIST!!:D:D

Geen training vandaag?
Zie boven;)

Knal ze gap! :fire:

Mooi! Je voeding ziet er goed uit, best clean ook!:)

Succes met de rugtraining, heb namelijk ook een Unleash V2 sample gekregen maar weet niet of ik hem wel ga proberen, het is toch 18+?:P

Hoelaat heb je donderdag dan getraind? Als je 's avonds traind zou ik die banaan na de training niet nemen, maar gewoon een goed bord rijst/pasta/havermout, je wilt je spierglycogeen aanvullen, van daaruit zou ik liever kiezen voor producten die geen fructose bevatten na de training. Vind ook dat je best weinig goede vetten neemt, hoeveel gr vet zit je totaal op?
Veel succes met trainen gozer!

Hoelaat heb je donderdag dan getraind? Als je 's avonds traind zou ik die banaan na de training niet nemen, maar gewoon een goed bord rijst/pasta/havermout, je wilt je spierglycogeen aanvullen, van daaruit zou ik liever kiezen voor producten die geen fructose bevatten na de training. Vind ook dat je best weinig goede vetten neemt, hoeveel gr vet zit je totaal op?
Veel succes met trainen gozer!

~3750kcals
322g eiwitten
424g koolhydraat
86g vet

Verhouding E/K/V = 34/45/21 (moet dus nog iets meer eiwitten toevoegen).

Na m'n training neem ik eigenlijk altijd dextrojuice om mijn spierglycogeen aan te vullen. En tuurlijk is mijn post workout meal niet om van naar huis te schrijven. Maar als ik echt ga eten gaan m'n ouders zeiken, dus dat moet ik geleidelijk doorvoeren...;):rolleyes:

hey marvin,

alles goeD?

ben niet zo actief meer op het forum maar zie dat het je nog goed af gaat!!
Voeding ziet er puik uit en die deadlift is ook chill man, welke grip gebruik je?

Even een woordje vooraf voordat jullie gaan lachen om mijn training. Heb al een week of 2 een beetje last van m'n rug, dus doe wat voorzichtiger. Daarbij ben ik vandaag ook even afgestapt van mijn deadlift combi (SLDL en conventioneel). Vandaag heb ik namelijk voor het eerst :eek: conventionele deadlifts gedaan!:rolleyes: En met behoud van mijn rug enkel p*ssy weight gehanteerd (niet lachen). Echter voel ik ze wel goed zo en ben geen PL'er, dus I dont give a ****!! :fire:

BOR: 15x50kg, 3x12x70kg, 12x65kg
Reverse grip pulldown: 2x12x77kg, 12x73kg
Sinlge arm pulldown: 12x36kg, 12x32kg, 12x27kg
Front lat pull: 15x41kg (slow en sqeeez!)

En nu komt het hoor!!....
Deadlift: 6x130kg, 12x100kg, 12x90kg (en het ging nog met moeite ook, maar ben gewoon zuinig op m'n rug!)

Barbell shrugs ss ab-machine (just to speed up a bit;)): 3x12x50kg ss 3x12x36kg
Dumbbell shrugs 3x12x40kg (telkens laatste 2a3 cheat uit benen)

Barbell curl: 15x20kg, 12x30kg, 10x30kg, 12x25kg
Hammer curl 12x16kg, 12x14kg, 12x12kg

Swissball crunchen: 3x15
Side machine crunch: 3x12x30kg

En ja ik schaam me voor het deadlift gewicht, maar ga me niet laten opfokken door jullie..lekker puh;)

Het gaat mij puur om mijn shape..niet om de kracht, hoewel het wel deels gepaard gaat, maar moet maar inzien dat ik niet de sterkste ben!:orly:

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

hey marvin,

alles goeD?

ben niet zo actief meer op het forum maar zie dat het je nog goed af gaat!!
Voeding ziet er puik uit en die deadlift is ook chill man, welke grip gebruik je?
Met mij alles goed! Met jou dan?:D

Deadlift ziet er goed uit..wacht maar tot je de post hierboven leest:eek:

Gebruik gewone grip met straps..Yeah p*ssy style!

Beetje van die Unleash gemerkt ? of niet genomen ?
Alsnog nette deadlift hoor ;)..

JA gaat echt lekker met mij,
beetje druk met school wel maar goed dat moeten we maar voor lief nemen :)

Trainingen gaat lekker en voel me top

OT: Je vermoeid je al door andere oefeningen te doen voor de dl dus ik vind het zo slecht niet hoor :P
Normale grip bedoel je pronated grip denk ik of niet? Dan is het sowieso al zwaarder vind ik

Beetje van die Unleash gemerkt ? of niet genomen ?
Alsnog nette deadlift hoor ;)..
Nee...Unleash was:
1) Niet lekker
2) Merkte er niks van (sorry XXL)

JA gaat echt lekker met mij,
beetje druk met school wel maar goed dat moeten we maar voor lief nemen :)

Trainingen gaat lekker en voel me top

OT: Je vermoeid je al door andere oefeningen te doen voor de dl dus ik vind het zo slecht niet hoor :P
Normale grip bedoel je pronated grip denk ik of niet? Dan is het sowieso al zwaarder vind ik
Kijk dat klinkt goed gozer! Hou je nog een log bij?

