Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Heb ik gemist waar je hebt staan hoe je je carbcycle aanpakt of heb je dat niet uiteengezet? Ben ik wel benieuwd naar. Carbcyclen om aan te komen neem ik aan?

Welke pagina staan je laatste pics? Wil die van je 1e post eens vergelijken.

gaat lekker hier blijkbaar :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.204
Heb ik gemist waar je hebt staan hoe je je carbcycle aanpakt of heb je dat niet uiteengezet? Ben ik wel benieuwd naar. Carbcyclen om aan te komen neem ik aan?
Carb cyclen om iets af te vallen Mc...moet over drie weken op vakantie :trollface:.. heb het niet echt uiteengezet..maar heb contact met een zeker forum lid..;) Die me momenteel wat tips geeft..;)

Welke pagina staan je laatste pics? Wil die van je 1e post eens vergelijken.
Laatste pics is een tijdje terug..ik ga zo even bladeren, want staan wat Defqon foto's tussen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/skatermarvins-way-to-90kg-and-beyond-215244/index347.html

Post 6929 in de spoiler

Redelijk ;)

• #7.205
Training zit er weer op:D

1: Borst + Triceps:
Incline dumbbell press (45°): 12x36kg, 10x38kg, 8x40kg, 6x40kg+5x32kg+6x26kg (dropset)
Reverse grip benchpress: 12x40kg, 10x50kg, 8x60kg, 7x60kg
Incline fly’s (30°): 10x16kg, 3x10x22kg
Bent over cable fly's: 12x27kg, 10x36kg, 10x32kg, 10x27kg

Skullcrushers: 12x27.5kg, 10x32.5kg, 2x8x32.5kg
Dippen: 3x10xbw+14xbw (Slow reps)
Cable oefening (FST-7): 7x10x27kg

Laatst bewerkt:
Hoppa die 40gers weer gepakt

lekker M - keek toestraks ook al..no weights toen

netjes weer:D

hoe lang ga je nog door met die dropsets denk je?

• #7.210
Hoppa die 40gers weer gepakt
Yes! Twee sets weer deze keer:thumbs:
lekker M - keek toestraks ook al..no weights toen
Dat was de planning:D Train meestal rond 16:00uur en met een beetje geluk staat alles dan voor 20:00uur in mijn log..

Thanks Flexx!
hoe lang ga je nog door met die dropsets denk je?
Tot mijn vakantie denk, want merk dat het behoorlijk wat vergt van mijn lichaam + herstel!

Vandaag rug trainen op relatief low carb, meeste carbs bij ontbijt en als pre en post-workout. IMO wel iets te hoog in kcals en toch eigenlijk in carbs voor deze low-carb/calorie dag. Maar nog minder carbs in mijn post-workout meal lijkt me een No-go.

2: Rug + buik:
BOR: 12, 10, 8, 6+dropset
Reverse grip pulldown: 3x10+1xmax reps
T-bar row: 12, 10, 8 + rest-pause set
Single arm cable row/cable row: 4x10
Deadlift: 4x6-8

+ Ab-work & cardio

Voeding dinsdag 21-08-2012: :meal:
7:00 35g whey + 40g brinta + 20g rozijnen + multivit en L-carnitine
9:00 180g grieks gekruide varkensfilet + tzaziki
11:00 140g kipfilet
12:30 160g grieks gekruide kipfilet +tzaziki
15:00 100g rijst + 140g kipfilet
Pre workout: 10ml MCT-olie
Post workout: 30g whey + 20g dextro
Avondeten: ~150g aardappels + 125g kipfilet + 200g broccolli
Pre sleep: 30g micellar cassein

~2150kcals: E/K/V = 270g (50%) / 125g (24%) / 65g (26%)

ben je nu aan het cutten dan?

• #7.212
ben je nu aan het cutten dan?
Poging tot, gewoon even kijken of ik iets droger kan worden voordat ik moet shinen in mijn zwembroek op vakantie ;). Na mijn vakantie wil ik even bij een maat langs die me hopelijk kan helpen to the next level te komen..

ooow dan zou ik indd 2 low carb dagen p.week pakken, dat verandert de zaak ;)

• #7.214
ooow dan zou ik indd 2 low carb dagen p.week pakken, dat verandert de zaak ;)
Dan schroef ik ehm volgende week nog wat strakker aan..;)

Net weer getraind! Ging aardig!

2: Rug + buik:
BOR: 12x60kg, 10x70kg, 8x85kg, 6x100kg+6x80kg+8x65kg (dropset)
Reverse grip pulldown: 3x10x50kg, 16x50kg
T-bar row: 12x60kg, 10x70kg, 8x80kg, 3x100kg+2x2x100kg (Rest-pause)
Cable row: 12x118kg, 2x10x118kg, 12x118kg (3 forced!)
Deadlift: 8x100kg, 6x150kg, 8x130kg, 7x130kg

Swissball crunch ss swissball rollout ss vacuums: 3 sets ieder

Daarna 10 minuten op de big stepper. Koste teveel spierkracht uit mijn benen en ga waarschijnlijk morgen nog skaten dus ben er mee gestopt.

