- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carb cyclen om iets af te vallen Mc...moet over drie weken op vakantieHeb ik gemist waar je hebt staan hoe je je carbcycle aanpakt of heb je dat niet uiteengezet? Ben ik wel benieuwd naar. Carbcyclen om aan te komen neem ik aan?
.. heb het niet echt uiteengezet..maar heb contact met een zeker forum lid..
Die me momenteel wat tips geeft..
Laatste pics is een tijdje terug..ik ga zo even bladeren, want staan wat Defqon foto's tussenWelke pagina staan je laatste pics? Wil die van je 1e post eens vergelijken.

Redelijk

Yes! Twee sets weer deze keer
Dat was de planning
Train meestal rond 16:00uur en met een beetje geluk staat alles dan voor 20:00uur in mijn log..Thanks Flexx!
Tot mijn vakantie denk, want merk dat het behoorlijk wat vergt van mijn lichaam + herstel!

Poging tot, gewoon even kijken of ik iets droger kan worden voordat ik moet shinen in mijn zwembroek op vakantie
. Na mijn vakantie wil ik even bij een maat langs die me hopelijk kan helpen to the next level te komen..Dan schroef ik ehm volgende week nog wat strakker aan..ooow dan zou ik indd 2 low carb dagen p.week pakken, dat verandert de zaak![]()

Vandaag low carb..vrijdag en zaterdag zijn lastig ivm 2 familiaire verplichtingen..waar ik overigens geen problemen mee heb.4/2/1 principe zeg maar, even kijken hoe je erop reageerd met welke hoeveelheden carbs/fat![]()

prima toch, lijkt me geen probleem zolang je het beperkt..heb zelf ondervonden in die periode dat veel dingen gewoon bro science zijn, zolang je een tekort aan kcals heb, genoeg eiwitten binnen krijgt en de carbs/vetten beperkt kan je eten wat je wilt in principe tijdens zo'n cut. IIFYM is zelfs van toepassing geweest maar meerendeels voor wat hoger in vetten te zitten of een stuk fruit meer. Op low carb kan je trouwens prima een aantal aardbeien/bosbessen/frambozen eten, laag in kh's maar geeft toch dat verzadigde gevoel dat je wilt hebben.Vandaag low carb..vrijdag en zaterdag zijn lastig ivm 2 familiaire verplichtingen..waar ik overigens geen problemen mee heb.
Morgen ga ik weer omhoog en vrijdag en zaterdag zullen de carbs en kcals ook wel behoorlijk omhoog lopen.Dat zijn weinig kcals man. Pas er maar mee op, want een plateautje heb je zo te pakken![]()
Gaat opzich prima moet ik zeggen..

Thanks again for the advice! Wil vanmiddag weer even minimaal een half uur baantjes zwemmen en morgen na mijn benentraining pak ik wat cardio..ik wil proberen minimaal een half uur vol te maken op de reuze stepperprima toch, lijkt me geen probleem zolang je het beperkt..heb zelf ondervonden in die periode dat veel dingen gewoon bro science zijn, zolang je een tekort aan kcals heb, genoeg eiwitten binnen krijgt en de carbs/vetten beperkt kan je eten wat je wilt in principe tijdens zo'n cut. IIFYM is zelfs van toepassing geweest maar meerendeels voor wat hoger in vetten te zitten of een stuk fruit meer. Op low carb kan je trouwens prima een aantal aardbeien/bosbessen/frambozen eten, laag in kh's maar geeft toch dat verzadigde gevoel dat je wilt hebben.
Of bijv. sla met groene groentes en 10-20gr rozijnen, het zijn de kleine dingen die verschil maken imo, maakt het ook een stuk aangenamer.
---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 12:13 ----------
was je nu ook al met cardio bezig naast regelmatig zwemmen/skaten?