hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Flexx! Het meeste vet zit nog op mijn onderbuik en rond mijn glutes helaas..nice pics man,goeie smalle taille,lijkt me een procent of 12.

Dat ik na die benen training nog ging steppen maakte het misschien nog wl het zwaarst! Soms bijna kuitkramp en mijn benen helemaal leeg!gaat goed hier man, nice pica's!
Ga jij na zo;n benen training nog steppen.... tha **** brah
Thanks maat!

Thanks! Goed plan MHL! Maar eerst volgende week dinsdag 2 weken op vakantie!nog steeds mooi fysiek marvin, binnenkort maar keertje trainen

Goede vraag Hendrie. Denk een beetje luiheid. In hoevere denk jij dat het essentieel is om groente bij mijn kip en rijst te eten?
)Het is vergelijkbaar met gewone barbell tricep extention maar dan met schijven ipv barbelllekkere training weer, ik zoek op youtube naar plate tricep extension maar kan niks vinden haha.

Thanks Rob!Groenten zijn alleen maar leuk als je low carb moet gaanGoede buikvulling, niet veel kcals & carbs.
Pittige training schud je even uit je mouw kerel !

Ik begin er eerder mee..het is even afwachten met welke stats ik terug kom van vakantie, maar denk dat ik er direct daarna mee wil beginnen..ik ken het gevoel man, heb beetje hetzelfde met mn amper 74kg op 1,75![]()
nice dat je ook recomp gaat doen,kunnen we een beetje de progressie gaan vergelijken
waneer ga je ermee beginnen? ik eind okt. trouwens pas ,kom dan terug van vakantie.

Morgen weer 3600kcal's ongeveer en ~500g carbs! Verheug me er nu al op! Nomnom..gemiddeld zit ik ongeveer op 2100-2200kcals deze week, wat ongeveer 500kcals onder mijn onderhoud is..net geen 1700kcals en dan vraagt die zich af waarom hij nog steeds geen 80 weegt![]()

ZAl nog wel een paar jaar overheen gaan wil ik tevreden zijn met mijn spiegelbeeld..weegschaal zegt ook niet alles he marvin. Spiegel is belangrijker, als daar 't resultaat ook tegenvalt moet je iets veranderen. Ben trouwens ook weer begonnen met loggen mocht dat je interesse wekken
![]()
haha. Maar we blijven knallen
.Moet volgende week op vakantie, dus ben lichtjes aan het cutten..Waarom ga je gemiddeld 500kcal onder je verbruik zitten als je wilt gainen? Ga op
onderhoud zitten of net erboven en doe apart van je KT even wat cardio. Zo heb
je nihil kans op bodyfat. Zeker met jouw lichaam

Ik cut momenteel op ongeveer 20% onder mijn onderhoud (gemiddeld per week).500kcal onder onderhoud is niet lichtjes cutten tochlekker bezig nog steeds op die trainingen!
Trainingen zijn vaak op medium carb, op low carb doe ik vaak enkel wat cardio.lekkere trainingen weer marvin, en dat op low carbsMooi vooruitzicht dat je volgende week op vakantie gaat!