- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Algemeen vraagje..
Verder heb ik gemerkt dat ik best goed buikspieren heb, maar zit met een probleem. Met trainen kan ik ze prima aanspannen en liggend ook. Maar juist wanneer het het meest essentieel is (staand!) lukt het me niet. Ik trek dan een soort mijn buik in in plaats van dat ik mijn buik aanspan. Als ik mijn buik juist extreem uitzet zijn goede blokken zichtbaar.
Ben ik de enige met het ik kan mijn buik niet aanspannen probleem ofd zijn er hier meer? Zijn er eventueel oefeningen voor, want denk dat voor mij en mijn sikspack hier het grootste probleem ligt..
Altijd interessant! Stuur maar doorik heb ook een grote hekel aan cardio. heb gelukkig nog geen cardio hoeve te doen en mn bf daalt nog steeds. dat van die buikspieren aanspannen herken ik wel een beetje. heb trouwens gisteren een artikel over recomp gelezen misschien ook wel interessant voor jou?

Thanks!
Ga ik proberen..probeerde ik overigens al, maar blijf het proberenProbeer eens in staand je romp te buigen. Dus een staande sit-up zeg maar. Kijken of je dan spanning kan opbouwen. Dan weer omhoog, en ze zijn aangespannen.
Zou het anders niet weten, buikspieren waren na mijn biceps volgens mij als eerste de spieren die ik goed kon flexen..

Hanging leg raises doe ik eigenlijk nooit, die laatste drie welDoe je wel eens hanging leg-raises? Of decline leg-raises, rope crunches, planks etc. ?

Dat lukt welDoe dan eens alsof je een flinke drol eruit moet persen als je staat. Kan je ze dan ook niet aanspannen?

That sucks bro!

Shit! Misschien ebben we hetzelfde probleem!Ja, ik heb dat ab probleem ook ... denk ik ... ik zie ze namelijk niet![]()
Het ziet er misschien
uit, maar het is vooralsnog het meest zware cardio toestel ooit in mijn optiek..net of je een stijle berg aan het oplopen bent..Die L-sits zijn nog best pittig, net als die dragon flags, maar moet het toch maar eens gaan proberemn!L-sit en dragonflags ;-)
Dan afsluiten met een plank.
Dat zijn static hold exercise.
L sit: 3x per week voor een totaal van 60sec. (zoveel sets als nodig)
Dragonflags: beginnen met negatieven. Daarna met een been etc etc.
Planks: spreekt voor zich (later proberen met gestrekte armen voor je uit (dus languit gestrekt)
Thanks Maat! Hoe gaat het bij jou?
Loodzwaar

Ik wil die vrouw ook wel thuis hebben inderdaad..