Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
what the F !
Hoe kan je nu zoveel gewicht verliezen op vakantie?
Damn you and your metabolism !
wow zoveel afgevallen? hoop niet dat dat bij mij ook gebeurt haha
Tja..vreemd is het ergens wel. Ben IMO niet echt veel droger geworden, maar mijn arm omtrek bijvoorbeeld is nog steeds gelijk.

Prima vakantie gehad!!het belangrijkste.. heb je een leuke vakantie gehad?

Ben twee weken naar Egypte geweestGelukkig heb je een leuke vakantie gehad. Ik zie het even niet staan maar waar ben je naartoe geweest?
Die incline oefeningen liegen er in ieder geval niet om, goede gewichten hanteer je daar.

sterk gelijk man, en gewicht weer in de hoppa zone! nice nice
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!nou, ziet er naar uit dat je je start niet hebt gemist![]()

Ging opzich goed, maar ben niet heel lang ermee doorgegaan! Maar het principe werkt IMO goed!
Dan wordt ik accuut moddervet..dat wil ik ook in de winter niet..hou er rekening mee dat ik niet bepaald ectomorph gebouwd ben!

Hoppa, training twee zit er weer op! Zit een beetje te dubben iets lichter te gaan deadliften, want dat is IMO beter voor mijn mind-muscle connection. Of gewoon lower reps, want 12 reps op deads met gewicht >130kg vind ik een beetje tricky.
Verder ging ik even naar de wc voor ik ging toepressen en had ik mijn handdoek al vast op de legpress gelegd..kom ik na nog geen minuut terug zit er een 1 of andere mafkees op de legpress...dus vraag ik hem of hij dat niet een beetje asociaal vind...zegt hij doodleuk ' sorry, sorry..' maar gaat vervolgens nog doodleuk 4 sets maken!!
Sta ik daar kokend te wachten! Nadat hij klaar was heb ik hem verteld dat als hij nog eens zo'n grapje zou uit halen dat ik hem eraf zou slaan...![]()