En is pronated inderdaad..Doe het btw bewust aan het eind! Vind mijn bovenrug nu eenmaal belangrijker en als ik begin met deads dan kunnen ze wel leuk zwaarder, maar trekt de rest op niks!:eek::rolleyes:

Even een woordje vooraf voordat jullie gaan lachen om mijn training. Heb al een week of 2 een beetje last van m'n rug, dus doe wat voorzichtiger. Daarbij ben ik vandaag ook even afgestapt van mijn deadlift combi (SLDL en conventioneel). Vandaag heb ik namelijk voor het eerst :eek: conventionele deadlifts gedaan!:rolleyes: En met behoud van mijn rug enkel p*ssy weight gehanteerd (niet lachen). Echter voel ik ze wel goed zo en ben geen PL'er, dus I dont give a ****!! :fire:

BOR: 15x50kg, 3x12x70kg, 12x65kg
Reverse grip pulldown: 2x12x77kg, 12x73kg
Sinlge arm pulldown: 12x36kg, 12x32kg, 12x27kg
Front lat pull: 15x41kg (slow en sqeeez!)

En nu komt het hoor!!....
Deadlift: 6x130kg, 12x100kg, 12x90kg (en het ging nog met moeite ook, maar ben gewoon zuinig op m'n rug!)

Barbell shrugs ss ab-machine (just to speed up a bit;)): 3x12x50kg ss 3x12x36kg
Dumbbell shrugs 3x12x40kg (telkens laatste 2a3 cheat uit benen)

Barbell curl: 15x20kg, 12x30kg, 10x30kg, 12x25kg
Hammer curl 12x16kg, 12x14kg, 12x12kg

Swissball crunchen: 3x15
Side machine crunch: 3x12x30kg

En ja ik schaam me voor het deadlift gewicht, maar ga me niet laten opfokken door jullie..lekker puh;)

Het gaat mij puur om mijn shape..niet om de kracht, hoewel het wel deels gepaard gaat, maar moet maar inzien dat ik niet de sterkste ben!
:orly:

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Met mij alles goed! Met jou dan?:D

Deadlift ziet er goed uit..wacht maar tot je de post hierboven leest:eek:

Gebruik gewone grip met straps..Yeah p*ssy style!

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen. :D :roflol:

Hoezo? Ik zeg eerst dat ik geen PL'er ben en dat het me dus geen **** kan schelen.

En daarna zeg ik feitelijk hetzelfde behalve dat ik me er voor schaam..:rolleyes::p

Niet voor schamen - je doet het voor jezelf, toch?
Ook ik moet leren dat ik me niet constant met anderen moet vergelijken ;)

Lekker gepompt Marvin!
Hoe gaat het met je fysiek op het moment? Nog een beetje aangekomen?

Niet voor schamen - je doet het voor jezelf, toch?
Ook ik moet leren dat ik me niet constant met anderen moet vergelijken ;)
Helemaal gelijk Dwarf:D

Lekker gepompt Marvin!
Hoe gaat het met je fysiek op het moment? Nog een beetje aangekomen?
Zeker lekker gepompt! Sta nu op zo'n 90/91kg, maar hou nog steeds wat vocht vast en ben een dikz*k;)...foto's post ik als ik wat meer tevreden ben..:p

Iedereen traint op haar of zijn manier met de daarbij behorende doelen. Vergelijk jezelf niet met anderen. Je hebt de afgelopen tijd zeer brute progressie gemaakt dat is waar het omgaat. En trainen moet ook leuk blijven....

Hoor je mij lachen? Nee.

Je moet zoals Sjaak al zegt lekker in je eigen tempo knallen makker. Komt helemaal goed met jou, ;)

'gewoon omdat het kan' hehe

prima training man, laat je niet gek maken verder!

jammer van Unleash V2, ik ging keihard op de eerdere versie...

Iedereen traint op haar of zijn manier met de daarbij behorende doelen. Vergelijk jezelf niet met anderen. Je hebt de afgelopen tijd zeer brute progressie gemaakt dat is waar het omgaat. En trainen moet ook leuk blijven....
Helemaal waar Sarge! Maar lier me soms wat gek maken door DBB groepsdruk;)

Hoor je mij lachen? Nee.

Je moet zoals Sjaak al zegt lekker in je eigen tempo knallen makker. Komt helemaal goed met jou, ;)
Komt zeker goed! Op naar de 95kg!:D

'gewoon omdat het kan' hehe

prima training man, laat je niet gek maken verder!

jammer van Unleash V2, ik ging keihard op de eerdere versie...
Ik reageer over het algemeen niet echt op pre workouts..deze eigenlijk bijna niks, behalve het nadeel: slecht in slaap kunnen komen;)

Terug
Naar boven