Planning voor deze week:

Morgen: Low carb
donderdag: Medium carb
vrijdag: overdag low carb / s'avonds wokken
zaterdag: carbs voor en na training, smiddags no carbs en s'avonds BBQ
zondag: low/medium

4/2/1 principe zeg maar, even kijken hoe je erop reageerd met welke hoeveelheden carbs/fat ;)

• #7.216
4/2/1 principe zeg maar, even kijken hoe je erop reageerd met welke hoeveelheden carbs/fat ;)
Vandaag low carb..vrijdag en zaterdag zijn lastig ivm 2 familiaire verplichtingen..waar ik overigens geen problemen mee heb.

Voeding woensdag 22-08-2012: :meal:
7:00 35g whey + 40g brinta + 20g rozijnen + multivit en L-carnitine
9:30 160g kipfilet + broccoli
12:30 140g kipfilet + 50g rijst + broccoli
15:00 140g kipfilet
Avondeten: Maximaal 40g carbs + 125g vis/kip + groene groente
Na skaten/zwemmen: 30g whey
Pre sleep: 40g micellar cassein

~1770kcals: E/K/V = 245g (56%) / 100g (22%) / 40g (22%)

donderdag: Medium carb (~2200kcals E/KV = 210g (38%) / 220g (39%) / 60g (23%)
vrijdag: overdag low carb / s'avonds wokken (Probeer niet teveel carbs te eten)
zaterdag: carbs voor en na training, smiddags no carbs en s'avonds BBQ
zondag: low/medium (~1800-2100kcals. <150g carbs)

Dat zijn weinig kcals man. Pas er maar mee op, want een plateautje heb je zo te pakken ;)

dat je daar op kan leven marv.. pfoe

Vandaag low carb..vrijdag en zaterdag zijn lastig ivm 2 familiaire verplichtingen..waar ik overigens geen problemen mee heb.
prima toch, lijkt me geen probleem zolang je het beperkt..heb zelf ondervonden in die periode dat veel dingen gewoon bro science zijn, zolang je een tekort aan kcals heb, genoeg eiwitten binnen krijgt en de carbs/vetten beperkt kan je eten wat je wilt in principe tijdens zo'n cut. IIFYM is zelfs van toepassing geweest maar meerendeels voor wat hoger in vetten te zitten of een stuk fruit meer. Op low carb kan je trouwens prima een aantal aardbeien/bosbessen/frambozen eten, laag in kh's maar geeft toch dat verzadigde gevoel dat je wilt hebben.
Of bijv. sla met groene groentes en 10-20gr rozijnen, het zijn de kleine dingen die verschil maken imo, maakt het ook een stuk aangenamer.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 12:13 ----------

was je nu ook al met cardio bezig naast regelmatig zwemmen/skaten?

• #7.220
Dat zijn weinig kcals man. Pas er maar mee op, want een plateautje heb je zo te pakken ;)
Morgen ga ik weer omhoog en vrijdag en zaterdag zullen de carbs en kcals ook wel behoorlijk omhoog lopen.

Ik hoef ook niet heel diep te cutten, gewoon iets leaner op vakantie

dat je daar op kan leven marv.. pfoe
Gaat opzich prima moet ik zeggen..:eek:
prima toch, lijkt me geen probleem zolang je het beperkt..heb zelf ondervonden in die periode dat veel dingen gewoon bro science zijn, zolang je een tekort aan kcals heb, genoeg eiwitten binnen krijgt en de carbs/vetten beperkt kan je eten wat je wilt in principe tijdens zo'n cut. IIFYM is zelfs van toepassing geweest maar meerendeels voor wat hoger in vetten te zitten of een stuk fruit meer. Op low carb kan je trouwens prima een aantal aardbeien/bosbessen/frambozen eten, laag in kh's maar geeft toch dat verzadigde gevoel dat je wilt hebben.
Of bijv. sla met groene groentes en 10-20gr rozijnen, het zijn de kleine dingen die verschil maken imo, maakt het ook een stuk aangenamer.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 12:13 ----------

was je nu ook al met cardio bezig naast regelmatig zwemmen/skaten?
Thanks again for the advice! Wil vanmiddag weer even minimaal een half uur baantjes zwemmen en morgen na mijn benentraining pak ik wat cardio..ik wil proberen minimaal een half uur vol te maken op de reuze stepper:eek:

Cardio blijft wel een lastig punt bij mij, weet dat het moet, maar heb er echt een spuug hekel aan..maar ben daarin vast niet de enige!

Algemeen vraagje..
Verder heb ik gemerkt dat ik best goed buikspieren heb, maar zit met een probleem. Met trainen kan ik ze prima aanspannen en liggend ook. Maar juist wanneer het het meest essentieel is (staand!) lukt het me niet. Ik trek dan een soort mijn buik in in plaats van dat ik mijn buik aanspan. Als ik mijn buik juist extreem uitzet zijn goede blokken zichtbaar.

Ben ik de enige met het ik kan mijn buik niet aanspannen probleem ofd zijn er hier meer? Zijn er eventueel oefeningen voor, want denk dat voor mij en mijn sikspack hier het grootste probleem ligt..

Terug
Naar boven